over blond dat dat lekker isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik weet heul niet meer waar het allemaal over gaat
quote:
Pffffquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
over blond dat dat lekker is![]()
maar dat ook soms zwart,bruin,etc lekker kan zijn , maar dat zijn uitzonderingen
zo iets volgens mij
Ik ben ook nog de enigste die hier rookt... Maar de stress is gewoon een ideale rookpartner...quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou bij me vorige baan deed ik hetzelfde als wat jij nu doetook omdat ik daar meer collega's had die rookte...
hier op mijn afdeling heb ik er geen 1 die rooktdat scheelt een heleboel
's Avonds daarentegen rook ik mezelf stuk
watquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pffffjij en blond...zo vermoeiend
Mag er niemand anders mee dan?quote:
dat komt goed uit, ik ben nl. linksdragendquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
Scherp opgelet idd, voor mn geboorte ja..
Telepathie joh... Doet wonderen...
Zelfs bij koeien!
Maarre... Ach ja, gelukkig heb ik genoeg Fries in me om het Gronings af te kunnen stoten, dus ik persoonlijk heb nergens last vanAf en toe all1 een tik met mn hoofd naar rechts, maar daar raak je aan gewend
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
watis een hartstikke mooie haar kleur
mooier dan wat ik heb zwart
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks vanquote:
jij bent niet de enigequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks van
't Grappige is, dat Crazy-P niet eens rookt, maar alleen voor de gezelligheid in dat hok gaat staanquote:
nee meestal ook om de cultuur maar ik zeg er zijn uitzonderingen dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.
dan kan ik het gewoon niet horen.. dan zijn mijn oren verpest van het 21 jaar in groningen wonenquote:
Mwa, nu nog welquote:
ja.. en wacht nog steeds tot jij dat eens doetquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't Grappige is, dat Crazy-P niet eens rookt, maar alleen voor de gezelligheid in dat hok gaat staan
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ben je zo verkaasd. Je wilt gewoon geen allochtone chick omdat die zwart haar hebben.
minder je best doen om het te proberen te volgen.. zijn gewoon meerdere gesprekken door elkaar.. en mannen en multitasken is niet mogelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |