Ja oke dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig nog wel even, tenzij ik genaaid wordt op mijn stage natuurlijk
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hij vond dat fotosoepen enzo zo leuk...nou ja..hij moet het zelf weten natuurlijk.
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
staat er wel bij , hij vind het niet zo gezellig meer
* Runx zet bij iedereen de koffie neer
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .quote:
goedemorgen p00pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh mensen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
ik hoop nu dat u begrepen heeft wat mijn vak inhoud
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit berichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Het is jammer dat het geen vrijdag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
Hoezo, ITérs zijn vaak erg luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
gute smorgensquote:
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit bericht
ik nietquote:
maar je moet ze achter de woorden neerzetten. En geen spatie ertussen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sier
lekker lang weekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
omg wl andere ava, maar deze is wel grappig maar ok
waar was je ? al die tijd ?
ik zie geen verschil met de oude?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
ik niet , ik ben na paar maanden ook nooooit meer iter , ik kan ook pc overnemen en hun helpen maar dat doe ik nooit , ik vind leuker om bij mensen langs te gaan en te gaan babbelenquote:
Heb je een andere ava dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |