Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Ben inmiddels 21 jr en begrijp het nog niet
Of ligt dat m dan egt aan mn blonde koppiej?
Sletquote:
Volgens mij zou ik jou echt niet kunnen verstaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Een mede blondjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Blondquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentje
Ik ben woensdag vrijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
nog maar.. 2 uur en 11 minuten
en morgen lekker vrij! gelukkig ook wel aan toe!
sja, je weet tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij is
Ohw dat bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]ze is even laat als mij vrij net als madskillz
Van de liefde begrijp ik ook nog steeds helemaal nietsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe mij een bakkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik moest ook weer eens koffie meenemen ... grmbl
Scherpquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijftquote:
Haaksbergerstraatquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey Marten, waar woon je in enschede?
Idd. Mengelmoesjes ok...maar groningsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
Fijn...zet je bier maar koud vriendquote:
ik ben altijd "vrij" op dinsdag.. of nou ja.. hoef niet op werk aan de telefoon te zitten..al wou ik dat soms lieverquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben woensdag vrijmaar dat ben ik eigenlijk altijd
weet ik ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijft
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben het daar zo mee eenswant het is gewoon waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |