Whaha, koningquote:
Nu al, je werkt er net 5 dagenquote:
Hier:quote:
Ja, dat is ook qwel zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al, je werkt er net 5 dagen![]()
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Hmmm, doe je toch goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is ook qwel zo.
ben er zelfs een keer ontslagen.
nu weer aangenomen, 3 weken geleden al promotie gemaakt, en nu opeens weer.
Ben nu van sales support naar account support manager naar Account Manager gegaan
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, Ziggo ligt weer eens plat hier![]()
![]()
Net nu ik aan mn verslag moet
Nee, vooral niet doen neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef The_Dean het volgende:
Ziggo is dus niet aan te raden voor een alles in een pakket? Hoor hier en daar meer rare dingen...
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat is precies het probleem, want je kunt wel op internet...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
tinypic, photobucket zoiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
quote:
Aha. Beetje jammer dus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via mn mobiel aan mn Macje gekoppeld jaMaargoed, dat gaat met een snelheid waar zelfs een 56k modem nog om lacht
Photnbucket.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
goedemorgenwie gaat me helpen...die linkjes waar je foto's kan uploaden
Ja en dat is nog een understatementquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |