Dat sowiesoquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
2 ops in een dag.... denk dat het hier leuker is dan de school sc
we hebben er ook wel eens 1 in een uur gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
Snap ik. c/p werkt ineens niet meer op websites...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
waarom kun je de OP niet plakken dan? je meot m van de wiki halen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef nicomart het volgende:
Hopen dat dit topic het haalt tot morgen dan, want anders is het een valse belofte
ik kan m gewoon kopieren en plakkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik. c/p werkt ineens niet meer op websites...
dan is het een lokaal probleempjequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan m gewoon kopieren en plakken
okequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is het een lokaal probleempje
Ja klopt, sinds vrijdag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is het een lokaal probleempje
Ja, das ook stuk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker vaag..
Ook niet gewoon selecteren en dan rechtermuisknop kopieren? is dat ook stuk?
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Refquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Kersje86 het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
@ TT: mensen blij maken met een dude mus
ze heeft hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebbenquote:
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Fixedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maarquote:
Ik ga wel weer terug naar KSC hoor...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
hij is al gefixtquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezen
Profiel; naam + woonplaats --> hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maar
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebben
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
Fixed.
Ik gebruik nooit ctrl c / ctrl v, dus daar dacht ik niet eerder aan...
Ja lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ook
Das van voor mijn tijd ja...quote:
quote:
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestortquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar € 100,45 op
even geduld nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
@ TT: mensen blij maken met een dude mus
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar € 100,45 op
Klopt. Maar het is wel zo dat ik pas sinds een jaartje of 6 met pc en internet werk. Voor die tijd hadden we geen internet en maakte ik zelden gebruik van een pc.quote:
Kan het niet vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Profiel; naam + woonplaats --> hyves
Mja, ach het was spaargeld, dus ik had het niet direct binnen handbereik nodig, maar het zou wel balen zijn geweest als ik het kwijt wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestort
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vondquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenMede ook omdat er maar zo weinig op stond en ik die rekening amper 2 weken had
kersje1986quote:
Jeujquote:
Whehequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kersje1986en eens is met Nico
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
Caliquote:
ga ik morgen maken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Cali
Foto van jou in een labjas? Waar
lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ga ik morgen maken als ik het niet vergeet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Ik schrok me dood. Ze lijkt zo erg op iemand die ik ken. Maar dat zal toch niet, als je in putten woont...
Toch?
je vergeet het niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
anders wordt het in badjasquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergetenquote:
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik nietquote:
vanavond vast in je tas doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergeten
wou ik net zeggen... heb er altijd gewoont dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!
quote:
Denk jequote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...
en nu je geld kwijt ben..
Nu is een gedeelte van mijn spaargeld van de Staat en.. op een Triple A bank.. dus dat staat wel safe
das een tip die ik nog steeds van me moeder krijg namelijk. 's Ochtends vergeet ik ook echt alles namelijk.quote:
Neequote:
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
then...what's the problem?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik niet![]()
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. Maar van de Rabo, heb ik nog weinig slecht nieuws gehoord.
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik tot een paar dagen van de ING ook niet...
Zelfde geldt voor Icesave, die was supersterk en het was bijna uitgesloten dat zij failliet gingen. Zeiden ze een paar maanden terug...
Ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze minder stabiel of betrouwbaar worden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het aandeel ING verloor al veel waarde.. alleen toen ze al in genoemd werd in een mogelijke overname.
Dat zeker. als de grootste hypotheekbank ja.. maar in tegenstelling tot de US.. krijg je geen hypotheek bij een pakje boter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef PteV het volgende:
[..]
Op het moment dat de huizenmarkt inkrimpt merkt de Rabo het als eerste waarschijnlijk...
Al is het maar een paar miljoen...quote:
Ach, zelfs een paar ton ben ik best tevreden meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |