kersje1986quote:
Jeujquote:
Whehequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kersje1986en eens is met Nico
Aan de ene kant is het wel zielig.. dat je voor een half procentje meer rente.. je geld ergens anders neer zet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vond
Caliquote:
ga ik morgen maken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Cali
Foto van jou in een labjas? Waar
lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
ga ik morgen maken als ik het niet vergeet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Ik schrok me dood. Ze lijkt zo erg op iemand die ik ken. Maar dat zal toch niet, als je in putten woont...
Toch?
je vergeet het niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
anders wordt het in badjasquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergetenquote:
maakt toch niet meer uit... ben al goedgekeurd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wordt een probleem want die heb ik nietquote:
vanavond vast in je tas doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
morgen vroeg haast.... Enzo fotocamera word dan zo vergeten
wou ik net zeggen... heb er altijd gewoont dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als diegene die je kent ook in putten woont..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |