iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben het daar zo mee eenswant het is gewoon waar
Mm scherpquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten
over breaks gesproken....roken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:05 schreef Logician het volgende:
Ja realiseer me net dat ik nog maar 2 breaks heb gehad
Dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
nog 2 uurquote:
Ik ben ingeroosterd voor email, zit al de hele dag aan de telefoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef Guio het volgende:
[..]
gut o gut, ze moeten een keertje werken
ey Marten, waar woon je in enschede?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ingeroosterd voor email, zit al de hele dag aan de telefoon
Ik ben ingeroosterd voor email, zit de hele dag op fokquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die wou ik net makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben ingeroosterd voor email, zit de hele dag op fok
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
wooooooww ik zie nu pas dat ik de 2000 post's gepasseerd ben , daarvoor wil ik even mijn stage bedanken![]()
en jullie natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Aantal forumposts 2.025
yupzquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey Marten, waar woon je in enschede?
quote:
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zitten
Btw Welkom
Tja je hebt een leven of je hebt het niet hequote:
tja je hebt wat te doen op je werk of niet héquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja je hebt een leven of je hebt het niet he![]()
Er werd gevraagd WAAR hij ergens in pluskut woontquote:
Tja..daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je hebt wat te doen op je werk of niet hé
ik vraag toch ook waar, dom konijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz, hij woont in enschede staat in zijn fobo
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
aha nu je het zegtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er werd gevraagd WAAR hij ergens in pluskut woont
GAMMAquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
hehe konijn ? wtf ben je gek ofzo mongooolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vraag toch ook waar, dom konijn
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Ben gek op mengelmoesjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag het ook een mengelmoes van Fries/Gronings/Amsterdams zijn
Na n halfjaartje in het westen, betrap ik mezelf erop dat ik het mooie taaltje Amsterdam overneem... En o jolly wat ben ik daar blij mee
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
quote:
Ja lief he van zequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:16 schreef Crazyessie het volgende:
Ik wil ook roken.. maar heb net n uur trug gerookt, en om de lieve vrede te bewaren, kan ik pas over 2 uur weer roken.. *zucht* wie zo gaat roken, neem je ff n hijs extra pour moi?
nog uur en 10 minutenquote:
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij isquote:
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
quote:
Nee, zonde van de tijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het voor hem opnemen, maar ik hoef ook niet tegen hem te praten![]()
Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Ben inmiddels 21 jr en begrijp het nog niet
Of ligt dat m dan egt aan mn blonde koppiej?
Sletquote:
Volgens mij zou ik jou echt niet kunnen verstaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah een aantal jaar voor mn geboorte had ik ook al n gesprekje met mn vader erover, dat dat Groningse nou niet echt een verbetering zou zijn voor mij, maar helaas hij brabbelde iets over liefde en dat dat het wel waard zou maken en ik zou het wel begrijpen.
Een mede blondjequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Blondquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik rook er op het werk maar 2 per dag extra en in de pauze eentje
Ik ben woensdag vrijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
nog maar.. 2 uur en 11 minuten
en morgen lekker vrij! gelukkig ook wel aan toe!
sja, je weet tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow nog eentje die tegelijk met ons vrij is
Ohw dat bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]ze is even laat als mij vrij net als madskillz
Van de liefde begrijp ik ook nog steeds helemaal nietsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe mij een bakkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik moest ook weer eens koffie meenemen ... grmbl
Scherpquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij had voor je geboorte al een gesprek met je vader?
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijftquote:
Haaksbergerstraatquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey Marten, waar woon je in enschede?
Idd. Mengelmoesjes ok...maar groningsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Guio het volgende:
[..]
Ben gek op mengelmoesjes...alleen een beetje jammer van dat Gronings...
Fijn...zet je bier maar koud vriendquote:
ik ben altijd "vrij" op dinsdag.. of nou ja.. hoef niet op werk aan de telefoon te zitten..al wou ik dat soms lieverquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben woensdag vrijmaar dat ben ik eigenlijk altijd
weet ik ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
wij zijn elite , hoe je dat ook met cijfers schrijft
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben het daar zo mee eenswant het is gewoon waar
ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurnequote:
Nou bij me vorige baan deed ik hetzelfde als wat jij nu doetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)
En dan nog voor het werk n stuk of wat...
21 jaar en nu al ten dode opgeschreven
Stres... goed voor je portemonnee
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriendquote:
erg hequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd. Mengelmoesjes ok...maar gronings![]()
als het maar blond isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-p het volgende:
als het goed is is er bij mij niets Gronings te horen
ja bij die aldi ofso toch ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriend
zwart of bruin is ook goed..quote:
Ken ik...ik kom je NU opzoeken!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurne
euh das niet handig.. daarom neem ik vaak ook geen drinken voor mezelf mee.. dan ligt het er voor ik bij mn buro ben al uit ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als de inhoud over je keyboard ligt
Praat je ook met de "zagte g"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.
Als ik wil kan ik ook zo bels praten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ja bij die aldi ofso toch ?
ik woon op de helmerhoek
soms , dat zijn uitzonderingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zwart of bruin is ook goed..
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je bewonderen op je fobo dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
Scherp opgelet idd, voor mn geboorte ja..
Telepathie joh... Doet wonderen...
Zelfs bij koeien!
Maarre... Ach ja, gelukkig heb ik genoeg Fries in me om het Gronings af te kunnen stoten, dus ik persoonlijk heb nergens last vanAf en toe all1 een tik met mn hoofd naar rechts, maar daar raak je aan gewend
Eetbaar togh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
liefde ... is dat iets wat je kunt begrijpen dan ?
ohhh je weet het dus wel , ik dacht dat je altijd met geluk naar mij kwamquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..
en ik weet dat je op de helmerhoek woont
Duudeeee...jaag ze gelijk wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je fapplaatjes bewonderen op je fobo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |