ze heeft hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebbenquote:
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Fixedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hopelijk komt ie morgen
en kun je de OP even fixen
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maarquote:
Ik ga wel weer terug naar KSC hoor...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het sowieso! Maar zonder Fotoboek mag je hier niet posten. Vraag maar aan Ref
hij is al gefixtquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan? Ik ga niet lezen
Profiel; naam + woonplaats --> hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ow? Moet ik daar voor teruglezen? Zo ja: Laat maar
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja, ik snap het wel, maar mensen die misschien onder mijn IQ van 73 zitten, zullen er wel moeite mee hebben
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
Fixed.
Ik gebruik nooit ctrl c / ctrl v, dus daar dacht ik niet eerder aan...
Ja lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb jij ook een icesave spaarrekening? Vriend van me heeft het ook
Das van voor mijn tijd ja...quote:
quote:
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestortquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar € 100,45 op
even geduld nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
@ TT: mensen blij maken met een dude mus
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lachen
Naja, er stond maar € 100,45 op
Klopt. Maar het is wel zo dat ik pas sinds een jaartje of 6 met pc en internet werk. Voor die tijd hadden we geen internet en maakte ik zelden gebruik van een pc.quote:
Kan het niet vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Profiel; naam + woonplaats --> hyves
Mja, ach het was spaargeld, dus ik had het niet direct binnen handbereik nodig, maar het zou wel balen zijn geweest als ik het kwijt wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Valt mee opzich. Voor een student wel veel, maar sommige mensen hebben hun hele spaargeld erop gestort
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je kunt de humor er toch wel van in zien? Ontzettend je best doen zodat je meer rente kunt krijgen en dan uiteindelijk nog geluk hebben dat je je inleg terugkrijgt...
Die vriend van me had er ruim 2000 euro op staan. Die moest minder hard lachen. Ik heb tegen hem ook maar niet gezegd dat ik de situatie wel ironisch vondquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, ik heb er alleen maar om gelachenMede ook omdat er maar zo weinig op stond en ik die rekening amper 2 weken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |