Dat is een vooroordeel natuurlijk. Hardcore is maar 1 van de vele stromingen die daar vertegenwoordigd zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef Gupje het volgende:
Het gaat niet op Party-Flock maar om de paupers die er opzitten.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kan mezelf niet echt herkennen in de beschrijving in de klacht.
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
Dat vraag ik me ook af, hyves is puik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:19 schreef Teunebeun het volgende:
De vraag die ik stel: Wat is er mis met hyves?
Vampirefreaksquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:20 schreef Beauregard het volgende:
Alto's zeiken op PF, omdat ze er zelf de ziekte in hebben dat er voor hun geen site als PF is.
In globale lijnen danquote:sugababes/superdudes.nl - breezahs en mooiboys
partyflock - hardcoremannetjes/vrouwtjes
partypeeps - alle allochtonen van Nederland
hyves - voor de "normale" mainstream mensen
vampirefreaks - goths en emo's
fok fobo - fokalto's die hun zaterdagavonden doorbrengen op een forum
gezien je inferieure muzieksmaak was dat inderdaad een naieve gedachte....quote:
Verbeterd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gezien je infsuperieure muzieksmaak was dat inderdaad een naieve gedachte....
Goh, gelukkig was dat nog niet gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
PF = Pink Floyd en niet een of andere paupereske site. Kthx.
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
PF = Pink Floyd en niet een of andere paupereske site. Kthx.
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflockquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflock
[..]
[..]
Goed gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:50 schreef Zwartbaard het volgende:
Het is SBS6 probleemwijken in online vorm.
Een tenenkrommende Sjonnie en Anita kolonie met bijbehorende discussies.
[NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL]
-Insert avatar van een aarslelijke pitbull met een Nederlandse vlag er overheen geshooped.-
(de naam [NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL] is een fictief karakter en overeenkomsten met echte personen zijn op toeval berust.
Kom me dus niet "kanka klappuh verkopeng" )
Of "Danny"quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?
Stof voor je volgende topic.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid hier laat ik niet afhangen van het plezier van anderen. Bovendien is het goed voor veel mensen hier om ook zo af en toe nog eens geconfronteerd te worden met 'normale' mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
Hier of daar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Biels het volgende:
Oh leuk, weer een topic waarin Crane zich komt verdedigen dat de dingen die hij doet toch echt voor normale mensen zijn, en de rest van de wereldfok een vuige alto is.
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.quote:
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.
Met je jaren-90 mentaliteit.
quote:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Ja graag, open nog zo'n vermakelijk topic!111one!11quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:05 schreef Biels het volgende:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?quote:En jij luistert ook Voicst he, vuige kankeralto!
Ik gebruik het zelf ook niet letterlijk. En ja, ik denk dat als je zegt dat je opgezwolle wel kan waarderen en vervolgens roept dat alle hip-hoppers allemaal in gare broeken lopen en alleen maar coke dealen op de straat (zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?) je een beetje suf bezig bent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?
[..]
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef Biels het volgende:
(zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een arrogante kut-opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Hm.. oké, met die mensen is geen discussie te voeren neequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".
Jaja, pleur nou maar op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Apfelsaft het volgende:
De afkorting PF zou alleen maar voor Pink Floyd () bestemd moeten zijn. Wat een anticlimax is dit topic zeg.
Daar lach ik dan weer om.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
De bazen hebben Hyves en eventueel Pp2g.
Ligt. Vuige alto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Echt waar ..
Kansloze debiel.
Er zijn zat sites voor alto's/metalheads en dergelijke.
PF is mischien een handige site voor party's en dergelijke.
Maar het gemiddelde IQ licht daar zelfs lager dan bij een troep gehandicapten op een uitje.
En kap nou eens met dat gekanker op alto's.
Tering ..
Heraldquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Herald het volgende:
FOK! is heel erg jaloers op PF omdat PF net wat groter is
FOK!: Er zijn 646 ingelogde gebruikers en 1391 gasten aanwezig.
PF: 3920 leden, 1002 gasten, 29 mobiel online
FOK! is jaloers omdat de mentaliteit wat vriendelijker is, minder pocherige pubers die zich zelf de beste vinden van Nederland
Nouja alles wat ik hier ook al zei: 'de grootste online community van Nederland'
Woehoe.quote:
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef Crane het volgende:
Herald![]()
Overigens dacht ik dat Fok veel groter was dan PF.
PP2gquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef Herald het volgende:
[..]
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.
Ik heb het hier ook eens aangekaart: wat is de lol van een ander forum afkraken?
Sarcasme herkennen behoort toch ook tot sociale vaardigheden?quote:Als ik op Tweakers rondkijk, zie ik mensen die elkaar op een normale manier te woord staan en helpen. Hier wordt in 60 % van de topics de TS alleen maar afgezeken. Wie heeft er nou moeite met sociale vaardigheden hier?
Eh, dat is op FOK! ook zo. Wat helpt is als je eens buiten KLB kijkt. Wat jij beschrijft is de situatie in KLB en niet op FOK!. KLB is dan ook de vergaarbak voor social outcasts en alternatief tuig. In subfora als VBL, DIG en K&W (om er maar een paar te noemen) gaat het er zeer gemoedelijk en volwassen aan toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.Wanneer je er wat van zegt, dan leef je echter opeens in een simpel wereldje volgens velen.
Hyves wordt idd ook als 'not done' gezien, ik denk om het feit dat bepaalde mensen hier zelfs nog geen eens 50 mensen vaag kennen om toe te voegen als 'vriendje'.![]()
Als ik op Tweakers rondkijk, zie ik mensen die elkaar op een normale manier te woord staan en helpen. Hier wordt in 60 % van de topics de TS alleen maar afgezeken. Wie heeft er nou moeite met sociale vaardigheden hier?
De enige site waar ze nog debieler reageren dan hier is Geenstijl, al blijf ik die site wel vermakelijk vinden af en toe.
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat is op FOK! ook zo. Wat helpt is als je eens buiten KLB kijkt. Wat jij beschrijft is de situatie in KLB en niet op FOK!. KLB is dan ook de vergaarbak voor social outcasts en alternatief tuig. In subfora als VBL, DIG en K&W (om er maar een paar te noemen) gaat het er zeer gemoedelijk en volwassen aan toe.
Meestal dan.
Klaagbaak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.
Tegenwoordig wel, maar vroegâh, way back in 2002 toen FOK! nog uit 8 subfora bestond, werd al menig site afgekraakt. Toen gingen de naar eigen mening beschaafde FOK!kers massaal naar andere fora om daar de boel te verzieken. Werden er FB topics geopend met "Danny Danny ze rippen je site man!" als in Nederland of Belgie iemand iets voor jongeren wilde doen. Ja voor jongeren, die doelgroep die op FOK! pas een eigen subforum kreeg in 2005, omdat het subforum R&P op de -naar eigen zeggen- grootste jongerensite van Nederland geen zin meer had in problemen van jongerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef Crane het volgende:
Daar heb je een punt, maar het zijn juist de KLB'ers die het hardst op Tweakers en PF lopen te zeiken.
Een wat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Jij bent sowieso een van de meest kansloze users in KLBquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Hij bedoeld denk ik de kindertjes (vanaf 10jr oud al;( met plaatjes in hun album als "in het land van hoeren en kaas zijn blanken de baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een van de meest kansloze users in KLB
Partyflock is een fijne site om feesten en foto's op te checken idd
Verder is niks mis met Lonsdale of hardcore, maar daar zijn andere topics voor
Wees dan ook duidelijk met de TT, aap.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
Kan een mod ff al die kut-linkjes en OT-reacties over die vergane band weghalen?
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijk met de TT, aap.
Ik heb nog nooit gezien dat PartyFlock afgekort wordt als 'PF'.
De punten:quote:¶¶I'm a Hardstyle LOver, I Do WhAT I dO, I GOt my Hand on The Trigger, When it's pOinting at YOu¶¶
Juist, alsof iedereen moet weten dat de afkorting van PartyFlock PF is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef mafkees01 het volgende:
Idd.
Opzich niks mis met PF, maar ik zal even laten zien waarom dat beeld gecreeerd wordt.
Hiervoor pakken we een willekeurig profiel. En dat is geworden:
http://partyflock.nl/user/217149:S_Hardstyle_Ricardo_S.html
Nou, even een korte - doch grondige - analyse van dit profiel waarom PF als verkeerd beeld geprofileerd wordt:
Ik quote:
[..]
De punten:
- Denken dat je tof bent met zo'n foto.
- Denken dat je tof bent met zulke tekst bij deze foto.
- Denken dat je populair bent en een hoop feesten afgeweest bent.
- Tof doen dat je elke week wel een feest opzoekt.
- Denken tof te zijn met zijn hardcore vriendin
- Hyves hebben.
- ....
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben.
Sorry hoor kneus. Ik weet echt wel wat wat Partyflock Hyves etc. zijn. Ik kies er zelf voor om die sites niet te bezoeken. Dus rot nu maar op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je dus eens onder die steen van je vandaan kwam.
Niet dat ik ooit m'n haar zo zou doen als dat van die gast, maar alsof je eigen haar en kleding zo geweldig zijn. Dat vind ik weer zo'n "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-look.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulk haar hebben als je ouder dan 16 bent
Eigenlijk sowieso dit soort haar
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Sorry hoor kneus. Ik weet echt wel wat wat Partyflock Hyves etc. zijn. Ik kies er zelf voor om die sites niet te bezoeken. Dus rot nu maar op.
Crane is een Tweaker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!EINZZZ!!!!!!!111quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.Wanneer je er wat van zegt, dan leef je echter opeens in een simpel wereldje volgens velen.
Hyves wordt idd ook als 'not done' gezien, ik denk om het feit dat bepaalde mensen hier zelfs nog geen eens 50 mensen vaag kennen om toe te voegen als 'vriendje'.![]()
Als ik op Tweakers rondkijk, zie ik mensen die elkaar op een normale manier te woord staan en helpen. Hier wordt in 60 % van de topics de TS alleen maar afgezeken. Wie heeft er nou moeite met sociale vaardigheden hier?![]()
De enige site waar ze nog debieler reageren dan hier is Geenstijl, al blijf ik die site wel vermakelijk vinden af en toe.
Post jij eens een foto van jezelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit m'n haar zo zou doen als dat van die gast, maar alsof je eigen haar en kleding zo geweldig zijn. Dat vind ik weer zo'n "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-look.
ahahahhaquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik voel me altijd als een atheist in een Moskee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:25 schreef Urquhart het volgende:
Bij Crane krijg ik altijd het "Mission Impossible-gevoel"Maar toch wel vermakelijk
Je bent inderdaad een soort roepende in de woestijn. Maar aan de andere kant moet je Fok ook niet te serieus nemen he. Vaak zegt men hier ook dingen omdat dat nu eenmaal zo hoort op Fok.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik voel me altijd als een atheist in een Moskee.
Ja doei, straks word ik ooit herkend in de stad ofzo en dan denken mensen dat ik met alto's en ander gespuis omga.quote:
We gaan je heus niet aanspreken of een knokploeg sturen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja doei, straks word ik ooit herkend in de stad ofzo en dan denken mensen dat ik met alto's en ander gespuis omga.
En in LIF is iedereen ook altijd respectvol over elkaars kledingsmaak, toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat is op FOK! ook zo. Wat helpt is als je eens buiten KLB kijkt. Wat jij beschrijft is de situatie in KLB en niet op FOK!. KLB is dan ook de vergaarbak voor social outcasts en alternatief tuig. In subfora als VBL, DIG en K&W (om er maar een paar te noemen) gaat het er zeer gemoedelijk en volwassen aan toe.
Meestal dan.
Niet, joh. Daar zwermt altijd wat tuig rond dat constant aan het provoceren is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En in LIF is iedereen ook altijd respectvol over elkaars kledingsmaak, toch?
Stiekem denk ik dat je IRL zelf een alto (dat dat woord je nog zo bezighoudt nu je niet meer op de middelbare school zit, maar goed) bent en dat je hier alleen maar lol zit te trappen door je voor te doen als iemand anders. Door je vele topics die allemaal over hetzelfde gaan begin je een beetje een karikatuur te worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja doei, straks word ik ooit herkend in de stad ofzo en dan denken mensen dat ik met alto's en ander gespuis omga.
hyves is voor mensen die slecht gescripte en in elkaar gezette sites goed vinden. Ohja en die geen reet geven over usability....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:24 schreef Tiger333 het volgende:
[..]
ahahahha
luister
hyves is voor iedereen
pp2g = voor negers (kijk maar vinden ze stoer om dan suriname bij land te zetten)
partyflock = voor niet negers (niet bruine mensen)
Mensen die daar op letten zijn sowieso mensen zonder sociaal netwerk, dus hoeven zij überhaupt niet op Hyves te komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
hyves is voor mensen die slecht gescripte en in elkaar gezette sites goed vinden. Ohja en die geen reet geven over usability....
Hyves
Het is eerder zo dat mensen die dat niet opmerken een bril nodig hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die daar op letten zijn sowieso mensen zonder sociaal netwerk, dus hoeven zij überhaupt niet op Hyves te komen.
Ben ik met je eens. Het 'probleem' is dat iedereen Hyves heeft, en zo blijft het groeien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef servus_universitas het volgende:
Kom op zeg, iedereen met een beetje kijk op de zaak moet toch zien dat de techniek van Hyves echt te wensen over laat? Het zit zo ontzettend slecht in elkaar en het ziet er ook nog eens niet uit.
Op Fok wordt vaak afgegeven op Hyves, je bent aan je stand verplicht om het voor Hyves op te nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het 'probleem' is dat iedereen Hyves heeft, en zo blijft het groeien.
Fok: elite van Nederlandquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef TryX het volgende:
Waar is dat overzicht gebleven?
Partyflock --> Hardcore gassies
Hyves--> huis tuin en keukenpeeps
sugababes/superdudes --> mooiboys/breezahs
partypeepz --> mensen met niet NL afkomst
enz enz..
FOK:quote:
quote:
Dat dus. Maar goed, op Hyves zit het ook weer vol mét antisociale mensen helaas.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
Feit blijft dat 80% van de mensen zonder Hyves antisociaal is.
Wat is er mis met PF?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:06 schreef TryX het volgende:
Waar is dat overzicht gebleven?
Partyflock --> Hardcore gassies
Hyves--> huis tuin en keukenpeeps
sugababes/superdudes --> mooiboys/breezahs
partypeepz --> mensen met niet NL afkomst
enz enz..
Hmm, eigenlijk vind jij dus iedereen, behalve jezelf, gewoon een anti-sociale, mongolide autist? Is dat wat ik tussen de regeltjes doorlees?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, op Hyves zit het ook weer vol mét antisociale mensen helaas.
Jij ziet niet dat er iets gruwelijk mis is met de usability? Voorbeeldje, als ik op vrienden klikt in dat menuutje bovenaan, dan wil ik een lijst met mijn zogenaamde vrienden zien, niet wat ze 30 uur geleden aan het doen waren... of wie mij wil toevoegenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die daar op letten zijn sowieso mensen zonder sociaal netwerk, dus hoeven zij überhaupt niet op Hyves te komen.
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk vind jij dus iedereen, behalve jezelf, gewoon een anti-sociale, mongolide autist? Is dat wat ik tussen de regeltjes doorlees?
Correct me if I'm wrong.
Ik weet ook wel dat Hyves brak in elkaar zit en dat de gebruiksvriendelijkheid heel wat te wensen overlaat. Maar mensen die daar over gaan liggen janken zijn in mijn ogen de zolderkamer ICT-nerds, die van schrik in hun broek schijten als ze een slecht in elkaar gezette site tegenkomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat er iets gruwelijk mis is met de usability? Voorbeeldje, als ik op vrienden klikt in dat menuutje bovenaan, dan wil ik een lijst met mijn zogenaamde vrienden zien, niet wat ze 30 uur geleden aan het doen waren... of wie mij wil toevoegen![]()
Ps. Ik heb een sociaal netwerk irl, daar heb ik geen hieves voor nodig. Jij misschien wel
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Hyves brak in elkaar zit en dat de gebruiksvriendelijkheid heel wat te wensen overlaat. Maar mensen die daar over gaan liggen janken zijn in mijn ogen de zolderkamer ICT-nerds, die van schrik in hun broek schijten als ze een slecht in elkaar gezette site tegenkomen.
Ergo: Als je Hyves zo brak vindt, donder dan op naar een andere community in plaats van huilen over hoe slecht het allemaal wel niet is.
Ah, je bent weer aan het doen waar je goed in bent: het bedrijven van pseudo-wetenschap. De grotere verbanden blootleggen. Oorzaak-gevolg. De bron zoeken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.Ik bedoel dat wel of geen Hyves hebben niet per definitie zegt dat je 'sociaal' of 'anti-sociaal' bent. Wel wordt de kans dat je het laatste bent groter naarmate je bewust geen Hyves-profiel hebt.
Wat klopt er niet aan die stelling dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, je bent weer aan het doen waar je goed in bent: het bedrijven van pseudo-wetenschap. De grotere verbanden blootleggen. Oorzaak-gevolg. De bron zoeken.
Gast, lig toch niet te zeveren man.
Dus lid zijn van 1 of andere website staat gelijk als in het echte leven sociaal overkomen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.Ik bedoel dat wel of geen Hyves hebben niet per definitie zegt dat je 'sociaal' of 'anti-sociaal' bent. Wel wordt de kans dat je het laatste bent groter naarmate je bewust geen Hyves-profiel hebt.
Ja, ben je lid van Fok dan is je leven gedoemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus lid zijn van 1 of andere website staat gelijk als in het echte leven sociaal overkomen?
Dat verband snap ik niet helemaal
De empirische onderbouwing onderbreekt volledig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die stelling dan?
Nee, absoluut niet. Maar 'sociaal overkomen' staat naar mijn mening gelijk aan jezelf soms aanpassen aan de rest. Dat klinkt best wel fout, maar zo is het nou wel eenmaal. De mensen met de grootste hekel aan Hyves zijn vaak mensen die zich tegen 'de groep' af willen zetten, en dat zou ik anti-sociaal gedrag noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus lid zijn van 1 of andere website staat gelijk als in het echte leven sociaal overkomen?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die stelling dan?
Doe jij dat eens dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De empirische onderbouwing onderbreekt volledig.
Je bent het er niet mee eens dus. Weerleg het dan op z'n minst.quote:
Waarom zou ik? Jij bent degene die een bewering doet, dus dan onderbouw je die maar lekker zelf. Kijk maar of je b.v. met Google Scholar onderzoekjes kunt vinden die een correlatie tussen gebruik van virtuele sociale netwerken en daadwerkelijke sociale netwerken kunt vinden.quote:
Er is een verschil tussen afzetten en niet hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar 'sociaal overkomen' staat naar mijn mening gelijk aan jezelf soms aanpassen aan de rest. Dat klinkt best wel fout, maar zo is het nou wel eenmaal. De mensen met de grootste hekel aan Hyves zijn vaak mensen die zich tegen 'de groep' af willen zetten, en dat zou ik anti-sociaal gedrag noemen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Hyves brak in elkaar zit en dat de gebruiksvriendelijkheid heel wat te wensen overlaat. Maar mensen die daar over gaan liggen janken zijn in mijn ogen de zolderkamer ICT-nerds, die van schrik in hun broek schijten als ze een slecht in elkaar gezette site tegenkomen.
Ergo: Als je Hyves zo brak vindt, donder dan op naar een andere community in plaats van huilen over hoe slecht het allemaal wel niet is.
Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websitesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Partyflock is gewoon kut, en er komen idd veel mensen op af die niet al te snugger zijn en het liefst naar gabberfeesten gaan. Het niveau van het forum is om te huilen.
Ik was erbij; in het begin toen het net was opgericht, toen was het er supergezellig, gingen we naar feesten waar meetings werden georganiseerd en kon iedereen elkaar wel.
Maar met het groter worden van de site heeft het steeds meer klotevolk aangetrokken. Ik heb m'n account een paar jaar geleden verwijderd en kom er allang niet meer.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, enkele vrienden van me internetten nauwelijks en hebben dan ook geen Hyves-profiel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen afzetten en niet hebben.
Een paar mensen die ik ken zijn heel sociaal maar hebben geen hyves, simpelweg omdat ze sowieso weinig achter hun computer doorbrengen.
Nee, dat ga ik niet weerleggen, want een paar posts boven de mijne gaven andere users al aan wat het gebrek van je bewering was.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens dus. Weerleg het dan op z'n minst.
Lastig, dan zou je eerst een onbetwistbare definitie van 'sociaal' moeten hebben. Er zijn nauwelijks mensen die zichzelf als 'niet-sociaal' zullen omschrijven. Een fantieke gamer die verder niet veel buitenkomt zal een LAN-party of online tegen vrienden gamen een sociale activiteit vinden, waar andere mensen dat als compleet anti-sociaal zullen omschrijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij bent degene die een bewering doet, dus dan onderbouw je die maar lekker zelf. Kijk maar of je b.v. met Google Scholar onderzoekjes kunt vinden die een correlatie tussen gebruik van virtuele sociale netwerken en daadwerkelijke sociale netwerken kunt vinden.
Nou, wat let je? Dan ga je toch op zoek naar wetenschappelijke artikelen waarin de definitie van 'sociaal' ter discussie staat? Heb je werkelijk voor alles instructies nodig voordat je het fatsoenlijk kunt uitvoeren? Schijten? Neuken? Je tanden poetsen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Lastig, dan zou je eerst een onbetwistbare definitie van 'sociaal' moeten hebben. Er zijn nauwelijks mensen die zichzelf als 'niet-sociaal' zullen omschrijven. Een fantieke gamer die verder niet veel buitenkomt zal een LAN-party of online tegen vrienden gamen een sociale activiteit vinden, waar andere mensen dat als compleet anti-sociaal zullen omschrijven.
Het is een bewering die ik idd niet met wetenschappelijk bewezen feiten kan onderbouwen, maar gewoon iets wat je wel kunt vast stellen als je een beetje mensenkennis hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet weerleggen, want een paar posts boven de mijne gaven andere users al aan wat het gebrek van je bewering was.
Ik neem dit forum gewoon niet al te serieus, zouden meer mensen moeten doen.quote:Ik weet niet of je in het echt wel intelligent bent, maar gedraag je op dit forum toch eens naar je leeftijd, man. Als ik jou af en toe een 'discussie' zie voeren, of topics zie openen lijkt het wel of er een blaag van amper 13 jaar achter de knoppen zit.
Ik heb wel wat beters te doen dan tijd te gaan verspillen aan deskresearch, voor een domme discussie op een forum.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Dan ga je toch op zoek naar wetenschappelijke artikelen waarin de definitie van 'sociaal' ter discussie staat? Heb je werkelijk voor alles instructies nodig voordat je het fatsoenlijk kunt uitvoeren? Schijten? Neuken? Je tanden poetsen?
Maar natuurlijk, Crane.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is een bewering die ik idd niet met wetenschappelijk bewezen feiten kan onderbouwen, maar gewoon iets wat je wel kunt vast stellen als je een beetje mensenkennis hebt.
[..]
Ik neem dit forum gewoon niet al te serieus, zouden meer mensen moeten doen.
Oeehh, wat een kinky term.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan tijd te gaan verspillen aan deskresearch, voor een domme discussie op een forum.
quote:
Ook daar ga ik geen moeite/tijd in steken.quote:Ga dan fieldresearch doen, lapzwans.
Gast, dit is KLB. Alsof er hier ooit goede onderbouwingen gedaan worden.quote:Als je een bewering doet die je niet kunt onderbouwen, begin dan ook niet te janken als mensen er commentaar op hebben. Weer wat geleerd.
Gezien zijn ondertitel wel, denk ik. Geen idee waarom ie een nieuw account heeft aangemaakt. Ik durf het 'm niet eens te vragen.quote:
HBOquote:
Wat een timingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het tijd om hier een MBO vs. HBO vs. WO-discussie van te maken.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. In 2001 was Partyflock een kleine community van een paar honderd leden, ja die meeten graag met elkaar, nog niet iedereen had internet zoals nu, dus het was allemaal wat 'knusser'. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met trieste mensen die er hun hele leven insteken. Da's jouw mening.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef jap85 het volgende:
[..]
Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websites)
Het is gewoon een handige site voor de agenda, ook omdat je direct feestjes aan je eigen agenda toe kunt voegen. Leuk is ook om te checken welke feestjes je vrienden (dus je echte vrienden en niet mensen die je (alleen) van PF kent) in de planning hebben staan. Ook leuk om een overzicht te hebben van waar je bent geweest en handig om je favorieten bij te houden, fotos te checken etc etc. Het forum heb ik nog nooit bezocht, zoals gezegd vind ik mensen die hun halve leven erin steken en gaan meeten enzo triest.
Eh, gaat dit over HBO vs. WO? Neen. Ontopic graag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. In 2001 was Partyflock een kleine community van een paar honderd leden, ja die meeten graag met elkaar, nog niet iedereen had internet zoals nu, dus het was allemaal wat 'knusser'. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met trieste mensen die er hun hele leven insteken. Da's jouw mening.
Dat Partyflock een handige agenda heeft maakt het nog niet een leuke site. Die handige agenda hadden ze zeven jaar geleden ook al, maar toen was alles gewoon een stuk gezelliger er kwamen er nog niet 'kijk muh aan of juh krijgt klappuh' gabbertjes.
En de foto's vind ik ook bagger, vooral de troep wat mensen eronder schrijven.
Barbiepoppen die elkaar op elkaars uiterlijk afkraken en gegeil onder annebolebilly's die hun tattoo's showen. Het is echt niet meer wat het is geweest.
Ehm, wil jij het anders ontopic houden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, gaat dit over HBO vs. WO? Neen. Ontopic graag.
Gij onwetende, denken dat er een apart topic nodig is voor dat soort discussies.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm, wil jij het anders ontopic houden?
En open anders een topic over HBO vs WO.
Je mag best zelf gegevens gaan verzamelen hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan tijd te gaan verspillen aan deskresearch, voor een domme discussie op een forum.
Veel erger nog zijn de onleesbare en psychedelische gedrochten die mensen van van hun profiel weten te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef servus_universitas het volgende:
Kom op zeg, iedereen met een beetje kijk op de zaak moet toch zien dat de techniek van Hyves echt te wensen over laat? Het zit zo ontzettend slecht in elkaar en het ziet er ook nog eens niet uit.
Wat was je username? En op Start2Dance?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Partyflock is gewoon kut, en er komen idd veel mensen op af die niet al te snugger zijn en het liefst naar gabberfeesten gaan. Het niveau van het forum is om te huilen.
Ik was erbij; in het begin toen het net was opgericht, toen was het er supergezellig, gingen we naar feesten waar meetings werden georganiseerd en kon iedereen elkaar wel.
Maar met het groter worden van de site heeft het steeds meer klotevolk aangetrokken. Ik heb m'n account een paar jaar geleden verwijderd en kom er allang niet meer.
Sowieso mensen die 'sowieso' verkeerd spellenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef jap85 het volgende:
[..]
Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websites)
Dat niemand jou nou wil ontmoeten, moet je niet afreageren op anderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef NielsTriple het volgende:
Er is niets mis met PF.
Ik heb veel mensen leren kennen via het PF forum, zelfs vrienden gemaakt, en als klap op de vuurpijl heb ik mijn vrouw via PF leren kennen. Mijn dochter zou er niet zijn geweest als PF er niet zou zijn...
Kijk mij eens slim zijn: Ja-loe-ziequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef TryX het volgende:
![]()
@ Reacties hier.
Volgens mij is het nu dé kunst geworden om zoveel mogelijk moeilijke woorden in één post te proppen.
"Kijk mij eens slim zijn".
Ja, er zijn veel verschillende profiel site's waar op elk weer grotendeels bepaalde bevolkingsgroepen te vinden zijn. Of die site nou handig/mooi/goed in elkaar zit boeit geen ene fuck. Elke profielsite heeft zo zijn voor en nadelen.
Nogal veel "haat/jaloerzie" in dit topic![]()
Mijn hemel, kijk jou eens dom zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef TryX het volgende:![]()
@ Reacties hier.
Volgens mij is het nu dé kunst geworden om zoveel mogelijk moeilijke woorden in één post te proppen.
"Kijk mij eens slim zijn".
Ja, er zijn veel verschillende profiel site's waar op elk weer grotendeels bepaalde bevolkingsgroepen te vinden zijn. Of die site nou handig/mooi/goed in elkaar zit boeit geen ene fuck. Elke profielsite heeft zo zijn voor en nadelen.
Nogal veel "haat/jaloerzie" in dit topic![]()
U is homofiel? Stuur 'm een PM, man. Val ons niet lastig met je smerige verzoekjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef Klautje het volgende:
Waar blijven pics van Crane? Als je pics van jezelf neerzet zet ik één van Beauregard neer. True story.
Hij had het password change gedaan en het wachtwoord werd opgestuurd naar onbekend email adres ofzoiets.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gezien zijn ondertitel wel, denk ik. Geen idee waarom ie een nieuw account heeft aangemaakt. Ik durf het 'm niet eens te vragen.
Ah, typische HBO onnozelheid. Ik had het kunnen weten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij had het password change gedaan en het wachtwoord werd opgestuurd naar onbekend email adres ofzoiets.
Bijna goed. M'n toetsenbord spacede hem, waardoor een cijfer in m'n password steeds verkeerd doorkwam. Na 5 keer (ofzo) je verkeerde password invoeren wordt er automatisch een nieuwe gestuurd naar je e-mail. Dat adres bestond echter niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij had het password change gedaan en het wachtwoord werd opgestuurd naar onbekend email adres ofzoiets.
Waarom wordt bij mij altijd het verband met de HBO/WO-discussie gelegd? Ik heb het hele afgelopen lopen feesten met een groep KI-studenten dus ik snap niet waarom mensen blijkbaar denken dat ik iets tegen studenten heb?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef RozeAnjer het volgende:
Maar je moet dan wel even je avatar weer gaan gebruiken hoor. Zo kunnen de WO'ers je beter spotten
En toen ben je gaan FOK!ken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sommige MBO'ers ook. En sommige WO'ers ook. Wat is je punt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Stomme HBO'ers denken alles te weten
Tijd voor een nieuw topic Herald?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Herald het volgende:
[..]
En toen ben je gaan FOK!ken?
Dit soort vroeger-was-alles-beter verhalen kun je ook over FOK! zeggen. Hoe in 2000 de eerste meetings, toen nog meet&greet's genoemd gehouden werden en er 20 mensen waren. lekker knus. Toen de Megafestatiemeet zo'n aanfluiting was omdat een boel tegen de dertigers naar een jongerenfestijn gingen en er geen zak aanvonden. Toen iedereen nog wist wie De Parasiet was. Toen uberhaupt iedereen elke user wel kende. Toen er nog geen 60 subfora waren die elk kliekjes hebben. Toen mensen nog over whiskey en eend posten. Toen er nog topics werden geopend hoe internetcommunities altijd ten onder gingen en FOK!Forum 2001 niet zou overleven. Toen de users die postten in Filosofie nog aanzien hadden ZodiakkSpeknek
Koekepan
dwerg
IR.Baboon
Jernau.Morat.Gurgeh
en erelid Nietzman
Maarja nu is het 2008 en zijn de mensen die in 2001 werden uitgelachen op FOK! omdat ze een cu2profiel hadden oud genoeg om zich te registreren op FOK! en daar zelf users op andere profielsites uit te lachen. Nu is het forum zo groot en opgedeeld dat dat knusse sfeertje nooit meer terug komt.
Tja vroeger eh.
Volgens mij was de voornaamste klacht in die post niet dat er meer bezoekers zijn gekomen, maar eerder dat dat voornamelijk debielen zijn. Dit uiteraard in tegenstelling tot FOK!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Herald het volgende:
[..]
En toen ben je gaan FOK!ken?
Dit soort vroeger-was-alles-beter verhalen kun je ook over FOK! zeggen. Hoe in 2000 de eerste meetings, toen nog meet&greet's genoemd gehouden werden en er 20 mensen waren. lekker knus. Toen de Megafestatiemeet zo'n aanfluiting was omdat een boel tegen de dertigers naar een jongerenfestijn gingen en er geen zak aanvonden. Toen iedereen nog wist wie De Parasiet was. Toen uberhaupt iedereen elke user wel kende. Toen er nog geen 60 subfora waren die elk kliekjes hebben. Toen mensen nog over whiskey en eend posten. Toen er nog topics werden geopend hoe internetcommunities altijd ten onder gingen en FOK!Forum 2001 niet zou overleven. Toen de users die postten in Filosofie nog aanzien hadden ZodiakkSpeknek
Koekepan
dwerg
IR.Baboon
Jernau.Morat.Gurgeh
en erelid Nietzman
Maarja nu is het 2008 en zijn de mensen die in 2001 werden uitgelachen op FOK! omdat ze een cu2profiel hadden oud genoeg om zich te registreren op FOK! en daar zelf users op andere profielsites uit te lachen. Nu is het forum zo groot en opgedeeld dat dat knusse sfeertje nooit meer terug komt.
Tja vroeger eh.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kijk mij eens slim zijn: Ja-loe-zie
He domme boer! Start de opleiding discussie nog een keer op!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mijn hemel, kijk jou eens dom zijn.!
Ga weg man. KLB topics mag je niet doodrelativeren, sufkutje.
Proberen in te schatten hoe mensen zijn op basis van hun gedrag op fora is nogal onzinnig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef TryX het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, zonder jou zullen vele het niet redden
![]()
[..]
He domme boer! Start de opleiding discussie nog een keer op!Het enige beeld wat ik en waarschijnlijke meerdere hier van jou krijgen. Is een eenzaam nerd-achtig type.
Of heb ik het mis, en ben je een geitewollesok student?Ga real-life disuccies beginnen, niet op het forum
![]()
Dit is simpelweg royal sadness![]()
![]()
![]()
!
Mij aanspreken als 'domme boer', maar zelf een verhaal neergooien op zo'n manier en bol van de fouten dat zelfs een echte domme boer zou sterven van het lachen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef TryX het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, zonder jou zullen vele het niet redden
![]()
[..]
He domme boer! Start de opleiding discussie nog een keer op!Het enige beeld wat ik en waarschijnlijke meerdere hier van jou krijgen. Is een eenzaam nerd-achtig type.
Of heb ik het mis, en ben je een geitewollesok student?Ga real-life disuccies beginnen, niet op het forum
![]()
Dit is simpelweg royal sadness![]()
![]()
![]()
!
Bovendien beetje lastig uit te leggen aan je baas dat je even een uurtje weggaat om 'real-life discussies' te gaan voeren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Proberen in te schatten hoe mensen zijn op basis van hun gedrag op fora is nogal onzinnig.
Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Proberen in te schatten hoe mensen zijn op basis van hun gedrag op fora is nogal onzinnig.
Inderdaad. En hoe ziet hij dat voor zich? Moet ik de volgende keer maar een supermarkt of een openbaar toilet binnenwandelen en daar een stelling deponeren als 'WO is beter dan HBO'? Dat gaat 'm niet worden hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien beetje lastig uit te leggen aan je baas dat je even een uurtje weggaat om 'real-life discussies' te gaan voeren.
Waar blijkt dat dan uit, vleesgeworden drama dat je d'r rondloopt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef TryX het volgende:
[..]
Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.
Jij ontmoet dagelijks mensen met een grote mond op internet in het echt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef TryX het volgende:
[..]
Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.
Inderdaad, mensen die posts als deze en deze posten hebben hoogstwaarschijnlijk geen sociaal leven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef TryX het volgende:
[..]
Wat is het toch weer een genot om zulke posts te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Beauregard het volgende:
FOK!, daarentegen, is uitermate geschikt voor discussie's op niveau. Altijd wel lowlifes die happen, optreden als kanonnenvoer en uiteindelijk schuimbekkend ten onder gaan. Lekker ongecompliceerd vermaak.
Dan had jij nu dood neer moeten vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mij aanspreken als 'domme boer', maar zelf een verhaal neergooien op zo'n manier en bol van de fouten dat zelfs een echte domme boer zou sterven van het lachen.
De volgende keer dat ik iets post en het risico loop dat het door jou gelezen zal worden zal ik sarcasme-tags gebruiken, voor jouw gemak. Lijkt je dat iets?
Even oefenen.
[sarcasme] bla bla bla [/sarcasme].
Gaat dat werken voor jou denk je? Laat het me even weten.
En verder erg typerend dat iemand, die zelf overkomt als een ontzettend dom creatuur met een negatief IQ, mij 'nerd-achtig type' of 'geitenwollensok student' gaat noemen. Daar ga ik niet eens op in. Wat een simpelheid.
Dit is precies wat Beauregard aangeeft. Mensen die het allemaal veel te serieus nemen en zich veel te makkelijk op de kast laten jagen. Altijd leuk om te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:03 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan had jij nu dood neer moeten vallen.
Het is allemaal net maar hoe je het opvat. Echter wil je doen overkomen als een zeer intelligent persoon die boven alles en iedereen staat.
De werkelijkheid is dat dit een forum is, en jij hoogstwaarschijnlijk 7 kleuren stront had gescheten in het echt.
Oftewel een Internet-hero. Kom je thuis iets tekort ? Geen vrouw/kinderen vriendin? Te weinig salaris?
De sarcasme tags zijn misschien wel relevant voor jou inderdaad. Erg gemakkelijk aangezien jij totaal niet kan overkomen zoals je het bedoeld, wat wel weer gebrek aan socialiteit aangeeft. (zelfs op een forum!!)
Mooi kunnen typen op een forum is heel leuk en aardig, bewijs je eerst eens real-life. Als het op feesten/sociale contacten/vrouwen/seks e.d aankomt kruip je het liefst weer weg achter je PC/Laptop om andere mensen op het forum proberen af te zeiken.
By the way, het forum gaat nog altijd over PF, niet om jou internet-hero gedrevenheid. Geeft alleen maar meer aan wat voor triest figuur je daadwerkelijk bent![]()
Oei, "simpelheid" waarheid te hard voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |