quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pffffjij en blond...zo vermoeiend
Ik vrouwen versieren??? Neeeeh....quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef Crazyessie het volgende:
Guio... Nog even en ik denk dat je me aan het versieren bent!
Gronings horen is ook idd niet goed voor je oren nee... K heb er blijvend doofheid aan overgehoudenHalve familie kletst Gronings.. Zucht.. en dan ook nog es 4 jaar MBO in groningen..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
minder je best doen om het te proberen te volgen.. zijn gewoon meerdere gesprekken door elkaar.. en mannen en multitasken is niet mogelijk!
niks tegen de zachte g hequote:
Ik versta die zuiderlingen nooitquote:
jij hoeft het ook niet te volgen als je maar de topic vol maaktquote:
Die straat is langquote:
Wat heeft iedereen hier tegen mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vlinderdinges..hoe heet jij eigenlijk? Wie ben je? Ik snap er nog steeds niks van
Maar je bent pas sinds woensdag ofzo op FOKquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier tegen mij![]()
Zal ik nog maar eens alles posten dan?
Naam: H.
Plaats: Utrecht
Werk: Accountant
Waar snap je niets van?
Ik volg dit topic al een tijdje, heb me voorsteld en probeer gezellig mee te posten?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik versta die zuiderlingen nooit
hier werkt ook iemand, zwart haar..maar zo'n lekkere kont hequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee meestal ook om de cultuur maar ik zeg er zijn uitzonderingen dusmaar blond heeft mijn voorkeur
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar je bent pas sinds woensdag ofzo op FOK
alleen de kontquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier werkt ook iemand, zwart haar..maar zo'n lekkere kont heecht super
best een eind wandelen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]al die allochtonen vallen op blond omdat dat in hun land praktisch niet voorkomt.
Kijk naar die italianen...je kunt als blondine niet normaal door italie heen wandelen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
een vakantie vriendinnetje van me kwam ook uit het zuiden....en op the critical moment noemde ze me poemelke.... dat schijnt limbo voor schatje te zijn ofzo...
nou toen was het voor mij afgelopen![]()
Hahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier tegen mij![]()
Zal ik nog maar eens alles posten dan?
Naam: H.
Plaats: Utrecht
Werk: Accountant
Waar snap je niets van?
Ik volg dit topic al een tijdje, heb me voorsteld en probeer gezellig mee te posten?
nee de rest mag er ook alleraardigst wezenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ten eerste too much info
ten tweede whahahaah POEMELKE![]()
![]()
Nou je snapt natuurlijk wel hoe ik je de volgende x ga noemen
wacht maar tot ik bels ga doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik versta die zuiderlingen nooit
ja is goed, eerst observatie voordat je daardwerkelijk in the game komtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik volg jullie al een tijdje en heb het nu even rustig dus heb ik een accountje gemaakt
Ik ben niet zo oplettendquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HahaAlleen Debs, vraagt jou 100x wie jij bent, omdat ze of niet oplet, of nog steeds denkt dat je een kloon bent
Ohw okequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hoeft het ook niet te volgen als je maar de topic vol maakt
Jaah, jij hebt je koppie er de laatste tijd niet meer bij mevrouwtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |