quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maken jullie ervan.
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een arrogante kut-opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo komt het over, en volgens mij heb je dat wel eens gezegt (nee, ik ga niet op zoek naar quotes.)
Hm.. oké, met die mensen is geen discussie te voeren neequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Dan was het meer een beetje sarcastisch omdat waarschijnlijk iemand een opmerking had gemaakt als "rock is échte muziek".
Jaja, pleur nou maar op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Apfelsaft het volgende:
De afkorting PF zou alleen maar voor Pink Floyd () bestemd moeten zijn. Wat een anticlimax is dit topic zeg.
Daar lach ik dan weer om.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kan mezelf niet echt herkennen in de beschrijving in de klacht.
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
De bazen hebben Hyves en eventueel Pp2g.
Ligt. Vuige alto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Echt waar ..
Kansloze debiel.
Er zijn zat sites voor alto's/metalheads en dergelijke.
PF is mischien een handige site voor party's en dergelijke.
Maar het gemiddelde IQ licht daar zelfs lager dan bij een troep gehandicapten op een uitje.
En kap nou eens met dat gekanker op alto's.
Tering ..
Heraldquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Herald het volgende:
FOK! is heel erg jaloers op PF omdat PF net wat groter is
FOK!: Er zijn 646 ingelogde gebruikers en 1391 gasten aanwezig.
PF: 3920 leden, 1002 gasten, 29 mobiel online
FOK! is jaloers omdat de mentaliteit wat vriendelijker is, minder pocherige pubers die zich zelf de beste vinden van Nederland
Nouja alles wat ik hier ook al zei: 'de grootste online community van Nederland'
Woehoe.quote:
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef Crane het volgende:
Herald![]()
Overigens dacht ik dat Fok veel groter was dan PF.
PP2gquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kan mezelf niet echt herkennen in de beschrijving in de klacht.
Wel merk ik op dat hier alleen lonsdale-dragende hardcore-liefhebbers op Partyflock zitten, en om die mensen lach ik.
De bazen hebben Hyves en eventueel Pp2g.
Sowieso draaien ze hier de boel vaak om. Wie uitgaat is een 'pauper', en wie op zaterdagavond achter z'n computer zit, naar metal te luisteren is doodnormaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef Herald het volgende:
[..]
Groter ego ja. Het is niet alleen Partyflock wat inferieur wordt beschouwd door FOK!kers, praktisch elke grote(re) site wordt afgekraakt door FOK!. Zo is Hyves met 5 miljoen leden natuurlijk ook een trieste website. Geen gebruik van maken hoor, maar weten FOK!kertjes die site weer goed te vinden als ze weer eens iemand moeten achterhalen zeg.
Ik heb het hier ook eens aangekaart: wat is de lol van een ander forum afkraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |