zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegenquote:

lol, juup wordt waar ik woon echt super veel gedronken naast grolsch.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar zit jij met je hoofd?
stiekem weet elke nederlander dat grolsch gewoon het allerbest is.

uhmm wat wie ,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegen
 tequila is vies alleen dat citroen op het eind vind ik lekker
 tequila is vies alleen dat citroen op het eind vind ik lekker  

Ik ben een x achterovergeslagen nadat ik een tequila achterover had geslagen. We hadden natuurlijk al wat gedronken dus genoeg op die tequila was net teveelquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zelf vind ik tequila lekkerder, maar daar kan runx niet zo goed tegen
 dus toen werd ik de Plaza uitgedragen en buiten neergegooid
 dus toen werd ik de Plaza uitgedragen en buiten neergegooid

je vind het vies omdat je er van gaat kotsen in je slaapquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmm wat wie ,tequila is vies alleen dat citroen op het eind vind ik lekker

ja en dan moet jij natuurlijk niet voor gaan lopenquote:

Wat maakt dat nou uit? Je merkt het dan toch pas als je wakker wordtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je vind het vies omdat je er van gaat kotsen in je slaap

hihiihi jij mag het niet eens drinken van je sonja bakker dieetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]

Veul beter nog zelfsquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef Runx het volgende:
[..]
en jij woont in Enschede
, voor jou wijn ofso

WHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben een x achterovergeslagen nadat ik een tequila achterover had geslagen. We hadden natuurlijk al wat gedronken dus genoeg op die tequila was net teveeldus toen werd ik de Plaza uitgedragen en buiten neergegooid

afgelopen zaterdag inderdaad nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
stiekum weet iedereen dat bier gewoon niet te zuipen is!

idd ik bedoel maar ,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Je merkt het dan toch pas als je wakker wordt
 maar dat kwam niet alleen daar door daarvoor ook veel gezopen , en dat gratis drank wat we kregen van die barman
 maar dat kwam niet alleen daar door daarvoor ook veel gezopen , en dat gratis drank wat we kregen van die barman   

Blijkbaar een klein beetje humor?quote:

Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHA

komt ie weer : softy

quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Blijkbaar een klein beetje humor?

mensen die kotsen van bier ....quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]

dus, dan blijf je een softyquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte ja

was niet van bierquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen die kotsen van bier ....
eigenlijk pas 1 keer gehad, maar toen had ik naast het bier ook vele liters champagne en andere dranksoorten op
 als dat zo was zou het Heineken moeten zijn geweest ja
 als dat zo was zou het Heineken moeten zijn geweest ja  

Nou precies..ik droeg geen zuiphelm want zo ben ik niet opgevoedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus, dan blijf je een softy
je hebt zostraks een heel verhaal gepost, over geen helmen etc.

maar dan is het soft dat je dan OUT gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou precies..ik droeg geen zuiphelm want zo ben ik niet opgevoed

Die vloer lag er vast al een tijdje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo ik ging alleen maar OUT omdat me kop de vloer raakte ja
 (omdat jij die smile ook altijd gebruik!
   (omdat jij die smile ook altijd gebruik!   )
  )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |