Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
PF = Pink Floyd en niet een of andere paupereske site. Kthx.
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflockquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk meer levende fans dan users op Partyflock
[..]
[..]
Goed gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Kap eens over die pre-historische band; dat die uberhaupt nog levende fans hebben.
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:50 schreef Zwartbaard het volgende:
Het is SBS6 probleemwijken in online vorm.
Een tenenkrommende Sjonnie en Anita kolonie met bijbehorende discussies.
[NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL]
-Insert avatar van een aarslelijke pitbull met een Nederlandse vlag er overheen geshooped.-
(de naam [NL]TERRORSJONNIE-SPEEDNEUS[NL] is een fictief karakter en overeenkomsten met echte personen zijn op toeval berust.
Kom me dus niet "kanka klappuh verkopeng" )
Of "Danny"quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die 'Angel_Of_Death'-figuren hier op dit forum dan?
Stof voor je volgende topic.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid hier laat ik niet afhangen van het plezier van anderen. Bovendien is het goed voor veel mensen hier om ook zo af en toe nog eens geconfronteerd te worden met 'normale' mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
Hier of daar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je toch lekker naar het PF forum.
Geloof me, je zou een hoop mensen hier daar een plezier mee doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:53 schreef Biels het volgende:
Oh leuk, weer een topic waarin Crane zich komt verdedigen dat de dingen die hij doet toch echt voor normale mensen zijn, en de rest van de wereldfok een vuige alto is.
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.quote:
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die op internet zit is automatisch een autistische teringnerd.
Met je jaren-90 mentaliteit.
quote:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Ja graag, open nog zo'n vermakelijk topic!111one!11quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk: PF, MSN, Hyves en miljoenen andere sites zijn toch ook 'internet'? Sterker nog: vrijwel iedereen (onder de 50) in Nederland internet wel eens.
Maar over dat onderwerp wil ik nog wel een ander topic openen, als daar behoefte aan is?
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:05 schreef Biels het volgende:
Waarom dan die haat op Fok. Waarom is het percentage autisten hier blijkbaar zo schrikbarend hoog? Nu ben ik wel benieuwd.
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?quote:En jij luistert ook Voicst he, vuige kankeralto!
Ik gebruik het zelf ook niet letterlijk. En ja, ik denk dat als je zegt dat je opgezwolle wel kan waarderen en vervolgens roept dat alle hip-hoppers allemaal in gare broeken lopen en alleen maar coke dealen op de straat (zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?) je een beetje suf bezig bent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik een keer 'autist' roep dan bedoel ik daar niet mee dat iemand direct aan een psychische stoornis lijdt. Waarom neem je dat zo letterlijk? Maar dat er hier een boel vreemde figuren zitten kun je toch niet ontkennen?
[..]
Dus als jij een keer Opgezwolle luistert ben je meteen een hip-hopper?
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef Biels het volgende:
(zie je de "iedereen die rock luistert is een vuige alto"-vergelijking?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |