Je moet hem ff pm'en naar Logiquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lijstje gepost hier, en sta er niet bij
Thx for the warningquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie, topic is bijna vol, spam eens ff door
thanks babequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom op..Barra heeft veel te veel ervaring voor een 20 jarigedus dat klopte sowieso al niet
Of niet dan allochtoonquote:
yupz meestal welquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Of niet dan allochtoon![]()
wij zijn bijna altijd tegelijk vrij
![]()
Als debbie nou een bruggenbouwen was dan waren jullie voor elkaar bestemdquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz meestal wel, waarom ? alles heeft een reden , misschien zijn we voor elkaar bestemd
ok ik moet nodig aan de koffie i know![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz meestal wel, waarom ? alles heeft een reden , misschien zijn we voor elkaar bestemd
ok ik moet nodig aan de koffie i know![]()
hahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als debbie nou een bruggenbouwen was dan waren jullie voor elkaar bestemd
Jah joh je moet achteraan sluitenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej dat kan niet hoormet 1 iemand van fok is wel genoeg
Whahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
20 punterquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej dat kan niet hoormet 1 iemand van fok is wel genoeg
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zei een collega van mij ook vorige week, dat heeft ie geweten
quote:
Pak ze ff aan wil je? Anders ga ik slaanquote:
mag ik er dan 1 tje , [lief kijkende emoticon]quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pak me wil je? Anders ga ik slaan
Die heb vakantie ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
waar is gekke aap ? die is er ook nooit meer?
ik vind et allemaal mooi meidquote:
Da's een jood....quote:
quote:
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pak ze ff aan wil je? Anders ga ik slaan
Oke maar dan heb ik alvast gewaarschuwd..ik sla namelijk best hardquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffen
als je mij wilt slaan regels :quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik er dan 1 tje , [lief kijkende emoticon]
Wat lees ik nou bij Droxz?quote:
quote:Leukste Fok! moment: Stoppen in GRTDOJW
nee tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat lees ik nou bij Droxz?
[..]
Issie gestopt
there is only one rule...... do as i say or ill kill youquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
als je mij wilt slaan regels :
1 je mag niet tegen mijn hoofd slaan/schoppen/ dingen gooien etc
2. je mag niet via de linker/rechter/boven/onder - kant een stoot uitdelen , want zie ik niet af komen .
3. je moet altijd zichtbaar blijven anders is het oneerlijk
4. je mag geen gehandicapte slaan .
5. ik mag jou wel slaan
zo even snel samen gesteld
als het er staatquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat lees ik nou bij Droxz?
[..]
Issie gestopt
Dat is heul niet liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke maar dan heb ik alvast gewaarschuwd..ik sla namelijk best hard
Moozzie sla ik dan tot moes
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
there is only one rule...... do as i say or ill kill you
Nou ik kon laatst ook niks meer in zijn fobo zettenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is heul niet lief
Barra moet je nog tammen zie ik
ik zie je toch niet aankomen als je mij wilt vermoorden dus , altijd weer een verassingquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
there is only one rule...... do as i say or ill kill you
dan is het voor jou te hopen dat je in 1x dood bent, dat je dus niks voeltquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie je toch niet aankomen als je mij wilt vermoorden dus , altijd weer een verassing
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net alsof ik naar een comedy show zit te kijken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Maar wat wil Barra doen dan,
ik bedoel...ik heb chuck norris die mij beschermt
ja en ik goudvissen ik bedoel maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Dat kun je ook denk ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen doen.. stand up comedy
Dude...als ik m'n neus ophaal schiet Chuck Norris als pudding naar m'n hersenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Walker, The Texas Ranger for lifequote:
power rangersquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Walker, The Texas Ranger for life![]()
![]()
Gelukkig heb je je handen nogquote:
een getemde tijger is geen tijger meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is heul niet lief
Barra moet je nog tammen zie ik
.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Nou ja ik ben dus Esther, 21 jr... Werkzaam als reisadviseuse sinds mei, maar door omstandigheden ga ik er in januari weer weg. Laten we het er op houden, dat communicatie hier niet hoog in het vaandel staat
En tsja.. Tis rustig opt werk, dankzij de crisis etc... Wie volgt het nieuws opt moment niet, dus die is ook wel op de hoogte..
Voor de rest, helaas moozzie.. je lijkt me erg lekker/knap/etc.. maar ik ben al bezet. Gelukkig voor jouw, want met n half Groningse/Fries meisje wil je egt niet in 1 bed liggen
Zo is het maar net mopquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een getemde tijger is geen tijger meer
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zittenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Nou ja ik ben dus Esther, 21 jr... Werkzaam als reisadviseuse sinds mei, maar door omstandigheden ga ik er in januari weer weg. Laten we het er op houden, dat communicatie hier niet hoog in het vaandel staat
En tsja.. Tis rustig opt werk, dankzij de crisis etc... Wie volgt het nieuws opt moment niet, dus die is ook wel op de hoogte..
Voor de rest, helaas moozzie.. je lijkt me erg lekker/knap/etc.. maar ik ben al bezet. Gelukkig voor jouw, want met n half Groningse/Fries meisje wil je egt niet in 1 bed liggen
dude... toen chuck norris op kindergarden gepest werd belde hij mij om hem te helpenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mag die jongen dat niet zelf uitmaken!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
alles kan kapotquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Je hoeft toch ook niet met haar te pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zitten
Btw Welkom
Ik ben het daar zo mee eensquote:
Dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten
Gammaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben het daar zo mee eenswant het is gewoon waar
Mm scherpquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
over breaks gesproken....roken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:05 schreef Logician het volgende:
Ja realiseer me net dat ik nog maar 2 breaks heb gehad
Dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
nog 2 uurquote:
Ik ben ingeroosterd voor email, zit al de hele dag aan de telefoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef Guio het volgende:
[..]
gut o gut, ze moeten een keertje werken
ey Marten, waar woon je in enschede?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ingeroosterd voor email, zit al de hele dag aan de telefoon
Ik ben ingeroosterd voor email, zit de hele dag op fokquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die wou ik net makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben ingeroosterd voor email, zit de hele dag op fok
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
wooooooww ik zie nu pas dat ik de 2000 post's gepasseerd ben , daarvoor wil ik even mijn stage bedanken![]()
en jullie natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Aantal forumposts 2.025
yupzquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey Marten, waar woon je in enschede?
quote:
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zitten
Btw Welkom
Tja je hebt een leven of je hebt het niet hequote:
tja je hebt wat te doen op je werk of niet héquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja je hebt een leven of je hebt het niet he![]()
Er werd gevraagd WAAR hij ergens in pluskut woontquote:
Tja..daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je hebt wat te doen op je werk of niet hé
ik vraag toch ook waar, dom konijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz, hij woont in enschede staat in zijn fobo
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
aha nu je het zegtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er werd gevraagd WAAR hij ergens in pluskut woont
GAMMAquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
hehe konijn ? wtf ben je gek ofzo mongooolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Ben gek op mengelmoesjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
quote:
Ja lief he van zequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef Crazyessie het volgende:
Ik wil ook roken.. maar heb net n uur trug gerookt, en om de lieve vrede te bewaren, kan ik pas over 2 uur weer roken.. *zucht* wie zo gaat roken, neem je ff n hijs extra pour moi?
nog uur en 10 minutenquote:
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij isquote:
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
quote:
Nee, zonde van de tijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Ben inmiddels 21 jr en begrijp het nog niet
Of ligt dat m dan egt aan mn blonde koppiej?
Sletquote:
Volgens mij zou ik jou echt niet kunnen verstaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Een mede blondjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Blondquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentje
Ik ben woensdag vrijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
nog maar.. 2 uur en 11 minuten
en morgen lekker vrij! gelukkig ook wel aan toe!
sja, je weet tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij is
Ohw dat bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]ze is even laat als mij vrij net als madskillz
Van de liefde begrijp ik ook nog steeds helemaal nietsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe mij een bakkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik moest ook weer eens koffie meenemen ... grmbl
Scherpquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijftquote:
Haaksbergerstraatquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey Marten, waar woon je in enschede?
Idd. Mengelmoesjes ok...maar groningsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
Fijn...zet je bier maar koud vriendquote:
ik ben altijd "vrij" op dinsdag.. of nou ja.. hoef niet op werk aan de telefoon te zitten..al wou ik dat soms lieverquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben woensdag vrijmaar dat ben ik eigenlijk altijd
weet ik ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijft
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben het daar zo mee eenswant het is gewoon waar
ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurnequote:
Nou bij me vorige baan deed ik hetzelfde als wat jij nu doetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)
En dan nog voor het werk n stuk of wat...
21 jaar en nu al ten dode opgeschreven
Stres... goed voor je portemonnee
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriendquote:
erg hequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd. Mengelmoesjes ok...maar gronings![]()
als het maar blond isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-p het volgende:
als het goed is is er bij mij niets Gronings te horen
ja bij die aldi ofso toch ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriend
zwart of bruin is ook goed..quote:
Ken ik...ik kom je NU opzoeken!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurne
euh das niet handig.. daarom neem ik vaak ook geen drinken voor mezelf mee.. dan ligt het er voor ik bij mn buro ben al uit ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als de inhoud over je keyboard ligt
Praat je ook met de "zagte g"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.
Als ik wil kan ik ook zo bels praten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ja bij die aldi ofso toch ?
ik woon op de helmerhoek
soms , dat zijn uitzonderingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zwart of bruin is ook goed..
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je bewonderen op je fobo dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
Scherp opgelet idd, voor mn geboorte ja..
Telepathie joh... Doet wonderen...
Zelfs bij koeien!
Maarre... Ach ja, gelukkig heb ik genoeg Fries in me om het Gronings af te kunnen stoten, dus ik persoonlijk heb nergens last vanAf en toe all1 een tik met mn hoofd naar rechts, maar daar raak je aan gewend
Eetbaar togh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
liefde ... is dat iets wat je kunt begrijpen dan ?
ohhh je weet het dus wel , ik dacht dat je altijd met geluk naar mij kwamquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..
en ik weet dat je op de helmerhoek woont
Duudeeee...jaag ze gelijk wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je fapplaatjes bewonderen op je fobo dan?
over blond dat dat lekker isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik weet heul niet meer waar het allemaal over gaat
quote:
Pffffquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
over blond dat dat lekker is![]()
maar dat ook soms zwart,bruin,etc lekker kan zijn , maar dat zijn uitzonderingen
zo iets volgens mij
Ik ben ook nog de enigste die hier rookt... Maar de stress is gewoon een ideale rookpartner...quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou bij me vorige baan deed ik hetzelfde als wat jij nu doetook omdat ik daar meer collega's had die rookte...
hier op mijn afdeling heb ik er geen 1 die rooktdat scheelt een heleboel
's Avonds daarentegen rook ik mezelf stuk
watquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pffffjij en blond...zo vermoeiend
Mag er niemand anders mee dan?quote:
dat komt goed uit, ik ben nl. linksdragendquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
Scherp opgelet idd, voor mn geboorte ja..
Telepathie joh... Doet wonderen...
Zelfs bij koeien!
Maarre... Ach ja, gelukkig heb ik genoeg Fries in me om het Gronings af te kunnen stoten, dus ik persoonlijk heb nergens last vanAf en toe all1 een tik met mn hoofd naar rechts, maar daar raak je aan gewend
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
watis een hartstikke mooie haar kleur
mooier dan wat ik heb zwart
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks vanquote:
jij bent niet de enigequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks van
't Grappige is, dat Crazy-P niet eens rookt, maar alleen voor de gezelligheid in dat hok gaat staanquote:
nee meestal ook om de cultuur maar ik zeg er zijn uitzonderingen dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.
dan kan ik het gewoon niet horen.. dan zijn mijn oren verpest van het 21 jaar in groningen wonenquote:
Mwa, nu nog welquote:
ja.. en wacht nog steeds tot jij dat eens doetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't Grappige is, dat Crazy-P niet eens rookt, maar alleen voor de gezelligheid in dat hok gaat staan
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.
minder je best doen om het te proberen te volgen.. zijn gewoon meerdere gesprekken door elkaar.. en mannen en multitasken is niet mogelijk!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pffffjij en blond...zo vermoeiend
Ik vrouwen versieren??? Neeeeh....quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
Guio... Nog even en ik denk dat je me aan het versieren bent!
Gronings horen is ook idd niet goed voor je oren nee... K heb er blijvend doofheid aan overgehoudenHalve familie kletst Gronings.. Zucht.. en dan ook nog es 4 jaar MBO in groningen..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
minder je best doen om het te proberen te volgen.. zijn gewoon meerdere gesprekken door elkaar.. en mannen en multitasken is niet mogelijk!
niks tegen de zachte g hequote:
Ik versta die zuiderlingen nooitquote:
jij hoeft het ook niet te volgen als je maar de topic vol maaktquote:
Die straat is langquote:
Wat heeft iedereen hier tegen mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks van
Maar je bent pas sinds woensdag ofzo op FOKquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier tegen mij![]()
Zal ik nog maar eens alles posten dan?
Naam: H.
Plaats: Utrecht
Werk: Accountant
Waar snap je niets van?
Ik volg dit topic al een tijdje, heb me voorsteld en probeer gezellig mee te posten?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik versta die zuiderlingen nooit
hier werkt ook iemand, zwart haar..maar zo'n lekkere kont hequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee meestal ook om de cultuur maar ik zeg er zijn uitzonderingen dusmaar blond heeft mijn voorkeur
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar je bent pas sinds woensdag ofzo op FOK
alleen de kontquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier werkt ook iemand, zwart haar..maar zo'n lekkere kont heecht super
best een eind wandelen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]al die allochtonen vallen op blond omdat dat in hun land praktisch niet voorkomt.
Kijk naar die italianen...je kunt als blondine niet normaal door italie heen wandelen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
een vakantie vriendinnetje van me kwam ook uit het zuiden....en op the critical moment noemde ze me poemelke.... dat schijnt limbo voor schatje te zijn ofzo...
nou toen was het voor mij afgelopen![]()
Hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier tegen mij![]()
Zal ik nog maar eens alles posten dan?
Naam: H.
Plaats: Utrecht
Werk: Accountant
Waar snap je niets van?
Ik volg dit topic al een tijdje, heb me voorsteld en probeer gezellig mee te posten?
nee de rest mag er ook alleraardigst wezenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ten eerste too much info
ten tweede whahahaah POEMELKE![]()
![]()
Nou je snapt natuurlijk wel hoe ik je de volgende x ga noemen
wacht maar tot ik bels ga doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik versta die zuiderlingen nooit
ja is goed, eerst observatie voordat je daardwerkelijk in the game komtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaakt
Ik ben niet zo oplettendquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HahaAlleen Debs, vraagt jou 100x wie jij bent, omdat ze of niet oplet, of nog steeds denkt dat je een kloon bent
Ohw okequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hoeft het ook niet te volgen als je maar de topic vol maakt
Jaah, jij hebt je koppie er de laatste tijd niet meer bij mevrouwtjequote:
nee die ligt bij barraquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jaah, jij hebt je koppie er de laatste tijd niet meer bij mevrouwtje
Neej zuurkool vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jaah, jij hebt je koppie er de laatste tijd niet meer bij mevrouwtje
leer zuipen en pak juupquote:
quote:
uh.... ok!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HahaAlleen Debs, vraagt jou 100x wie jij bent, omdat ze of niet oplet, of nog steeds denkt dat je een kloon bent
oh my fakking goat gaan we weer hoar , meneer de bierkennerquote:
waar zit jij met je hoofd?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar zit jij met je hoofd?
stiekem weet elke nederlander dat grolsch gewoon het allerbest is.
Denk dat alleen Debs jou als een kloon zietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
uh.... ok!![]()
Hoe lang moet ik hier posten voordat niemand me meer ziet als een kloon dan?
*hint, ....quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
uh.... ok!![]()
Hoe lang moet ik hier posten voordat niemand me meer ziet als een kloon dan?
quote:
Laat mij er nu maar buitenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Denk dat alleen Debs jou als een kloon ziet
Je wilt wel heel graag hequote:
WORDquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
stiekum weet iedereen dat bier gewoon niet te zuipen is!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik heb volgende week weer wat grote projecten staan,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
*hint, ....
naja, ik heb eigenlijk geen hint, je moet maar afwachten..de meesten zien je volgens mij niet meer als een kloon
en jij woont in Enschedequote:
Whiskey en wijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
Jah je was ook veuls te goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik heb volgende week weer wat grote projecten staan,
deze week kan ik even posten
We zien het wel, vooral die vrijdag vond ik hier gezellig!
zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegenquote:
lol, juup wordt waar ik woon echt super veel gedronken naast grolsch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
uhmm wat wie ,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegen
Ik ben een x achterovergeslagen nadat ik een tequila achterover had geslagen. We hadden natuurlijk al wat gedronken dus genoeg op die tequila was net teveelquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegen
je vind het vies omdat je er van gaat kotsen in je slaapquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmm wat wie ,tequila is vies alleen dat citroen op het eind vind ik lekker
ja en dan moet jij natuurlijk niet voor gaan lopenquote:
Wat maakt dat nou uit? Je merkt het dan toch pas als je wakker wordtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je vind het vies omdat je er van gaat kotsen in je slaap![]()
hihiihi jij mag het niet eens drinken van je sonja bakker dieetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Veul beter nog zelfsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef Runx het volgende:
[..]
en jij woont in Enschede![]()
, voor jou wijn ofso
WHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben een x achterovergeslagen nadat ik een tequila achterover had geslagen. We hadden natuurlijk al wat gedronken dus genoeg op die tequila was net teveeldus toen werd ik de Plaza uitgedragen en buiten neergegooid
afgelopen zaterdag inderdaad nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
idd ik bedoel maar ,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Je merkt het dan toch pas als je wakker wordt
Blijkbaar een klein beetje humor?quote:
Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHA![]()
![]()
komt ie weer : softy
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Blijkbaar een klein beetje humor?
mensen die kotsen van bier ....quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus, dan blijf je een softyquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte ja
was niet van bierquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen die kotsen van bier ....
eigenlijk pas 1 keer gehad, maar toen had ik naast het bier ook vele liters champagne en andere dranksoorten op
Nou precies..ik droeg geen zuiphelm want zo ben ik niet opgevoedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus, dan blijf je een softy![]()
je hebt zostraks een heel verhaal gepost, over geen helmen etc.
maar dan is het soft dat je dan OUT gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou precies..ik droeg geen zuiphelm want zo ben ik niet opgevoed
Die vloer lag er vast al een tijdje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |