abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62578697
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Doe jij dat eens dan?
Waarom zou ik? Jij bent degene die een bewering doet, dus dan onderbouw je die maar lekker zelf. Kijk maar of je b.v. met Google Scholar onderzoekjes kunt vinden die een correlatie tussen gebruik van virtuele sociale netwerken en daadwerkelijke sociale netwerken kunt vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62578788
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Maar 'sociaal overkomen' staat naar mijn mening gelijk aan jezelf soms aanpassen aan de rest. Dat klinkt best wel fout, maar zo is het nou wel eenmaal. De mensen met de grootste hekel aan Hyves zijn vaak mensen die zich tegen 'de groep' af willen zetten, en dat zou ik anti-sociaal gedrag noemen.
Er is een verschil tussen afzetten en niet hebben.

Een paar mensen die ik ken zijn heel sociaal maar hebben geen hyves, simpelweg omdat ze sowieso weinig achter hun computer doorbrengen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62578888
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat Hyves brak in elkaar zit en dat de gebruiksvriendelijkheid heel wat te wensen overlaat. Maar mensen die daar over gaan liggen janken zijn in mijn ogen de zolderkamer ICT-nerds, die van schrik in hun broek schijten als ze een slecht in elkaar gezette site tegenkomen.

Ergo: Als je Hyves zo brak vindt, donder dan op naar een andere community in plaats van huilen over hoe slecht het allemaal wel niet is.
Okay hoe kan ik nou wat over hyves zeggen als ik er nooit op zit? Ik zit niet in mijn broek te schijten van schrik omdat het zo'n slecht in elkaar gezette site is. Ik erger me er gewoon aan dat als ik met Safari op Hyves kom dat hij dan constant in oneindige loops kom als ik iemand probeer te zoeken... Daar heeft iedereen last van, niet alleen ik omdat ik er op let....

En ja ik zit op een andere community site die ik beter vind, maar je ontkomt niet aan hyves als je iemand wilt opzoeken
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62578995
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Partyflock is gewoon kut, en er komen idd veel mensen op af die niet al te snugger zijn en het liefst naar gabberfeesten gaan. Het niveau van het forum is om te huilen.

Ik was erbij; in het begin toen het net was opgericht, toen was het er supergezellig, gingen we naar feesten waar meetings werden georganiseerd en kon iedereen elkaar wel.
Maar met het groter worden van de site heeft het steeds meer klotevolk aangetrokken. Ik heb m'n account een paar jaar geleden verwijderd en kom er allang niet meer.
Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websites )

Het is gewoon een handige site voor de agenda, ook omdat je direct feestjes aan je eigen agenda toe kunt voegen. Leuk is ook om te checken welke feestjes je vrienden (dus je echte vrienden en niet mensen die je (alleen) van PF kent) in de planning hebben staan. Ook leuk om een overzicht te hebben van waar je bent geweest en handig om je favorieten bij te houden, fotos te checken etc etc. Het forum heb ik nog nooit bezocht, zoals gezegd vind ik mensen die hun halve leven erin steken en gaan meeten enzo triest.
pi_62579279
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef Agiath het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen afzetten en niet hebben.

Een paar mensen die ik ken zijn heel sociaal maar hebben geen hyves, simpelweg omdat ze sowieso weinig achter hun computer doorbrengen.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, enkele vrienden van me internetten nauwelijks en hebben dan ook geen Hyves-profiel.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62579411
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Je bent het er niet mee eens dus. Weerleg het dan op z'n minst.
Nee, dat ga ik niet weerleggen, want een paar posts boven de mijne gaven andere users al aan wat het gebrek van je bewering was.

Ik weet niet of je in het echt wel intelligent bent, maar gedraag je op dit forum toch eens naar je leeftijd, man. Als ik jou af en toe een 'discussie' zie voeren, of topics zie openen lijkt het wel of er een blaag van amper 13 jaar achter de knoppen zit.
pi_62579429
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Jij bent degene die een bewering doet, dus dan onderbouw je die maar lekker zelf. Kijk maar of je b.v. met Google Scholar onderzoekjes kunt vinden die een correlatie tussen gebruik van virtuele sociale netwerken en daadwerkelijke sociale netwerken kunt vinden.
Lastig, dan zou je eerst een onbetwistbare definitie van 'sociaal' moeten hebben. Er zijn nauwelijks mensen die zichzelf als 'niet-sociaal' zullen omschrijven. Een fantieke gamer die verder niet veel buitenkomt zal een LAN-party of online tegen vrienden gamen een sociale activiteit vinden, waar andere mensen dat als compleet anti-sociaal zullen omschrijven.
pi_62579476
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Lastig, dan zou je eerst een onbetwistbare definitie van 'sociaal' moeten hebben. Er zijn nauwelijks mensen die zichzelf als 'niet-sociaal' zullen omschrijven. Een fantieke gamer die verder niet veel buitenkomt zal een LAN-party of online tegen vrienden gamen een sociale activiteit vinden, waar andere mensen dat als compleet anti-sociaal zullen omschrijven.
Nou, wat let je? Dan ga je toch op zoek naar wetenschappelijke artikelen waarin de definitie van 'sociaal' ter discussie staat? Heb je werkelijk voor alles instructies nodig voordat je het fatsoenlijk kunt uitvoeren? Schijten? Neuken? Je tanden poetsen?
pi_62579494
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:42 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik niet weerleggen, want een paar posts boven de mijne gaven andere users al aan wat het gebrek van je bewering was.
Het is een bewering die ik idd niet met wetenschappelijk bewezen feiten kan onderbouwen, maar gewoon iets wat je wel kunt vast stellen als je een beetje mensenkennis hebt.
quote:
Ik weet niet of je in het echt wel intelligent bent, maar gedraag je op dit forum toch eens naar je leeftijd, man. Als ik jou af en toe een 'discussie' zie voeren, of topics zie openen lijkt het wel of er een blaag van amper 13 jaar achter de knoppen zit.
Ik neem dit forum gewoon niet al te serieus, zouden meer mensen moeten doen.
pi_62579586
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:45 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Nou, wat let je? Dan ga je toch op zoek naar wetenschappelijke artikelen waarin de definitie van 'sociaal' ter discussie staat? Heb je werkelijk voor alles instructies nodig voordat je het fatsoenlijk kunt uitvoeren? Schijten? Neuken? Je tanden poetsen?
Ik heb wel wat beters te doen dan tijd te gaan verspillen aan deskresearch, voor een domme discussie op een forum.
pi_62579601
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Het is een bewering die ik idd niet met wetenschappelijk bewezen feiten kan onderbouwen, maar gewoon iets wat je wel kunt vast stellen als je een beetje mensenkennis hebt.
[..]

Ik neem dit forum gewoon niet al te serieus, zouden meer mensen moeten doen.
Maar natuurlijk, Crane. !
pi_62579627
Wat, is dit echt _de_ Dr. Crane?
pi_62579643
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik heb wel wat beters te doen dan tijd te gaan verspillen aan deskresearch, voor een domme discussie op een forum.
Oeehh, wat een kinky term.

Ga dan fieldresearch doen, lapzwans.

Als je een bewering doet die je niet kunt onderbouwen, begin dan ook niet te janken als mensen er commentaar op hebben. Weer wat geleerd.
pi_62579695
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oeehh, wat een kinky term.
quote:
Ga dan fieldresearch doen, lapzwans.
Ook daar ga ik geen moeite/tijd in steken.
quote:
Als je een bewering doet die je niet kunt onderbouwen, begin dan ook niet te janken als mensen er commentaar op hebben. Weer wat geleerd.
Gast, dit is KLB. Alsof er hier ooit goede onderbouwingen gedaan worden.
pi_62579726
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:51 schreef RozeAnjer het volgende:
Wat, is dit echt _de_ Dr. Crane?
Gezien zijn ondertitel wel, denk ik. Geen idee waarom ie een nieuw account heeft aangemaakt. Ik durf het 'm niet eens te vragen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:59:26 #166
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62579837
Ik vind het tijd om hier een MBO vs. HBO vs. WO-discussie van te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62579838
quote:
deskresearch
HBO
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het tijd om hier een MBO vs. HBO vs. WO-discussie van te maken.
Wat een timing
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:59:49 #168
53267 TC03
pi_62579849
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef RozeAnjer het volgende:

[..]

HBO
En mijn gebeden worden verhoord.
pi_62579867
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

En mijn gebeden worden verhoord.
pi_62579882
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef jap85 het volgende:

[..]

Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websites )

Het is gewoon een handige site voor de agenda, ook omdat je direct feestjes aan je eigen agenda toe kunt voegen. Leuk is ook om te checken welke feestjes je vrienden (dus je echte vrienden en niet mensen die je (alleen) van PF kent) in de planning hebben staan. Ook leuk om een overzicht te hebben van waar je bent geweest en handig om je favorieten bij te houden, fotos te checken etc etc. Het forum heb ik nog nooit bezocht, zoals gezegd vind ik mensen die hun halve leven erin steken en gaan meeten enzo triest.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. In 2001 was Partyflock een kleine community van een paar honderd leden, ja die meeten graag met elkaar, nog niet iedereen had internet zoals nu, dus het was allemaal wat 'knusser'. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met trieste mensen die er hun hele leven insteken. Da's jouw mening.

Dat Partyflock een handige agenda heeft maakt het nog niet een leuke site. Die handige agenda hadden ze zeven jaar geleden ook al, maar toen was alles gewoon een stuk gezelliger er kwamen er nog niet 'kijk muh aan of juh krijgt klappuh' gabbertjes.
En de foto's vind ik ook bagger, vooral de troep wat mensen eronder schrijven.
Barbiepoppen die elkaar op elkaars uiterlijk afkraken en gegeil onder annebolebilly's die hun tattoo's showen. Het is echt niet meer wat het is geweest.
pi_62579887
.
pi_62579911
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. In 2001 was Partyflock een kleine community van een paar honderd leden, ja die meeten graag met elkaar, nog niet iedereen had internet zoals nu, dus het was allemaal wat 'knusser'. Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met trieste mensen die er hun hele leven insteken. Da's jouw mening.

Dat Partyflock een handige agenda heeft maakt het nog niet een leuke site. Die handige agenda hadden ze zeven jaar geleden ook al, maar toen was alles gewoon een stuk gezelliger er kwamen er nog niet 'kijk muh aan of juh krijgt klappuh' gabbertjes.
En de foto's vind ik ook bagger, vooral de troep wat mensen eronder schrijven.
Barbiepoppen die elkaar op elkaars uiterlijk afkraken en gegeil onder annebolebilly's die hun tattoo's showen. Het is echt niet meer wat het is geweest.

Eh, gaat dit over HBO vs. WO? Neen. Ontopic graag.
pi_62579998
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:01 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eh, gaat dit over HBO vs. WO? Neen. Ontopic graag.
Ehm, wil jij het anders ontopic houden?
En open anders een topic over HBO vs WO.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:05:54 #174
53267 TC03
pi_62580043
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ehm, wil jij het anders ontopic houden?
En open anders een topic over HBO vs WO.
Gij onwetende, denken dat er een apart topic nodig is voor dat soort discussies. Lees het KLB-handboek.
pi_62580355
quote:

[..]

Je mag best zelf gegevens gaan verzamelen hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')