huh? 't is wel leuk dat Fok zich graag zo wíl noemen... maar is Fok het ook??quote:Wat is FOK!?
FOK! is ooit begonnen als jongerensite, met als doel de grootste van Nederland te worden. Groot zijn we geworden, maar FOK! is allang niet meer voor jongeren alleen. Tegenwoordig noemen we onszelf graag 'de grootste online community van Nederland'.
Inderdaad, laat hem maar lekker profieletjes plaatsen op Darmflock.nlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
TS = Homo
Ja, want in een community komen geen individuen voor, dat weet iedereen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef remlof het volgende:
Op partyflock staan toch alleen maar profielen? Dan zijn het dus individuen en is er van een community geen sprake
idd, nog zoiets, hyves...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef tequi3 het volgende:
Hyves Rules All.
Nee van een community is pas sprake als er interactie tussen de individuen is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ja, want in een community komen geen individuen voor, dat weet iedereen!
En dat is niet zo op PF?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee van een community is pas sprake als er interactie tussen de individuen is.
Geen idee, ik kom er nooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:21 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En dat is niet zo op PF?
Daar is geen forum? Of prive-flocks (kleine prive-subforums), etc?
en toch blijven schreeuwen dat PF geen community isquote:
Wat een arrogantie weer zonder even de moeite te nemen om bij de 'concollega's' / buren te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef remlof het volgende:
Iddquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer zonder even de moeite te nemen om bij de 'concollega's' / buren te kijken.
Ja, op PF zitten een hoop kneuzen, maar daar is ook Fok! niet van vrijgewaard ; die zitten overal.
Op PF heb je nogal wat interactie mogelijkheden:
- (sub)Fora (die veel gebruikt worden)
- priveberichten
- opmerkingen die leden kunnen plaatsen op elke denkbare content
- waarderingen die gegeven kunnen worden
Lijkt me toch aardig te voldoen aan de definitie van een community.
quote:
Vergeet kudooowz uitdelen nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef remlof het volgende:
Serieus, ik wist niet eens dat ze een forum hadden, en ik ben niet de enige denk ik.
De vraag blijft natuurlijk wel hoeveel van de PF users iets anders doen met hun account dan alleen hun profiel bijhouden
Ja, daar staan wij PF'ers om bekend, een dag geen kudooow is een dag niet ge...flocked...quote:
Ow ja, nu je het zegt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:46 schreef NielsTriple het volgende:
serieus, dat maakt dat je vrij dom overkomt
Ik had er zelfs een linkje met stats bijgezet, speciaal voor mennekes als jij.
Mee eens, het was ook niet mijn bedoeling om er een PF-Fok battle van te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef buzzer het volgende:
Het zal me echt helemaal aan mijn reet roesten..
Ik zit hier, hier heb ik het naar mijn zin, en PF klan me niet boeien..
Gewoon iedereen zijn eigen ding, niks mis mee toch
Fok heeft een 'voorsprong', het bestaat langer, dus zullen er idd meer topics zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, nu je het zegt...
FOK!:
1088844 topics
54130274 posts
PF:
411369 topics
34435314 posts
ze komen dus al aardig in de buurt, qua forum. Zie ook www.big-boards.com.
Zo he.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
108 · opmerkingen bij advertentie
8.475.493 · opmerkingen bij albumelement
13.078 · opmerkingen bij cartoon
54.514 · opmerkingen bij actie
40.700 · opmerkingen bij column
8.735 · opmerkingen bij competitie inzending
9.712 · opmerkingen bij interview
58.101 · opmerkingen bij meeting
382.845 · opmerkingen bij nieuws
587.493 · opmerkingen bij feest
2.449.579 · opmerkingen bij foto
86.075 · opmerkingen bij poll
9.935 · opmerkingen bij promotiebericht
112.244 · opmerkingen bij verslag
41.475 · opmerkingen bij recensie
13.663.537 · opmerkingen bij lid
4.932 · opmerkingen bij locatie
2.350 · opmerkingen bij organisatie
28.180 · opmerkingen bij artiest
800 · opmerkingen bij label
853 · opmerkingen bij stream
4.943 · opmerkingen bij weblog
3.385 · opmerkingen bij overleden lid
11.998 · opmerkingen bij stad
1.763 · opmerkingen bij video
wat gaaaaf joh, heb je nu een stijfje??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Fok heeft een 'voorsprong', het bestaat langer, dus zullen er idd meer topics zijn.
Maar tel trouwens ook de 64.673 flockonderwerpen (prive-forums) mee, en de opmerkingen:
Gast, jij hebt echt niks beters te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Fok heeft een 'voorsprong', het bestaat langer, dus zullen er idd meer topics zijn.
Maar tel trouwens ook de 64.673 flockonderwerpen (prive-forums) mee, en de opmerkingen:
Zijn dat niet gewoon berichtjes op de profielpagina's?quote:13.663.537 · opmerkingen bij lid
Dat is de grootste tokkie site van nederland, voor dance paupers en hardcore gespuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf is Partyflock????
dat is dus elke profielsite, want daar kun je op elkaar reageren. De meeste profielsites hebben na een jaar al meer leden dan FOK! en dus een grotere community.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:50 schreef BlackJack het volgende:
Wat Fok onderscheid is dat het een allround site is. Niet gericht op specifiek feesten of profielen, maar open voor ieder onderwerp.
Daarnaast moet je voor de grootte misschien niet alleen naar het forum kijken, maar ook de FP en de subsites.
FoK de traagste van Nederland....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:03 schreef NielsTriple het volgende:
Dus hoezo 'de grootste online community van Nederland'????
't zit je hoog hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ook dat is geen onderscheid, want het de subfora van PF behanelen ook allerlei onderwerpen. Een relatief groot gedeelte daarvan gaat idd over muziek, net als dat hier het ONZ subforum veruit het grootste is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:50 schreef BlackJack het volgende:
Wat Fok onderscheid is dat het een allround site is. Niet gericht op specifiek feesten of profielen, maar open voor ieder onderwerp.
Daarnaast moet je voor de grootte misschien niet alleen naar het forum kijken, maar ook de FP en de subsites.
Dat maakt het nog erger, er zijn dus 195.000 profielen voor de FP, forum, weblog, sport, games. Dus 5 keer zoveel sites en 5 keer zo weinig users (waarvan een hele boel klonen).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:50 schreef BlackJack het volgende:
PF is opgestart in een danceperspectief. HEt gaat om dancemuziek. FOK! is gestart vanwege Big Brother, maar is daarna doorgegaan, omdat het wel een gezellig boeltje was. Het big brother thema is niet meer aanwezig. Bij PF wel. PF is dus neit allround, FOK! is dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
ook dat is geen onderscheid, want het de subfora van PF behanelen ook allerlei onderwerpen. Een relatief groot gedeelte daarvan gaat idd over muziek, net als dat hier het ONZ subforum veruit het grootste is.
Alhoewel de opsomming van opmerking-stats door de TS een duidelijk gevalletje van overkill is, blijft de algemene (ongefundeerde) afkeer tegen PF van een geenstijl-reaguurders niveau. Maakt verder niet uit, maar pretendeer dan niet beter te zijn dan het volk wat je af loopt te kraken.
fout, FOK! is opgestart als jongerensite dat een boost kreeg dankzij Big Brother. Niet omgekeerd, het is geen uit de hand gelopen Big Brother site. Daarbij is het FOK! nooit gelukt om echt een jongerensite te worden, vandaar dat er uiteindelijk een aparte PUBerafdeling is gemaakt omdat de users zich schijnbaar ergerden aan de puberproblemen in R&P (het is ook heel vervelend om tussen alle "wat te doen" topics van 20plussers met tienerproblemen een echt topic van een tiener met problemen te lezen).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef dubidub het volgende:
PF is opgestart in een danceperspectief. HEt gaat om dancemuziek. FOK! is gestart vanwege Big Brother, maar is daarna doorgegaan, omdat het wel een gezellig boeltje was. Het big brother thema is niet meer aanwezig. Bij PF wel. PF is dus neit allround, FOK! is dat wel.
Oh sorry, my bad. Misinterpretatiesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:00 schreef Herald het volgende:
[..]
fout, FOK! is opgestart als jongerensite dat een boost kreeg dankzij Big Brother. Niet omgekeerd, het is geen uit de hand gelopen Big Brother site. Daarbij is het FOK! nooit gelukt om echt een jongerensite te worden, vandaar dat er uiteindelijk een aparte PUBerafdeling is gemaakt omdat de users zich schijnbaar ergerden aan de puberproblemen in R&P (het is ook heel vervelend om tussen alle "wat te doen" topics van 20plussers met tienerproblemen een echt topic van een tiener met problemen te lezen).
Of je PF nou lachwekkend vind of niet, het blijft een grotere community dan Fokquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:52 schreef dubidub het volgende:
of je partyflock nou tof vind of niet, het blijft een lachwekkend forum
Ik had het over het aantal posts. Als er cijfergeneukt wordt tel dan niet alleen het aantal posts op het forum, maar ook die op de FP, forum, weblog, sport, games.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger, er zijn dus 195.000 profielen voor de FP, forum, weblog, sport, games. Dus 5 keer zoveel sites en 5 keer zo weinig users (waarvan een hele boel klonen).
Zo kun je bij Fok! ook de reacties op de Frontpage, Sport.Fok, Games.Fok, Weblog.Fok meerekenen, dan pwnt Fok PF alsnog.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
PartyFlock en Fok richten zich ook beide op een geheel ander publiek.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:48 schreef Repeat het volgende:
of je partyflock nou tof vind of niet, je moet toegeven dat het groter is.
Jij ziet jezelf als jonge intellectueel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
PartyFlock en Fok richten zich ook beide op een geheel ander publiek.
Fok! richt zich hoofdzakelijk op jonge intellectuelen met enkele uitzonderingen die in ONZ en VBL actief zijn, wiens niveau die van PF niet ontstijgen.
PartyFlock daarentegen richt zich op VMBO-lui en hersenloze breezervolk die elkaar kudo's uit gaan delen bij foto's waarop ze schaars gekleed op staan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Fok! richt zich hoofdzakelijk op jonge intellectuelen
Wel bijna allemaal goed gespeld!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK!kers vinden zichzelf allemaal jong intellectueel, maar posts als"ik keek net in je fotoboek en je bent te lelijk om leuk op te reageren" "zo weer een slowchattopic vol wie opent deel 2389?" "als het mijn kind was had ik de dader allang Rambo-style opgejaagd en in mijn martelkelder opgesloten voordat ik hem aan de politie overhandig" "alle Marokkanen moeten het land uit" "emo.gif" "wat te doen/vindt dit meisje me leuk/wil ze een relatie/wat bedoelt ze nou/waarom laat ze zich dekken door een klootzak en niet door mij?" "ik ben 24 en mijn vriendin 14 (maar ze is heel volwassen voor haar leeftijd hoor!!) kan dat?" "ik doe niet aan mode en draag merkkleding alleen om de kwaliteit" "een man hoort zijn zaad te verspreiden en daarom ben ik niet monogaam, maar als mijn vriendin vreemdgaat dump haar en noem ik haar slet" "anale seks is tegennatuurlijk, je kan er niet zwanger van worden, daarom spuit ik graag in haar mondje" "mijn argumenten zijn op dus ik zeg maar dat je een lelijke nerd bent die nooit neukt"
doen mij toch altijd het tegendeel vermoeden
Een virtual community wordt als volgt gedefinieerd:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind het met elkaar discusieren op een forum toch wel wat interactiever dan iemand kudo's geven omdat ie van die leuke plaatjes in z'n profiel heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een virtual community wordt als volgt gedefinieerd:
A virtual space supported by computer-based information technology, centered upon communication and interaction of participants to generate member-driven content, resulting in being relationships built up.
(Lee & Vogel, 2003)
Een forum is dus geen voorwaarde voor een community. Het uitdelen van kudo's is net zo goed, net als het krabbelen op hyves, etc etc
Ja ach het niveau van discussie is meestal zo laag dat je nog beter kudo's over en weer kunt gooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind het met elkaar discusieren op een forum toch wel wat interactiever dan iemand kudo's geven omdat ie van die leuke plaatjes in z'n profiel heeft
Helaas wel ja....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja ach het niveau van discussie is meestal zo laag dat je nog beter kudo's over en weer kunt gooien.
Jij hebt toch heul geen bruinequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef patty het volgende:
Weet je wat het kan me aan mijn bruine reet roesten allemaal
Inderdaad, dan kun je ook wel de PM's, Fotoboek reacties etc. mee tellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon berichtjes op de profielpagina's?
En PF ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:36 schreef Fliepke het volgende:
Misschien zou een herschikking naar algemene jongerencommunity beter zijn inderdaad. Al zou hyves dat nog van ons winnen
De meeste zijn toch vrij intellectueel. Of dacht je dat ze op het VMBO zo'n verhaal over Rambo verzinnen? Daar zeggen ze gewoon: " Ik schop die kankerhomo hartstikke dood.", of iets in die richtingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK!kers vinden zichzelf allemaal jong intellectueel, maar posts als"ik keek net in je fotoboek en je bent te lelijk om leuk op te reageren" "zo weer een slowchattopic vol wie opent deel 2389?" "als het mijn kind was had ik de dader allang Rambo-style opgejaagd en in mijn martelkelder opgesloten voordat ik hem aan de politie overhandig" "alle Marokkanen moeten het land uit" "emo.gif" "wat te doen/vindt dit meisje me leuk/wil ze een relatie/wat bedoelt ze nou/waarom laat ze zich dekken door een klootzak en niet door mij?" "ik ben 24 en mijn vriendin 14 (maar ze is heel volwassen voor haar leeftijd hoor!!) kan dat?" "ik doe niet aan mode en draag merkkleding alleen om de kwaliteit" "een man hoort zijn zaad te verspreiden en daarom ben ik niet monogaam, maar als mijn vriendin vreemdgaat dump haar en noem ik haar slet" "anale seks is tegennatuurlijk, je kan er niet zwanger van worden, daarom spuit ik graag in haar mondje" "mijn argumenten zijn op dus ik zeg maar dat je een lelijke nerd bent die nooit neukt"
doen mij toch altijd het tegendeel vermoeden
Op PF kun je net zo makkelijk kudo's uitdelen als op Fok!....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef remlof het volgende:
Ok, maar ik vind het met elkaar discusieren op een forum toch wel wat interactiever dan iemand kudo's geven omdat ie van die leuke plaatjes in z'n profiel heeft
Oke maar tel dan ook van FOK! de frontpage reacties, weblog reacties, fotoboek posts, sport subsite reacties, games subsite reacties en de private messages mee en wat ik nog ben vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ben jij:quote:
IDDquote:Op donderdag 25 oktober 2007 05:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke maar tel dan ook van FOK! de frontpage reacties, weblog reacties, fotoboek posts, sport subsite reacties, games subsite reacties en de private messages mee en wat ik nog ben vergeten.
Nope, dat is Tommie, ik ben Niels...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 05:29 schreef no1uknow het volgende:
Hebben we hier een PF oprichter in dit topic ofzo?
A) Ik ben niet "in dienst", ik ben ook geen vrijwilliger, ik ben 'slechts' een user daarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 05:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben jij:
A) In dienst van PF
B) Homo
C) Een VMBO statistiek neuker
D) Alle bovenstaande
FOK! heeft 40 subfora, elk subforum moet een slowchatreeks hebben, waarbij sommige fora er 2, 3 of zelfs meer hebben. Zeg gemiddeld 2 slowchatreeksen per forum, van gemiddeld 1000 reeksen lang met elk 300 posts. Kom je uit op 80x1000x300 = 24.000.000 nietszeggende kutposts. Wat nou kwaliteit boven kwantiteit?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:07 schreef Morwen het volgende:
Ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit.![]()
![]()
'slechts' user..... Waar maak je dan druk om?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nope, dat is Tommie, ik ben Niels...
[..]
A) Ik ben niet "in dienst", ik ben ook geen vrijwilliger, ik ben 'slechts' een user daar
B) Hetero, getrouwd, vader van een dochter
C) MBO gediplomeerd, bezig met HBO
D) idd, alle bovenstaande
gebaseerd op posts, maar posts maakt de community niet groot, dat doen de gebuikers. Dan staat PF bovenaan en FOK! op plaats 4.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:57 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, nooit gehoord van research, hè?![]()
PartyFlock staat nu 17e, FOK! doet terecht zijn titel 'de grootste online community van Nederland' recht.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef Herald het volgende:"mijn argumenten zijn op dus ik zeg maar dat je een lelijke nerd bent die nooit neukt"[/i]
Lijkt me sterk dat ruim 40% van alle posts op Fok! gemaakt zijn bagger isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:12 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK! heeft 40 subfora, elk subforum moet een slowchatreeks hebben, waarbij sommige fora er 2, 3 of zelfs meer hebben. Zeg gemiddeld 2 slowchatreeksen per forum, van gemiddeld 1000 reeksen lang met elk 300 posts. Kom je uit op 80x1000x300 = 24.000.000 nietszeggende kutposts. Wat nou kwaliteit boven kwantiteit?
het tijdelijke forum DGK heeft twee slowchatreeksen, een met 2700 delen en een met 400 delen. Samen 3100 slowchatreeksen met elk 300 posts. 3100x300 = 930.000 en dat is één forum dat een jaar bestaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lijkt me sterk dat ruim 40% van alle posts op Fok! gemaakt zijn bagger is
Op Partyflock heb je net zoveel halfkale stampwijven als gothic- en emowijven op Fok!.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Op Fok heb je neonazis, boomknuffelaars, extremisten, nationalisten, marrokanen, Geert-wilderstanen en tokkies.
Op PF heb je, stampers, stampers, stampers.
moeilijke keuze ook.
Momenteel zijn er op fok:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:55 schreef ACT-F het volgende:
Als ik kijk naar de bezoekersaantallen op dit moment op Fok met 92 leden 1788 gasten, dan is dat in totaal stukken hoger dan PF met 327 leden, 110 gasten, 3 mobiel online. Ik heb ooit een account aangemaakt op PF en ik heb welgeteld 2 berichten geplaatst. Het is gewoon niet mijn slag volk.
PF is heul geen community, het is gewoon een verzameling pepsnuiversquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Momenteel zijn er op fok:
597 leden, 3005 gasten
op PF:
4777 leden, 985 gasten, 14 mobiel.
Je punt is?
Daarbij, een gast kan niet reageren, en maakt dus ook geen deel uit van de community.
Nog iets, op PF kunnen topics oneindig lang doorgaan, op Fok! wordt een topic afgekapt bij 300 posts. Zo krijg je idd sneller meer topics, en openingsposts worden ook meegetelt als post
interactie als in "TS = homo" ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
daar kan PF idd niet aan tippenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
interactie als in "TS = homo" ?
Een gast is ook een niet ingelogde gebruiker. Mensen met veel kloons loggen bijvoorbeeld niet in, of paranoia mensen die denken dat ze anders in de gaten worden gehouden door mensen die de online users pagina steeds verversen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef NielsTriple het volgende:
Daarbij, een gast kan niet reageren, en maakt dus ook geen deel uit van de community.
Daarom wordt ook het aantal posts geteld en niet het aantal topicsquote:Nog iets, op PF kunnen topics oneindig lang doorgaan, op Fok! wordt een topic afgekapt bij 300 posts. Zo krijg je idd sneller meer topics, en openingsposts worden ook meegetelt als post
Ooohquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:02 schreef BrandX het volgende:
maar wat de FOK! zijn kudo's in godsnaam?![]()
![]()
* BrandX voelt zich ineens alsof ze onder een steen vandaan gekropen is?!?
Nee ik ook niet maar het klinkt idd wel liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel lief, maar ik weet het echt niet...
superdudes/babes toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het klinkt idd wel lief
Op download sites is het een waardering maar wist niet dat het hier ook werd gebruikt
vind je dat gek als je tong80 een poosje hebt gebandquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Litso het volgende:
We dalen.
Pillen zijn ook slecht voor je, de samenleving zal ze niet missen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oef wat zijn daar veel mensen overleden
Jezus als je dat allemaal leest doet het er sowieso niet toe welke community het grootst is....
Ik voel me nou niet echt bij "Fokkers" horen of hoe je dat begrip ook zou opvatten..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef remlof het volgende:
Op partyflock staan toch alleen maar profielen? Dan zijn het dus individuen en is er van een community geen sprake
inderdaad, gelukkig is roken hartstikke gezondquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pillen zijn ook slecht voor je, de samenleving zal ze niet missen.
Ja, en het is ook nog eens stoer ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig is roken hartstikke gezond
Kan de slogan dan niet veranderd worden in de grootste online forumcommunity van Nederland? Dat klinkt wat realistischer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef colourAgga het volgende:
Hahahahahaha. FOK! is bij lange na niet de grootste van Nederland en wordt van alle kanten ingehaald. Dat maakt niet uit hoor, het blijft leuk voor de hersenloze momenten.
Big Boards is echt enorm in-accuraat. De officiele World of Warcraft fora zijn zo enorm groot maar komen er niet eens in voor.quote:
Terecht. Daarvoor moet je bij http://www.nerd-boards.com zijnquote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Big Boards is echt enorm in-accuraat. De officiele World of Warcraft fora zijn zo enorm groot maar komen er niet eens in voor.
Ik klikte.quote:Op zondag 16 december 2007 16:16 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Terecht. Daarvoor moet je bij http://www.nerd-boards.com zijn
dus?quote:Op zondag 16 december 2007 13:15 schreef Azaron het volgende:
Heel veel fora's moet je je ook voor aanmelden voordat ej kan kijken naar de topics, bij fok is dat niet zo dus heb je onwijs veel mensen die alleen de topics bekijken en niet geregistreerd zijn.
Daarom zijn er op FOK! zoveel 'gasten' i.t.t. ingelogde gebruikers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |