Je moet hem ff pm'en naar Logiquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lijstje gepost hier, en sta er niet bij
Thx for the warningquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie, topic is bijna vol, spam eens ff door
thanks babequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom op..Barra heeft veel te veel ervaring voor een 20 jarigedus dat klopte sowieso al niet
Of niet dan allochtoonquote:
yupz meestal welquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Of niet dan allochtoon![]()
wij zijn bijna altijd tegelijk vrij
![]()
Als debbie nou een bruggenbouwen was dan waren jullie voor elkaar bestemdquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz meestal wel, waarom ? alles heeft een reden , misschien zijn we voor elkaar bestemd
ok ik moet nodig aan de koffie i know![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
yupz meestal wel, waarom ? alles heeft een reden , misschien zijn we voor elkaar bestemd
ok ik moet nodig aan de koffie i know![]()
hahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als debbie nou een bruggenbouwen was dan waren jullie voor elkaar bestemd
Jah joh je moet achteraan sluitenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej dat kan niet hoormet 1 iemand van fok is wel genoeg
Whahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
20 punterquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej dat kan niet hoormet 1 iemand van fok is wel genoeg
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zei een collega van mij ook vorige week, dat heeft ie geweten
quote:
Pak ze ff aan wil je? Anders ga ik slaanquote:
mag ik er dan 1 tje , [lief kijkende emoticon]quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pak me wil je? Anders ga ik slaan
Die heb vakantie ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
waar is gekke aap ? die is er ook nooit meer?
ik vind et allemaal mooi meidquote:
Da's een jood....quote:
quote:
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pak ze ff aan wil je? Anders ga ik slaan
Oke maar dan heb ik alvast gewaarschuwd..ik sla namelijk best hardquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verwacht dat een keer streng kijken genoeg zal zijn en ik geen verdere maatregelen hoef te treffen
als je mij wilt slaan regels :quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik er dan 1 tje , [lief kijkende emoticon]
Wat lees ik nou bij Droxz?quote:
quote:Leukste Fok! moment: Stoppen in GRTDOJW
nee tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat lees ik nou bij Droxz?
[..]
Issie gestopt
there is only one rule...... do as i say or ill kill youquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
als je mij wilt slaan regels :
1 je mag niet tegen mijn hoofd slaan/schoppen/ dingen gooien etc
2. je mag niet via de linker/rechter/boven/onder - kant een stoot uitdelen , want zie ik niet af komen .
3. je moet altijd zichtbaar blijven anders is het oneerlijk
4. je mag geen gehandicapte slaan .
5. ik mag jou wel slaan
zo even snel samen gesteld
als het er staatquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat lees ik nou bij Droxz?
[..]
Issie gestopt
Dat is heul niet liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke maar dan heb ik alvast gewaarschuwd..ik sla namelijk best hard
Moozzie sla ik dan tot moes
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
there is only one rule...... do as i say or ill kill you
Nou ik kon laatst ook niks meer in zijn fobo zettenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is heul niet lief
Barra moet je nog tammen zie ik
ik zie je toch niet aankomen als je mij wilt vermoorden dus , altijd weer een verassingquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
there is only one rule...... do as i say or ill kill you
dan is het voor jou te hopen dat je in 1x dood bent, dat je dus niks voeltquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie je toch niet aankomen als je mij wilt vermoorden dus , altijd weer een verassing
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
net alsof ik naar een comedy show zit te kijken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Maar wat wil Barra doen dan,
ik bedoel...ik heb chuck norris die mij beschermt
ja en ik goudvissen ik bedoel maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Dat kun je ook denk ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen doen.. stand up comedy
Dude...als ik m'n neus ophaal schiet Chuck Norris als pudding naar m'n hersenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Walker, The Texas Ranger for lifequote:
power rangersquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Walker, The Texas Ranger for life![]()
![]()
Gelukkig heb je je handen nogquote:
een getemde tijger is geen tijger meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is heul niet lief
Barra moet je nog tammen zie ik
.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Nou ja ik ben dus Esther, 21 jr... Werkzaam als reisadviseuse sinds mei, maar door omstandigheden ga ik er in januari weer weg. Laten we het er op houden, dat communicatie hier niet hoog in het vaandel staat
En tsja.. Tis rustig opt werk, dankzij de crisis etc... Wie volgt het nieuws opt moment niet, dus die is ook wel op de hoogte..
Voor de rest, helaas moozzie.. je lijkt me erg lekker/knap/etc.. maar ik ben al bezet. Gelukkig voor jouw, want met n half Groningse/Fries meisje wil je egt niet in 1 bed liggen
Zo is het maar net mopquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een getemde tijger is geen tijger meer
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zittenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Nou ja ik ben dus Esther, 21 jr... Werkzaam als reisadviseuse sinds mei, maar door omstandigheden ga ik er in januari weer weg. Laten we het er op houden, dat communicatie hier niet hoog in het vaandel staat
En tsja.. Tis rustig opt werk, dankzij de crisis etc... Wie volgt het nieuws opt moment niet, dus die is ook wel op de hoogte..
Voor de rest, helaas moozzie.. je lijkt me erg lekker/knap/etc.. maar ik ben al bezet. Gelukkig voor jouw, want met n half Groningse/Fries meisje wil je egt niet in 1 bed liggen
dude... toen chuck norris op kindergarden gepest werd belde hij mij om hem te helpenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mag die jongen dat niet zelf uitmaken!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
alles kan kapotquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Crazyessie het volgende:
Je hoeft toch ook niet met haar te pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De hele dag fries geklep tegen me kop zie ik ook niet echt zitten
Btw Welkom
Ik ben het daar zo mee eensquote:
Dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten
Gammaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Guio het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet met haar te praten
Forum Opties | |
---|---|