Bij tijd en wijlen komt er weer eens een forumbash topique voorbij. Dan gaan de rechtgeschapen Fok!kertjes weer aantonen hoe slecht het bij de buren is.
"Kijk deze user typt zo!" roept iemand met 60.000 zinloze kutposts op dit forum. Want 112 berichten per dag posten is natuurlijk veel beter dan opzettelijk slecht spellen.
"nee moet je deze thread zien, gaat over een jongen die een debiele vraag heeft voor de meisjes, wat een sukkeltje
" voegt de user toe die steevast in een
"voor de dames..." topique reageert in R&P of SEX. Of mensen bekritiseren hoe ze eruit zien
"haha die durft om zo op de foto te gaan" terwijl er 13 "pimp hier" draadjes in een uur worden geopend voor de fotogeile Fok!kertjes, naast de 131 al bestaande topiques waarin immer dezelfde cam-patsertjes hun ego willen strelen. Nog leuker is een popje op een ander forum afzeiken
"haha breezahsnol dat ze is", en nadat ze hier registreert niet genoeg plek hebben voor al je lovende woordjes en kwijlsmilies
"vooral dat zuurstok roze topje in combinatie met die grote oorbellen staat je leuk
" En dan natuurlijk uiteindelijk allemaal als makke schaapjes naar het betreffende forum gaan om de boel te gaan verzieken. Want dat is stoer zeg.
"kijk mijn topique eens snel gesloten zijn" schrijf je pochend
"ze kunnen ook niks hebben daar" terwijl dat hier net zo goed gebeurt. Noem user BrauN in je topique en hoppa er zit vliegensvlug een slot op je onderwerp. Dat in tegenstellig tot een of andere breezahfokbitch ophemelen want ja dat is natuurlijk wel van hoog niveau. Eerst trots zijn dat je als Fok!ker zoveel beter en volwassen bent en dan als een groepje kinderachtige object-van-viaduct-werpers het andere forum verkloten. Nou klop jezelf maar op de borst hoor, ben jij even stoer zeg, de bink van het dorp zullen we maar zeggen.
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat Fok!kertjes zo vol zijn van zichzelf. Een ander forum tot de grond toe afbranden en blind zijn voor de hersenloze topicreeksen hier. Want vertellen welke muziek je nu luistert, film je kijkt, woord associeert of tijd hoelang je moet poepen zijn ware hoogstandjes. Even wijzen op een domme vraag als
"kun je van vingeren zwanger worden?" elders, maar niet zien dat die vraag ook elke maand hier wordt gesteld (natuurlijk door een user die eerst op zit te scheppen hoe graag ze zaad slikt en een kale kut heeft).
Ik geef toe, als ik een signature zie van een plaatje van 600x400 pixels dan krab ik ook achter mijn oor, maar gelukkig zijn er dan ook Fok!users die niet weten wat 60x60 is en dan maar een webicoon nemen van 351x417. Vooruit soms wordt er wel eens ontzettend sneu getypt daar, maar al die dwaze apen hier die nog steeds niet weten dat ik word zonder t wordt geschreven zijn net zo hopeloos. En daar is de breezahtaal mischien heel gewoon en geaccepteerd net als slowchatten en postopkrikken hier weer heel normaal is.
Dus waarom kraak jij dat andere forum af? Waarom vind jij dat een ander jongerenforum geen bestaansrecht heeft? Waarom een persoon afzeiken als die net als jij ook MSN gebruikt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*