Ooohquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:02 schreef BrandX het volgende:
maar wat de FOK! zijn kudo's in godsnaam?![]()
![]()
* BrandX voelt zich ineens alsof ze onder een steen vandaan gekropen is?!?
Nee ik ook niet maar het klinkt idd wel liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel lief, maar ik weet het echt niet...
superdudes/babes toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het klinkt idd wel lief
Op download sites is het een waardering maar wist niet dat het hier ook werd gebruikt
vind je dat gek als je tong80 een poosje hebt gebandquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Litso het volgende:
We dalen.
Pillen zijn ook slecht voor je, de samenleving zal ze niet missen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Oef wat zijn daar veel mensen overleden
Jezus als je dat allemaal leest doet het er sowieso niet toe welke community het grootst is....
Ik voel me nou niet echt bij "Fokkers" horen of hoe je dat begrip ook zou opvatten..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef remlof het volgende:
Op partyflock staan toch alleen maar profielen? Dan zijn het dus individuen en is er van een community geen sprake
inderdaad, gelukkig is roken hartstikke gezondquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Pillen zijn ook slecht voor je, de samenleving zal ze niet missen.
Ja, en het is ook nog eens stoer ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig is roken hartstikke gezond
Kan de slogan dan niet veranderd worden in de grootste online forumcommunity van Nederland? Dat klinkt wat realistischer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef colourAgga het volgende:
Hahahahahaha. FOK! is bij lange na niet de grootste van Nederland en wordt van alle kanten ingehaald. Dat maakt niet uit hoor, het blijft leuk voor de hersenloze momenten.
Big Boards is echt enorm in-accuraat. De officiele World of Warcraft fora zijn zo enorm groot maar komen er niet eens in voor.quote:
Terecht. Daarvoor moet je bij http://www.nerd-boards.com zijnquote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Big Boards is echt enorm in-accuraat. De officiele World of Warcraft fora zijn zo enorm groot maar komen er niet eens in voor.
Ik klikte.quote:Op zondag 16 december 2007 16:16 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Terecht. Daarvoor moet je bij http://www.nerd-boards.com zijn
dus?quote:Op zondag 16 december 2007 13:15 schreef Azaron het volgende:
Heel veel fora's moet je je ook voor aanmelden voordat ej kan kijken naar de topics, bij fok is dat niet zo dus heb je onwijs veel mensen die alleen de topics bekijken en niet geregistreerd zijn.
Daarom zijn er op FOK! zoveel 'gasten' i.t.t. ingelogde gebruikers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |