abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:18:36 #1
3767 Herald
Come get some
pi_25435038
Bij tijd en wijlen komt er weer eens een forumbash topique voorbij. Dan gaan de rechtgeschapen Fok!kertjes weer aantonen hoe slecht het bij de buren is. "Kijk deze user typt zo!" roept iemand met 60.000 zinloze kutposts op dit forum. Want 112 berichten per dag posten is natuurlijk veel beter dan opzettelijk slecht spellen. "nee moet je deze thread zien, gaat over een jongen die een debiele vraag heeft voor de meisjes, wat een sukkeltje " voegt de user toe die steevast in een "voor de dames..." topique reageert in R&P of SEX. Of mensen bekritiseren hoe ze eruit zien "haha die durft om zo op de foto te gaan" terwijl er 13 "pimp hier" draadjes in een uur worden geopend voor de fotogeile Fok!kertjes, naast de 131 al bestaande topiques waarin immer dezelfde cam-patsertjes hun ego willen strelen. Nog leuker is een popje op een ander forum afzeiken "haha breezahsnol dat ze is", en nadat ze hier registreert niet genoeg plek hebben voor al je lovende woordjes en kwijlsmilies "vooral dat zuurstok roze topje in combinatie met die grote oorbellen staat je leuk "

En dan natuurlijk uiteindelijk allemaal als makke schaapjes naar het betreffende forum gaan om de boel te gaan verzieken. Want dat is stoer zeg. "kijk mijn topique eens snel gesloten zijn" schrijf je pochend "ze kunnen ook niks hebben daar" terwijl dat hier net zo goed gebeurt. Noem user BrauN in je topique en hoppa er zit vliegensvlug een slot op je onderwerp. Dat in tegenstellig tot een of andere breezahfokbitch ophemelen want ja dat is natuurlijk wel van hoog niveau. Eerst trots zijn dat je als Fok!ker zoveel beter en volwassen bent en dan als een groepje kinderachtige object-van-viaduct-werpers het andere forum verkloten. Nou klop jezelf maar op de borst hoor, ben jij even stoer zeg, de bink van het dorp zullen we maar zeggen.

Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat Fok!kertjes zo vol zijn van zichzelf. Een ander forum tot de grond toe afbranden en blind zijn voor de hersenloze topicreeksen hier. Want vertellen welke muziek je nu luistert, film je kijkt, woord associeert of tijd hoelang je moet poepen zijn ware hoogstandjes. Even wijzen op een domme vraag als "kun je van vingeren zwanger worden?" elders, maar niet zien dat die vraag ook elke maand hier wordt gesteld (natuurlijk door een user die eerst op zit te scheppen hoe graag ze zaad slikt en een kale kut heeft).
Ik geef toe, als ik een signature zie van een plaatje van 600x400 pixels dan krab ik ook achter mijn oor, maar gelukkig zijn er dan ook Fok!users die niet weten wat 60x60 is en dan maar een webicoon nemen van 351x417. Vooruit soms wordt er wel eens ontzettend sneu getypt daar, maar al die dwaze apen hier die nog steeds niet weten dat ik word zonder t wordt geschreven zijn net zo hopeloos. En daar is de breezahtaal mischien heel gewoon en geaccepteerd net als slowchatten en postopkrikken hier weer heel normaal is.

Dus waarom kraak jij dat andere forum af? Waarom vind jij dat een ander jongerenforum geen bestaansrecht heeft? Waarom een persoon afzeiken als die net als jij ook MSN gebruikt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25435105
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:18 schreef Herald het volgende:
Dus waarom kraak jij dat andere forum af? Waarom vind jij dat een ander jongerenforum geen bestaansrecht heeft? Waarom een persoon afzeiken als die net als jij ook MSN gebruikt?
Omdat ik vroeg heel veel gepest werd en nu m'n gram probeer te halen, Herald .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:28:58 #3
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25435188
Als er geen ander forum is, dan zit iedereen bij elkaar.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_25435194
Dat is goed voor mijn eigenwaarde, !
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:31:20 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25435221
[/quote]sommige mensen, die niet zo zeker zijn, hebben vaak als hobby afkraken omdat ze daarmee hun eigen tekortkomingen even vergeten. geldt niet alleen voor andere fora afzeiken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25435661
herald, wat is je jeugdtrauma?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 9 maart 2005 @ 06:08:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25436429
Hij heeft wel een beetje gelijk....... Ik doe er overigens niet aan mee. Laat gewoon ieder zijn eigen ding doen, dan lopen we elkaar niet in de weg/
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25436972
een mega lange post die met leestekens en witregels leesbaar is gemaakt
pi_25437099
quote:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat Fok!kertjes zo vol zijn van zichzelf. Een ander forum tot de grond toe afbranden en blind zijn voor de hersenloze topicreeksen hier. Want vertellen welke muziek je nu luistert, film je kijkt, woord associeert of tijd hoelang je moet poepen zijn ware hoogstandjes. Even wijzen op een domme vraag als "kun je van vingeren zwanger worden?" elders, maar niet zien dat die vraag ook elke maand hier wordt gesteld (natuurlijk door een user die eerst op zit te scheppen hoe graag ze zaad slikt en een kale kut heeft).
Ik geef toe, als ik een signature zie van een plaatje van 600x400 pixels dan krab ik ook achter mijn oor, maar gelukkig zijn er dan ook Fok!users die niet weten wat 60x60 is en dan maar een webicoon nemen van 351x417. Vooruit soms wordt er wel eens ontzettend sneu getypt daar, maar al die dwaze apen hier die nog steeds niet weten dat ik word zonder t wordt geschreven zijn net zo hopeloos. En daar is de breezahtaal mischien heel gewoon en geaccepteerd net als slowchatten en postopkrikken hier weer heel normaal is.
wat staat daar nu eigenlijk, ik snap niets van dit gehak op de tak

maak je je altijd zo druk, Herald, of is er iets gebeurt onlangs
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:12:27 #10
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25437390
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:48 schreef milagro het volgende:

maak je je altijd zo druk, Herald, of is er iets gebeurt d onlangs
Zo.
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:16:56 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25437446
Ik zeik eigenlijk alleen op andere fora FOK! af. Moet je dan ook hier verhaal doen?
pi_25437607
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zo.
precies! is gebeurd, iets gebeurt... ik weet het wel, en dan toch fout doen, hè , allemaal Herald's schuld

zo.
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:33:56 #13
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:35:14 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25437676
Is dit nou een topic waarin bashers gebasht worden?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25438162
nee dit is een topic waar je onsamenhangende posts mag posten, zodat de deur beter sluit als je je fiets op slot zet.
pi_25438238
Herald gaat eens wat nuttigs doen schat
Buikpijn van het lachen!
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:37:52 #17
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_25438596
Of ga anders ff lekker voor een klysma om te ontspannen
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25439042
Herald waarom kom je nou van een ander forum de boel hier afzeiken? Beetje jammer.
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:03:41 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25446876
quote:
Nog leuker is een popje op een ander forum afzeiken "haha breezahsnol dat ze is", en nadat ze hier registreert niet genoeg plek hebben voor al je lovende woordjes en kwijlsmilies "vooral dat zuurstok roze topje in combinatie met die grote oorbellen staat je leuk "
Die jeugd he
Vampire Romance O+
pi_25446934
Omdat jij een sukkel bent, vuile kloothommel!!!
Tyf toch op, kankermongool!!
You can't blame yourself for what gorilla's did
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:09:13 #21
105263 Litso
Interlectueel.
pi_25446998
Volgens mij zijn dit niet helemaal de reacties die Herald hoopte te krijgen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:09:44 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25447005
Welke chick heeft er nou een geschoren kut en drinkt graag zaad beste Herald?

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:11:59 #23
3767 Herald
Come get some
pi_25449724
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
wat staat daar nu eigenlijk, ik snap niets van dit gehak op de tak
1) dat Fok!kertjes graag de tekortkomingen van anderen zien, maar niet die van henzelf
2) dat ik best snap waarom Fok!kertjes iets ontzettend stom vinden, maar dat de bewuste Fok!kertjes zelf net zulk stom gedrag hanteren -> zie punt 1)

overigens krijg ik dat hak-op-de-tak commentaar wel erg vaak te horen als ik een post langer dan 5 regels maak
quote:
maak je je altijd zo druk, Herald, of is er iets gebeurt onlangs
tja druk maken, druk maken
ik maak me dus nu druk, maar als 37 andere Fok!kertjes 26 topiques er voor nodig hebben om een ander forum af te zeiken is het weer niet druk maken...
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:12:14 #24
3767 Herald
Come get some
pi_25449734
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Welke chick heeft er nou een geschoren kut en drinkt graag zaad beste Herald?

tja als je de berichten moet geloven allemaal
pi_25449804
Geef er een filosofische draai aan en je kunt een boek schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')