Dat sowiesoquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
2 ops in een dag.... denk dat het hier leuker is dan de school sc
we hebben er ook wel eens 1 in een uur gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
Snap ik. c/p werkt ineens niet meer op websites...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
waarom kun je de OP niet plakken dan? je meot m van de wiki halen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef nicomart het volgende:
Hopen dat dit topic het haalt tot morgen dan, want anders is het een valse belofte
ik kan m gewoon kopieren en plakkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik. c/p werkt ineens niet meer op websites...
dan is het een lokaal probleempjequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan m gewoon kopieren en plakken
okequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is het een lokaal probleempje
Ja klopt, sinds vrijdag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is het een lokaal probleempje
Ja, das ook stuk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker vaag..
Ook niet gewoon selecteren en dan rechtermuisknop kopieren? is dat ook stuk?
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Refquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
@ TT: mensen blij maken met een dude mus
ze heeft hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebbenquote:
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Fixedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maarquote:
Ik ga wel weer terug naar KSC hoor...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
hij is al gefixtquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezen
Profiel; naam + woonplaats --> hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maar
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebben
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
Fixed.
Ik gebruik nooit ctrl c / ctrl v, dus daar dacht ik niet eerder aan...
Ja lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ook
Das van voor mijn tijd ja...quote:
quote:
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestortquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar ¤ 100,45 op
even geduld nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
@ TT: mensen blij maken met een dude mus
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar ¤ 100,45 op
Klopt. Maar het is wel zo dat ik pas sinds een jaartje of 6 met pc en internet werk. Voor die tijd hadden we geen internet en maakte ik zelden gebruik van een pc.quote:
Kan het niet vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Profiel; naam + woonplaats --> hyves
Mja, ach het was spaargeld, dus ik had het niet direct binnen handbereik nodig, maar het zou wel balen zijn geweest als ik het kwijt wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestort
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vondquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenMede ook omdat er maar zo weinig op stond en ik die rekening amper 2 weken had
kersje1986quote:
Jeujquote:
Whehequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kersje1986en eens is met Nico
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
Caliquote:
ga ik morgen maken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Cali
Foto van jou in een labjas? Waar
lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ga ik morgen maken als ik het niet vergeet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Ik schrok me dood. Ze lijkt zo erg op iemand die ik ken. Maar dat zal toch niet, als je in putten woont...
Toch?
je vergeet het niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
anders wordt het in badjasquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergetenquote:
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik nietquote:
vanavond vast in je tas doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergeten
wou ik net zeggen... heb er altijd gewoont dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!
quote:
Denk jequote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...
en nu je geld kwijt ben..
Nu is een gedeelte van mijn spaargeld van de Staat en.. op een Triple A bank.. dus dat staat wel safe
das een tip die ik nog steeds van me moeder krijg namelijk. 's Ochtends vergeet ik ook echt alles namelijk.quote:
Neequote:
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
then...what's the problem?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik niet![]()
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...
Zelfde geldt voor Icesave, die was supersterk en het was bijna uitgesloten dat zij failliet gingen. Zeiden ze een paar maanden terug...
Ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze minder stabiel of betrouwbaar worden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.
Dat zeker. als de grootste hypotheekbank ja.. maar in tegenstelling tot de US.. krijg je geen hypotheek bij een pakje boter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef PteV het volgende:
[..]
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...
Al is het maar een paar miljoen...quote:
Ach, zelfs een paar ton ben ik best tevreden meequote:
Sowieso.quote:
zoals het hoortquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sowieso.
Douchen en bankhangen
Morgen komen die, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:
Kijk, goeie zakenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen komen die, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Mits de betrouwbare bron haar camera meeneemt...quote:
Als het goed is heeft die betrouwbare bron die camera vanavond al in haar tas gestopt op mijn advies...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Mits de betrouwbare bron haar camera meeneemt...
Ik heb er donderdag 1quote:
met de fiets naar het stationquote:
quote:Succes dude
Whaha, koningquote:
Nu al, je werkt er net 5 dagenquote:
Hier:quote:
Ja, dat is ook qwel zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al, je werkt er net 5 dagen![]()
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Hmmm, doe je toch goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is ook qwel zo.
ben er zelfs een keer ontslagen.
nu weer aangenomen, 3 weken geleden al promotie gemaakt, en nu opeens weer.
Ben nu van sales support naar account support manager naar Account Manager gegaan
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, Ziggo ligt weer eens plat hier![]()
![]()
Net nu ik aan mn verslag moet
Nee, vooral niet doen neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef The_Dean het volgende:
Ziggo is dus niet aan te raden voor een alles in een pakket? Hoor hier en daar meer rare dingen...
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
tinypic, photobucket zoiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
quote:
Aha. Beetje jammer dus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
Photnbucket.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
Ja en dat is nog een understatementquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
En die eerste is niet zo briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Hier issie dan...Als ik dan toch mijn kop op internet plaats dan moet er ook en goede foto tussen zitten
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook een passende labjas
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
deze past ook niet echt geweldig hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofIk wil ook een passende labjas
goedgekeurd?quote:
quote:
![]()
Die eerste foto is toch ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
goedgekeurd jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
goedgekeurd?welke is beter
deze of die op hyves?
Beter dan die van mij die amper over mn ellebogen komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
[..]
deze past ook niet echt geweldig hoor
Oke...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
quote:
vind je haar nu wel leuk hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke...Die foto op hyves is zo'n 3 maanden geleden gemaakt en aangezien mijn haar er niet helemaal meer op lijkt was ik van plan een nieuwe te doen
maar deze is wel leuk
![]()
Oja en![]()
quote:
wij gebruiken geen verf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is die labjas trouwens schoon![]()
Hier lopen de labfiguren altijd in smoezelige jassen met verfvlekken enzo...
Bedankt Nicoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
goedgekeurd ja![]()
En als ik eerlijk moet zijn vind ik de 2e hier leuker als die op hyves. Je kijkt ook wat vrolijkerder
oh en jongens.. als jullie degene willen bedanken die er voor gezorgt heeft dat ze deze foto's gemaakt heeft, kan dat gewoon op mijn naam hoor
Mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
vind je haar nu wel leuk hoor![]()
[..]
Dat was nou waar we sinds gister op wachtte.. en het is het waard
Knoei je zoveel dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor julliequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bedankt NicoZonder jouw voorzetje was deze speciale TT er ook nooit gekomen
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wij gebruiken geen verf?maar hij is eigenlijk behoorlijk vies aangezien ik mijn handen er elke keer aan afveeg
dus er zitten heel veel bacterien op
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij doen mensen dat speciaal thuis.. ff viesmaken om er interessant uit te zien. Echte goeie laboranten knoeien natuurlijk niet
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm korterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen probleem jongens.. ik deed het ook voor jullie![]()
[..]
lastig is dat he.. dat haar groeit. je zou het uit moeten kunnen zetten.
Gewoon ff een maandje hetzelfde houden
Goede lenge, houden zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooiik vind mijn haar ook leuk zo
wil het zo houden
Maar kappers kunnen nooit luisteren...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm kortermaar hezelfde model houden
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...![]()
[..]
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansen
hmm.. ook een goeiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of naar de kapper gaan en zeggen, ik wil het een paar cm kortermaar hezelfde model houden
zwab-lanzen vind ik ook altijd wel een mooiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die E-coli zweeft daar vrolijk door de lucht en aircokanalen...![]()
[..]
Daarom noemen wij ze ook altijd labzwansen
en daarom ben ik ook nog niet geweestquote:
Elke dag ontsmetten met alcohol en zeep een idee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten nee
Heb wel betere dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke dag ontsmetten met alcohol en zeep een idee?
Hehe, hier ook niet nee. Al die chemische stoffen met doodskoppen op de etiketten zijn ook niet zo gezond...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Rondzweven is een fabeltje.... Gebeurt heeeel weinig...maar geloof me dat je niets van de labtafels wilt eten nee
en dat is alleen in het het weekend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doenEthanol weet ik niet eens te vinden
alleen de 98%
Ben je niet helemaal zeker van je baan dan? Of is het niet zo'n prettig figuur?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
moet trouwens vandaag nog even moed verzamelen om naar me baas te gaan om te vragen of ze een intentieverklaring willen tekenen. Dan kan ik gaan kijken voor een hypotheek en een eigen huisje...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat is alleen in het het weekend?
Hoef jij toch ook niet te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doenEthanol weet ik niet eens te vinden
alleen de 98%
nee op zich een beste kerel.. ben alleen slecht in dat soort gesprekken aanknopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal zeker van je baan dan? Of is het niet zo'n prettig figuur?
neuh.. maar het klinkt wel hip natuurlijkquote:
Pipetpunten moeten we zelf aanvullen -->quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoef jij toch ook niet te doenHebben jullie niet een soort labmanagers die ook over het glaswerk, pipetpunten etc. gaan?
Gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee op zich een beste kerel.. ben alleen slecht in dat soort gesprekken aanknopen.
En mijn baan is op zich wel redelijk zeker, volgens mij zijn ze wel tevreden met me.
heb van het weekend 98% ethanol weggedronken he!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuh.. maar het klinkt wel hip natuurlijk
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Pipetpunten moeten we zelf aanvullen -->
Verder komen er tussen 5 en 6 s'ochtends schoonmaaksters die prullenbakken enzo leegmaken voor autoclaveren e.d. en glaswerk komen ze ook geregeld ophalen, maarheb de schoonmaakters nooit gezien en weet niet of ze ook de labtafels schoonmaken
hmm.. aardig tip, maar misschien ga ik het iets rustiger brengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon zeggen waar het op staat.
"Ik wil een huis kopen en om de hypotheek rond te krijgen heb ik een intentieverklaring nodig.Dus tekenen maar. NU!
"
zooo.. hip!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
heb van het weekend 98% ethanol weggedronken he!!
Autoclaveren enzo doen ze welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIn de lab's waar ik gewerkt heb, werd dat allemaal gedaan voor ons
Een apparaat die onder druk bij een hoge temperatuur alles wat leeft dood... waardoor alles wat erin staat dus steriel wordtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
vertel eens wat autoclaveren en/of een autoclaaf is. We zijn hier allemaal geen labmensjes..
bedankt dat je het ook in nico & janneke taal verteldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Een apparaat die onder druk bij een hoge temperatuur alles wat leeft dood... waardoor ze dus steriel worden
Ok, dat is wel nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Autoclaveren enzo doen ze welmaar wel zelf te punten aanvullen en naar de autoclaaf brengen
we hoeven geen media enzo te maken
dat staat wel allemaal klaar voor ons
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
bedankt dat je het ook in nico & janneke taal verteld
*USB gratis heeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maargoed, ik kom mn Gmail amper op en die heb ik toch echt nodig, dus ik ga denk ik zo maar op de faculteit verder werken, ook al heb ik dan niks aan mn document waar ik nu aan bezig ben
* USB-stick kopen gaat
jahquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, dat is wel nicePipetpuntjes moeten wij ook zelf aanvullen tegenwoordig
Rotkarwei
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Hoe groot?quote:
Ja het is echt vreselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
jahecht pas als al je doosjes leeg zijn, 1,5 uur ervoor uit trekken om die dingen aan te vullen... Zo'n saaaaaaaai en geestdodend werk
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Californium het volgende:![]()
KuiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren een stick van 4GB gekocht bij de Kijkshop. ¤12 nog wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe groot?Ik wil toch wel minimaal 4 GB
handschoenen bij het bijvullen van tipjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijkEn ik krijg enorme zweethanden van die latex handschoenen altijd
Ja klopt, kost echt niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren een stick van 4GB gekocht bij de Kijkshop. ¤12 nog wat.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
handschoenen bij het bijvullen van tipjesZe worden ge-auoclaveerd hoor
Draag alleen handschoenen bij maken van miniprepjes of purificaties ofzo
oh vandaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Oh onze niet
Wij doen ze gewoon met handschoenen aan in de doosjes en klaar
jij ging werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
handschoenen bij het bijvullen van tipjesZe worden ge-auoclaveerd hoor
Draag alleen handschoenen bij maken van miniprepjes of purificaties ofzo
Jepquote:
Idd. En dat te bedenken dat ik er ooit een kocht met maar liefst 128 MB voor slecht 45 guldenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, kost echt niks meer tegenwoordigIk zag er gister 1 van 64 GB voor maar 55 euro
Is dat vervelend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeuj, ik heb weer internet [ afbeelding ]
Ja, net nu ik er een uur over heb gedaan om mn betand te downloadenquote:
gek he.. ik heb gister een 1TB externe harddisk gekocht voor 100 euro.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Idd. En dat te bedenken dat ik er ooit een kocht met maar liefst 128 MB voor slecht 45 gulden
Ja maar je hebt iig weer internet, beter dan nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, net nu ik er een uur over heb gedaan om mn betand te downloaden
hmmm... opvallende top100quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
20. 090 nicomart
22. 089 Californium
69. 051 Bravebart
92. 043 HostiMeister
en dat terwijl de ANWB alleen maar aanraadde om Rotterdam en Utrecht te mijden..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:30 schreef PteV het volgende:
goeiemoggelwat een chaos rond Arnhem vanochtend
Want?quote:
ook totaal onverwachtquote:
Ja idd, het zou een natuurlijke reactie moeten zijn om Arngem te mijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat terwijl de ANWB alleen maar aanraadde om Rotterdam en Utrecht te mijden..
Is dat pijnlijk?quote:
Wel doen hèquote:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik probeer ook te werken steeds.. Maar lukt vandaag neit echt..
Vervelend wel..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:20 schreef PteV het volgende:
[..]
Hier ook niet
Ik moet een Russische man mailen en een kennismigranten procedure in gang zetten, maar kan me er nog niet toe zetten
teruglezen jijquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
aaaaah gossie
Maar ook dan blijf je leuk hoor
Hounietquote:
ja baasquote:
Ik lees nooit terug wattatatadanquote:
quote:
quote:
quote:
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug wattatatadan?!
Stond hier boven al... * OA is spuit 11quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug wattatatadan?!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Stond hier boven al... * OA is spuit 11![]()
quote:
En nu die E-coli verder ontledenquote:
Vanavondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik ben naar het openingsconcert geweest, was vet!
Inderdaad!! En MB en GM zijn niet eens de enige leuke dignen voor mij deze maand..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
wat een leuke dingen gaan jullie opeens doen
Ik heb net besloten dat mijn verjaardagsparty halloweenstijl wordt
In de Achterhoek ook niet.. :pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Halloween... daar doen wij in de Randstad niet aan...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
Ja, daar werk ik, maar ik woon in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je merkte vorig keer nog op dat jij nu aan de andere kant van de Noord zit
Het is geen carnaval
eigenlijk wel natuurlijk, maar dat moet je niet doorvertellen.
Ik geef toe dat ik liever buiten de Randstad wil wonen ja... Maar niet vanwege carnaval, halloween, etc...quote:
quote:
Fout. Vlaardingen doet wel degelijk aan Halloween. Het wordt namelijk elk jaar in mijn buurt gehouden en mijn buurvrouw organiseert de boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben zojuist uitgenodigd voor een gesprek voor een afstudeerstage.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fout. Vlaardingen doet wel degelijk aan Halloween. Het wordt namelijk elk jaar in mijn buurt gehouden en mijn buurvrouw organiseert de boel.Samenvatting: Een avond vol "vreemde" herhalingen van zogenaamd enge geluiden.. (wooooohohooooooo, muahahahahaha, krakende deur etc.) en 10 minuten deels-verklede kinderen die alleen meelopen voor het snoep. Wel leuk: lachwekkende kostuums van de buren
Ik woon midden in het centrum, maar daar heb ik nog nooit iets gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:54 schreef OA het volgende:
Wellicht gebeurt het wel in de volksbuurten, maar daar woon ik niet.
Dank je. Een bank/verzekeraar, met een opdracht m.b.t. doorbelasten van kosten IT aan afdelingen die de diensten van de IT afnemen. Lijkt me een erg interessante opdracht, ook omdat IT eigenlijk mijn hele opleiding weinig aan bod is geweest, maar het wel iets is waarin ik geïnteresseerd ben. En het is weer eens iets anders dan alle opdrachten over AO/IC die veel aangeboden worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef PteV het volgende:
[..]Congrats! Vertel, welk bedrijf, welke opdracht?
Welke opleiding volg je? Het klinkt idd wel interessantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je. Een bank/verzekeraar, met een opdracht m.b.t. doorbelasten van kosten IT aan afdelingen die de diensten van de IT afnemen. Lijkt me een erg interessante opdracht, ook omdat IT eigenlijk mijn hele opleiding weinig aan bod is geweest, maar het wel iets is waarin ik geïnteresseerd ben. En het is weer eens iets anders dan alle opdrachten over AO/IC die veel aangeboden worden.
Hbo Bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:24 schreef PteV het volgende:
[..]
Welke opleiding volg je? Het klinkt idd wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |