Tja..daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je hebt wat te doen op je werk of niet hé
ik vraag toch ook waar, dom konijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz, hij woont in enschede staat in zijn fobo
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ingeroosterd voor email, zit al de hele dag aan de telefoon
aha nu je het zegtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er werd gevraagd WAAR hij ergens in pluskut woont
GAMMAquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
hehe konijn ? wtf ben je gek ofzo mongooolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Ben gek op mengelmoesjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten
quote:
Ja lief he van zequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef Crazyessie het volgende:
Ik wil ook roken.. maar heb net n uur trug gerookt, en om de lieve vrede te bewaren, kan ik pas over 2 uur weer roken.. *zucht* wie zo gaat roken, neem je ff n hijs extra pour moi?
nog uur en 10 minutenquote:
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij isquote:
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
quote:
Nee, zonde van de tijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |