abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62580392
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef servus_universitas het volgende:
Kom op zeg, iedereen met een beetje kijk op de zaak moet toch zien dat de techniek van Hyves echt te wensen over laat? Het zit zo ontzettend slecht in elkaar en het ziet er ook nog eens niet uit.
Veel erger nog zijn de onleesbare en psychedelische gedrochten die mensen van van hun profiel weten te maken.
Bij vormgevers springen de tranen in de ogen.
Alsof een Russische clown met een maagbloeding zijn goedkope vodka vermend met ingeslikte vlaggetjes van zijn laatste act over een oude pagina van de pravda heeft uitgebraakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwartbaard op 22-10-2008 13:27:33 (pofbroek) ]
pi_62580436
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Partyflock is gewoon kut, en er komen idd veel mensen op af die niet al te snugger zijn en het liefst naar gabberfeesten gaan. Het niveau van het forum is om te huilen.

Ik was erbij; in het begin toen het net was opgericht, toen was het er supergezellig, gingen we naar feesten waar meetings werden georganiseerd en kon iedereen elkaar wel.
Maar met het groter worden van de site heeft het steeds meer klotevolk aangetrokken. Ik heb m'n account een paar jaar geleden verwijderd en kom er allang niet meer.
Wat was je username? En op Start2Dance?
Als je in het begin een vaste forummer was, moet ik je haast wel kennen.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef jap85 het volgende:

[..]

Zo jammer altijd, net alsof het een hele community moet zijn waar je elkaar kent en gaat meeten enzo (zowieso mensen die dat doen via websites )
Sowieso mensen die 'sowieso' verkeerd spellen
Maar wat is er mis mee dan? Ik zei het al eerder:
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef NielsTriple het volgende:
Er is niets mis met PF.
Ik heb veel mensen leren kennen via het PF forum, zelfs vrienden gemaakt, en als klap op de vuurpijl heb ik mijn vrouw via PF leren kennen. Mijn dochter zou er niet zijn geweest als PF er niet zou zijn...
Dat niemand jou nou wil ontmoeten, moet je niet afreageren op anderen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_62580955
@ Reacties hier.

Volgens mij is het nu dé kunst geworden om zoveel mogelijk moeilijke woorden in één post te proppen.
"Kijk mij eens slim zijn".

Ja, er zijn veel verschillende profiel site's waar op elk weer grotendeels bepaalde bevolkingsgroepen te vinden zijn. Of die site nou handig/mooi/goed in elkaar zit boeit geen ene fuck. Elke profielsite heeft zo zijn voor en nadelen.

Nogal veel "haat/jaloerzie" in dit topic
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:44:45 #179
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62581149
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef TryX het volgende:
@ Reacties hier.

Volgens mij is het nu dé kunst geworden om zoveel mogelijk moeilijke woorden in één post te proppen.

Ja, er zijn veel verschillende profiel site's waar op elk weer grotendeels bepaalde bevolkingsgroepen te vinden zijn. Of die site nou handig/mooi/goed in elkaar zit boeit geen ene fuck. Elke profielsite heeft zo zijn voor en nadelen.

Kijk mij eens slim zijn: Ja-loe-zie
pi_62581212
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef TryX het volgende:
@ Reacties hier.

Mijn hemel, kijk jou eens dom zijn. !

Ga weg man. KLB topics mag je niet doodrelativeren, sufkutje.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:49:20 #181
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62581266
Waar blijven pics van Crane? Als je pics van jezelf neerzet zet ik één van Beauregard neer. True story.
© Bafnek
pi_62581309
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef Klautje het volgende:
Waar blijven pics van Crane? Als je pics van jezelf neerzet zet ik één van Beauregard neer. True story.
U is homofiel? Stuur 'm een PM, man. Val ons niet lastig met je smerige verzoekjes.
pi_62581332
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Gezien zijn ondertitel wel, denk ik. Geen idee waarom ie een nieuw account heeft aangemaakt. Ik durf het 'm niet eens te vragen.
Hij had het password change gedaan en het wachtwoord werd opgestuurd naar onbekend email adres ofzoiets.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62581395
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:

[..]

Hij had het password change gedaan en het wachtwoord werd opgestuurd naar onbekend email adres ofzoiets.
Ah, typische HBO onnozelheid. Ik had het kunnen weten.
pi_62581474
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:

[..]

Bijna goed. M'n toetsenbord spacede hem, waardoor een cijfer in m'n password steeds verkeerd doorkwam. Na 5 keer (ofzo) je verkeerde password invoeren wordt er automatisch een nieuwe gestuurd naar je e-mail. Dat adres bestond echter niet meer.

Maar goed, verder niet boeiend.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:59:10 #186
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62581560
De echte reden is natuurlijk het gekanker van s_u en n.m op je kansloze tagje.
© Bafnek
pi_62581586
Maar je moet dan wel even je avatar weer gaan gebruiken hoor. Zo kunnen de WO'ers je beter spotten
pi_62581729
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef RozeAnjer het volgende:
Maar je moet dan wel even je avatar weer gaan gebruiken hoor. Zo kunnen de WO'ers je beter spotten
Waarom wordt bij mij altijd het verband met de HBO/WO-discussie gelegd? Ik heb het hele afgelopen lopen feesten met een groep KI-studenten dus ik snap niet waarom mensen blijkbaar denken dat ik iets tegen studenten heb?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:06:20 #189
3767 Herald
Come get some
pi_62581748
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Partyflock is gewoon kut, en er komen idd veel mensen op af die niet al te snugger zijn en het liefst naar gabberfeesten gaan. Het niveau van het forum is om te huilen.

Ik was erbij; in het begin toen het net was opgericht, toen was het er supergezellig, gingen we naar feesten waar meetings werden georganiseerd en kon iedereen elkaar wel.
Maar met het groter worden van de site heeft het steeds meer klotevolk aangetrokken. Ik heb m'n account een paar jaar geleden verwijderd en kom er allang niet meer.
En toen ben je gaan FOK!ken?

Dit soort vroeger-was-alles-beter verhalen kun je ook over FOK! zeggen. Hoe in 2000 de eerste meetings, toen nog meet&greet's genoemd gehouden werden en er 20 mensen waren. lekker knus. Toen de Megafestatiemeet zo'n aanfluiting was omdat een boel tegen de dertigers naar een jongerenfestijn gingen en er geen zak aanvonden. Toen iedereen nog wist wie De Parasiet was. Toen uberhaupt iedereen elke user wel kende. Toen er nog geen 60 subfora waren die elk kliekjes hebben. Toen mensen nog over whiskey en eend posten. Toen er nog topics werden geopend hoe internetcommunities altijd ten onder gingen en FOK!Forum 2001 niet zou overleven. Toen de users die postten in Filosofie nog aanzien hadden Zodiakk Speknek Koekepan dwerg IR.Baboon Jernau.Morat.Gurgeh en erelid Nietzman

Maarja nu is het 2008 en zijn de mensen die in 2001 werden uitgelachen op FOK! omdat ze een cu2profiel hadden oud genoeg om zich te registreren op FOK! en daar zelf users op andere profielsites uit te lachen. Nu is het forum zo groot en opgedeeld dat dat knusse sfeertje nooit meer terug komt.

Tja vroeger eh.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_62581786
Stomme HBO'ers denken alles te weten
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62581855
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Stomme HBO'ers denken alles te weten
Sommige MBO'ers ook. En sommige WO'ers ook. Wat is je punt?
pi_62582231
Het ergste zijn toch wel de HBO'ers die thuiswonen
pi_62582388
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Herald het volgende:

[..]

Dit soort vroeger-was-alles-beter verhalen kun je ook over FOK! zeggen. Hoe in 2000 de eerste meetings, toen nog meet&greet's genoemd gehouden werden en er 20 mensen waren. lekker knus. Toen de Megafestatiemeet zo'n aanfluiting was omdat een boel tegen de dertigers naar een jongerenfestijn gingen en er geen zak aanvonden. Toen iedereen nog wist wie De Parasiet was. Toen uberhaupt iedereen elke user wel kende. Toen er nog geen 60 subfora waren die elk kliekjes hebben. Toen mensen nog over whiskey en eend posten. Toen er nog topics werden geopend hoe internetcommunities altijd ten onder gingen en FOK!Forum 2001 niet zou overleven. Toen de users die postten in Filosofie nog aanzien hadden Zodiakk Speknek Koekepan dwerg IR.Baboon Jernau.Morat.Gurgeh en erelid Nietzman

Maarja nu is het 2008 en zijn de mensen die in 2001 werden uitgelachen op FOK! omdat ze een cu2profiel hadden oud genoeg om zich te registreren op FOK! en daar zelf users op andere profielsites uit te lachen. Nu is het forum zo groot en opgedeeld dat dat knusse sfeertje nooit meer terug komt.

Tja vroeger eh.
Tijd voor een nieuw topic Herald?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:39:48 #194
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62582704
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Herald het volgende:

[..]

Tja vroeger eh.
Volgens mij was de voornaamste klacht in die post niet dat er meer bezoekers zijn gekomen, maar eerder dat dat voornamelijk debielen zijn. Dit uiteraard in tegenstelling tot FOK!
pi_62582909
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kijk mij eens slim zijn: Ja-loe-zie
Mijn dank is groot, zonder jou zullen vele het niet redden
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mijn hemel, kijk jou eens dom zijn. !

Ga weg man. KLB topics mag je niet doodrelativeren, sufkutje.
He domme boer! Start de opleiding discussie nog een keer op! Het enige beeld wat ik en waarschijnlijke meerdere hier van jou krijgen. Is een eenzaam nerd-achtig type.

Of heb ik het mis, en ben je een geitewollesok student? Ga real-life disuccies beginnen, niet op het forum

Dit is simpelweg royal sadness !
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:17 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62582993
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef TryX het volgende:

[..]

[..]

He domme boer! Start de opleiding discussie nog een keer op! Het enige beeld wat ik en waarschijnlijke meerdere hier van jou krijgen. Is een eenzaam nerd-achtig type.

Of heb ik het mis, en ben je een geitewollesok student? Ga real-life disuccies beginnen, niet op het forum

Proberen in te schatten hoe mensen zijn op basis van hun gedrag op fora is nogal onzinnig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62583095
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef TryX het volgende:

[..]

[..]

Mij aanspreken als 'domme boer', maar zelf een verhaal neergooien op zo'n manier en bol van de fouten dat zelfs een echte domme boer zou sterven van het lachen.

De volgende keer dat ik iets post en het risico loop dat het door jou gelezen zal worden zal ik sarcasme-tags gebruiken, voor jouw gemak. Lijkt je dat iets?

Even oefenen.

[sarcasme] bla bla bla [/sarcasme].

Gaat dat werken voor jou denk je? Laat het me even weten.

En verder erg typerend dat iemand, die zelf overkomt als een ontzettend dom creatuur met een negatief IQ, mij 'nerd-achtig type' of 'geitenwollensok student' gaat noemen. Daar ga ik niet eens op in. Wat een simpelheid.
pi_62583096
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Proberen in te schatten hoe mensen zijn op basis van hun gedrag op fora is nogal onzinnig.
Bovendien beetje lastig uit te leggen aan je baas dat je even een uurtje weggaat om 'real-life discussies' te gaan voeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62583188
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vaak is dat niet moeilijk, hoe grotere bek ze hebben op het forum des te vaker blijken dat juist de gassies te zijn die wegkwijnen met hun "sociaal" leven.. De persoon in deze kwestie wil hier popie jopie zijn in dit topic. Terwijl de onderwerp van dit topic nu eigenlijk wel gevlogen is.
pi_62583216
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bovendien beetje lastig uit te leggen aan je baas dat je even een uurtje weggaat om 'real-life discussies' te gaan voeren.
Inderdaad. En hoe ziet hij dat voor zich? Moet ik de volgende keer maar een supermarkt of een openbaar toilet binnenwandelen en daar een stelling deponeren als 'WO is beter dan HBO'? Dat gaat 'm niet worden hoor.

FOK!, daarentegen, is uitermate geschikt voor discussie's op niveau. Altijd wel lowlifes die happen, optreden als kanonnenvoer en uiteindelijk schuimbekkend ten onder gaan. Lekker ongecompliceerd vermaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')