ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurnequote:
Nou bij me vorige baan deed ik hetzelfde als wat jij nu doetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En eeehhmmm... Hoe doe je dat? Ik rook er 2 extra op n dag en in mn pauze 3? (A)
En dan nog voor het werk n stuk of wat...
21 jaar en nu al ten dode opgeschreven
Stres... goed voor je portemonnee
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriendquote:
erg hequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Idd. Mengelmoesjes ok...maar gronings![]()
als het maar blond isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-p het volgende:
als het goed is is er bij mij niets Gronings te horen
ja bij die aldi ofso toch ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haaksbergerstraat is nog een stukje langer vriend
zwart of bruin is ook goed..quote:
Ken ik...ik kom je NU opzoeken!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok..ik op mariendaal..wijk tegenover park broekheurne
euh das niet handig.. daarom neem ik vaak ook geen drinken voor mezelf mee.. dan ligt het er voor ik bij mn buro ben al uit ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als de inhoud over je keyboard ligt
Praat je ook met de "zagte g"?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij alleen brabants en soms vleugje Tilburgs.
Als ik wil kan ik ook zo bels praten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ja bij die aldi ofso toch ?
ik woon op de helmerhoek
soms , dat zijn uitzonderingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zwart of bruin is ook goed..
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je bewonderen op je fobo dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
Scherp opgelet idd, voor mn geboorte ja..
Telepathie joh... Doet wonderen...
Zelfs bij koeien!
Maarre... Ach ja, gelukkig heb ik genoeg Fries in me om het Gronings af te kunnen stoten, dus ik persoonlijk heb nergens last vanAf en toe all1 een tik met mn hoofd naar rechts, maar daar raak je aan gewend
Eetbaar togh?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
liefde ... is dat iets wat je kunt begrijpen dan ?
ohhh je weet het dus wel , ik dacht dat je altijd met geluk naar mij kwamquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja bij de aldi en dan nog een heel eind verder..
en ik weet dat je op de helmerhoek woont
Duudeeee...jaag ze gelijk wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lijp, zo'n tik..wanneer kunnen we je fapplaatjes bewonderen op je fobo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |