Waarom vind je datquote:
Ik vind zijn stem wel tof.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Robin lijkt me van de overgebleven deelnemers wel het meest sympathiek en hij heeft een lieve uitstraling, maar verder mis ik er niks aan als hij er niet meer bij is..
Dat is volgens mij het horror scenario voor Erwinquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
Och, Robin mag van mij nog wel een keer gered worden door Willem. Joseph wordt ie toch niet, al komt ie in de finale. Ik hoop op een sing off tussen Freek en Robin. En dan Freek exit uiteraard.
Gezien de nummers die Freek moet zingen kun je daar wel eens gelijk in hebben. Hij heeft twee nummers gekregen die zeer makkelijk scoren bij het publiek. Dus mijn hoop op een sing off waar Freek bijzit is ijdel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het horror scenario voor Erwin
Ja raar eigenlijk ,want zowel Freek als John zijn dus al onder contract bij Stage. Maar blijkbaar moet die award van afgelopen voorjaar voor Freek flink verzilverd worden, want ik heb het idee dat hem de hand boven het hoofd gehouden wordt, en terwijl de jury dus extra kritisch is op alles van John doet, maar wellicht met het idee om hem tot nog grotere hoogten te stimulerenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gezien de nummers die Freek moet zingen kun je daar wel eens gelijk in hebben. Hij heeft twee nummers gekregen die zeer makkelijk scoren bij het publiek. Dus mijn hoop op een sing off waar Freek bijzit is ijdel.
Hij is anders wel echt geniaal!quote:
Is niet bekend gemaakt wat voor nummer dat is. Maar de speculaties zijn dus idd dat dat iets met Brigitte zal zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het openingnummer van de resultatenshow?
Of is dat dan met Brigitte?
Serieus? Afgrijselijk slechte film en een nog slechter nummer is dat. Bij elkaar geraapte stukjes uit andere liedjes....quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Ze gaan trouwens als duet de Elephant Song medley uit Moulin Rouge zingen met Brigitte.
Hmm..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Ze gaan trouwens als duet de Elephant Song medley uit Moulin Rouge zingen met Brigitte.
Ja Heintjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Hein en Mathijs-fans: ze doen mee met de musical.
Al was dat vast al bekend.
Tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Robin zit in de Ensemble net als Hein en Mathijsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
Och, Robin mag van mij nog wel een keer gered worden door Willem. Joseph wordt ie toch niet, al komt ie in de finale. Ik hoop op een sing off tussen Freek en Robin. En dan Freek exit uiteraard.
Ook één van m'n favoriete films, visuele eye-candy.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tof! Eén van mijn favoriete films en ik ken die hele medley uit m'n hoofd
.
Robin heeft wel een uitdrukking, maar dan van een homokoning die je 's nachts besluipt als je het niet verwacht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Robin als totaalplaatje wel het beste passen in de rol, eigenlijk. Freek ook, maar die heeft dan weer geen uitdrukking.
Ha. Ha.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Robin heeft wel een uitdrukking, maar dan van een homokoning die je 's nachts besluipt als je het niet verwacht.
Ik keekquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:29 schreef Cee het volgende:
Kijkt iemand nu Life & Cooking? Roy net in een stukje uit een film van een paar jaar geleden, bij Sinterklaas op schoot, verkleed als een 13-jarig meisje, met een diva attitude.
Ik zou willen dat ik het had opgenomen, het was ronduit bizar vooral toen hij ging praten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik keekDat zal zeker niet voor meer stemmen zorgen
Inderdaad, hilarischquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het had opgenomen, het was ronduit bizar vooral toen hij ging praten.![]()
alwaysthebest, nog nooit Moulin Rouge gezien?Tango de Roxanne kijken!
Ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:
Freek was zeker goed, maar was is dat nummer mishandelt met inkortenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Toy krijgt weer een hele show om zich heen.
Freek was goed.
Zag je Pia niet swingenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god... als die Roy nu positief commentaar krijgt word ik echt gek... wat een aanfluiting is dit zeg
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:51 schreef daWeasel het volgende:
Die blonde danseres bij John nu, heeft die ook geacteerd ofzo? Ziet er bekend uit, en lekker ook....
Ingridquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnen
Hmm, heb ik niet gevolgd, maar ik zal haar wel een keer ergens gezien hebben dan. Knap meisje.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnen
You tube op Josh Groban dan vind je het vanzelf wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wow... ik ken dit liedje niet maar ik heb zojuist kippenvel gekregen van Freek
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wow... ik ken dit liedje niet maar ik heb zojuist kippenvel gekregen van Freek
het was gewoon onzeker, tegen vals aan.... en mijn oren bedriegen me niet snelquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zullen wel veel niet met me eens zijn.. maar vind deze van Roy wel goed
Van joseph.avro.nl:quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
tis jammer dat ik geen idee heb waar de musical over zal gaan.. dus moeilijk in te schatten wieje dan moet hebben, wat voor type. Maar ik denk dat John het sowieso wel kan en freek is zeker een goede tweede.
quote:Het verhaal
Het verhaal Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat is geïnspireerd op het beroemde verhaal van Joseph in het oude Egypte.
Jaloers
Jakob heeft 12 zonen. Eén van hen is zijn favoriet: Joseph. De broers van Joseph zijn jaloers op hem, omdat hij een felgekleurde jas heeft gekregen van zijn vader, een teken van waardering. Joseph zelf droomt telkens weer dat hij de leider zal worden van zijn broers.
De 'moord'
De broers van Joseph proberen hem te vernederen door hem in elkaar te schoppen en hem in een waterput te gooien. Plotseling komen er een paar ruwe handelaars langs en verandert hun plan. De broers verkopen Joseph als slaaf aan de handelaars, die hem meenemen naar Egypte. Thuis vertellen de broers dat Joseph vermoord is. Ze laten zijn jas zien die is besmeurd met bloed, maar dat is van een geit die ze onderweg geslacht hebben. Jakob is ontroostbaar.
In de cel
In Egypte is Joseph een slaaf van de rijke miljonair Potiphar. Hij heeft het daar erg goed, tot Joseph tegen zijn wil in verleid wordt door de vrouw van Potiphar. Potiphar ontdekt dat en denkt dat Joseph zijn vrouw verleid heeft. Hij laat Joseph in de cel gooien. Daar zitten twee onfortuinlijke dienaren van de Farao die allebei bizarre dromen hebben. Joseph probeert de dromen te ontcijferen, hetgeen hem lukt. Hij voorspelt dat de bakker binnenkort geëxecuteerd zal worden, maar dat de butler weer snel op vrije voeten zal komen.
De droom van de Farao
De Farao van Egypte heeft heel rare dromen die niemand kan ontcijferen. De butler vertelt hem over Joseph en zijn gave om dromen te interpreteren. De Farao geeft de opdracht om Joseph uit de cel te halen en bij hem te brengen. Hij vertelt Joseph dat hij droomt over zeven vette koeien gevolgd door zeven magere koeien en over zeven gezonde maïskolven gevolgd door zeven dode maïskolven.
Joseph voorspelt hongersnood
Joseph ontcijfert de droom als zeven voedselrijke jaren gevolgd door zeven jaren van hongersnood. De Farao is Joseph eeuwig dankbaar, omdat hij zich nu goed kan voorbereiden op de hongersnood. Als dank wordt Joseph vrijgelaten en wordt hij de rechterhand van de Farao. Dit maakt hem de een na machtigste persoon van Egypte.
Diefstal
Thuis in Kanäan zijn de broers van Joseph getroffen door de hongersnood. Vader Jakob is nog altijd in de rouw om Joseph. De broers horen dat er in Egypte genoeg eten is en besluiten daar naartoe te gaan in de hoop aan eten te komen. Ze beseffen echter niet met wie ze te maken zullen krijgen. Joseph ziet na al die jaren zijn broers weer terug en stelt hen op de proef...
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind de gezichtsuitdrukkingen van robin zo niks![]()
Te gemaakt ofzo..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemen
Ach, ze kunnen moeilijk zeggen vanaf show 1 dat het tussen John en Freek zal gaan, wat natuurlijk wel al duidelijk was. Van iedereen die is afgevallen is Roy zeker niet veel minder . Het commentaar is natuurlijk afhankelijk van het deelnemersveld, het moet wel een wedstrijd zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat iemand als Erwin van Lambaert het risico durft te nemen om zo'n Roy de hoofdrol te geven... erg magere stem, zeker om 8 keer per week te spelen... het is gewoon niet goed genoeg, en dan kun je wel zeggen dat ie zich goed ontwikkeld maar ze zoeken toch iemand die er NU moet staan en niet pas over een paar jaar
Grappig...kansloos figuur.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet maar ze zouden allemaal gekruisigd moeten worden
Lopen ze al over water ?quote:
Ja, dat heeft ze echt prachtig gedaan toen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg gewoon weer kippenvel als ik Brigitte Het is Over hoor zingen... zucht
Rood is er al uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef VegaKip het volgende:
Johnnnnn
Vorig jaar ging de finale tussen rood en paars, en rood won. Dit jaar weer?
Amir.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rood is er al uit.Freek is oranje.
Nee elk optreden was er één om door een ringetje te halen zo mooi....quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Merel het volgende:
Heeft Brigitte tijdens Op zoek naar Evita ooit maar één noot vals gezongen eigenlijk? Wat is ze toch goed
geweldige opmerkingquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef alors het volgende:
Paul met zn Sonje Bakker opmerkingIk had net een slok thee in mn mond, kon het nog maar net binnenhouden. Wat een figuren zeg die fans
Je mist er weinig aan hoor. Ik kijk eigenlijk alleen om Chantals meligheid.quote:
ja, dat mens is lachenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan hoor. Ik kijk eigenlijk alleen om Chantals meligheid.
Ik wil niet normaal zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Paul: John heeft de meest normale fans..
die fan van robin was een beetje molligquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Paul: John heeft de meest normale fans..
Vond je..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:50 schreef Irresponsible het volgende:
Trouwens, toen Freek zijn eerste nummer zong, over het vogeltje, werd ik GEK van de camera. Die bleeeeeeeeeef maar om hem heen draaien en in en uit zoomen. Verschrikkelijk
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet maar ze zouden allemaal gekruisigd moeten worden
OMGquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee elk optreden was er één om door een ringetje te halen zo mooi....
Moet eerlijk zeggen dat het eerder laksheid is om mijn avatar aan te passenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:04 schreef maril het volgende:
[..]
OMG, je hebt nog steeds Nick in je avantar,nou das wel echte liefde
Maar hij en Brigitte zijn natuurlijk ook al beter op elkaar ingespeeldquote:
Freek en John vond ik het best... die andere 2 zijn echt op alle fronten te minquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik vond John nog aardig meekomen, de rest viel een beetje in het niet.
Of Willem komt nu met 'maar Roy zijn stem is veel zwakker, die kan 8 voorstellingen per week niet dragen'quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
En nu Robin naar huis! Al was het alleen maar omdat het publiek dat keer op keer wil.
"Wat is een sing off zonder mij"![]()
Alsof Robin dat wel kanquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Of Willem komt nu met 'maar Roy zijn stem is veel zwakker, die kan 8 voorstellingen per week niet dragen'
Hij gaat nog genoeg sterren zien denk ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
Stoof alle sterren maar!
Inderdaad... heel netjesquote:
was leuk en grappig en..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef daWeasel het volgende:
Bleeuhg, wat deed hij nou met zijn tong....Wel een sterk optrede, dat dan weer wel.
die was ! grappig.. voor 1keer.. maar die kerel is irritant..quote:
Robin ,Hein en Mathijs zitten in de ensemble van Joseph..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin liet zich pas zien in z'n afscheidslied! Hij was onwijs goed, als hij dat nou eerder hag gedaan
.
Misschien mag hij understudy worden ofzo.
Gaaf optreden trouwens met Brigitte! Maar ze zag er zo anders uit
Ja ik vond het afscheidslied ook erg goed, kippevel, voor het eerst van hem. Maar wat deed ie daarna nou spastisch?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin liet zich pas zien in z'n afscheidslied! Hij was onwijs goed, als hij dat nou eerder hag gedaan
.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die vader een fles zuurstof geven
Ze leek dikker, niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Ik ook!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
Ik ben superblijd dat John in de finale zit
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik ook!
Roy er meteen uit en de laatste strijd tussen John en Freek. Ik ben erg benieuwd volgende week...
Hoe ging het ook al weer met stemmen? Beslist het publiek nu volkomen of zit de jury hier ook nog in? Ik weet niet meer hoe het met Evita ging...
Inderdaad. Frits zei ook; Dit is de laatste keer dat Willem een reddingsboei kan gooienquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.
Jaaaa dat weet ik..ik helaas nietquote:Volgende week zit ik in de zaaaaaaaaaaaaaal.In de studio ernaast dan he, waar alle kneuzen bij elkaar zitten om naar een groot scherm naar de finale te kijken.
![]()
Ik zal het nog een keer zeggen; Joseph is echt niet zo vaak het centrale punt in de show, vaak staat het podium bomvol mensen die zingen en dansen en springen dat je kans genoeg hebt om je aandacht te vestigen op andere personages. Dus als de winnaar je niet bevalt, is het enige moment dat je 'gedwongen' wordt alleen naar hem te kijken en luisteren, tijdens de lendedoek-scene.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
Ik twijfel gewoon nog stééds of ik kaartjes moet bestellen. Pffff... jaaa ze zeggen wel, je moet voor de musical gaan, niet voor een bepaald persoon.
Maar ik kan het gewoon niet, en 1 weekje houd ik nog wel vol denk ik. Weet ik tenminste zeker wie het wordt. Ik weet gewoon niet of ik er wel heen wil als Freek wint. Stom he.
Het grote Sinterklaasverhaal. Die serie was toentertijd best leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef Kinga het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)e_Cooking_s19_a8.xml
Rond de 4e minuut. Roy als meisje.
Daar was ik een paar geleden 4 keer per week te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Cee het volgende:
(...)(die in de Sint Josephstraat woont, hoe briljant kan je het maken). (...)
En supermakkelijk scoren. Ze weten wel wat ze hun favorietje geven. En dan John een supermoeilijk nummer laten zingen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
2e optreden van Freek was het beste wat ik in al die weken gezien heb
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef zeeuwse het volgende:
Nou ik heb even flink zitten vloeken toenRoy
door Willem gered werd. Niet dat ik anders had verwacht, zie een eerdere post van mij.
Robin is niet de beste van allemaal, maar ik zie hem eerder als Joseph danRoy
![]()
En ik had nog wel zo gebeld en gesmst op Robin, om hem buiten de sing-off te houden. Had gehoopt op een sing-off tussen John en Roy, want dan was Roy er tenminste uitgegaan (tenminste dat mag ik hopen)
John is mijn nummer 2 en Freek gaat zonder twijfel winnen.
Ik snap gewoon echt niet wat die Jury zit te doen. Die twee kanjers Freek en John krijgen alleen maar kritiek, enRoy
die niet kan zingen, een hele slechte uitspraak heeft en een hele irritante mimiek wordt de hemel ingeprezen. Vreselijk.
Ooo wat ergquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef Kinga het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)e_Cooking_s19_a8.xml
Rond de 4e minuut. Roy als meisje.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Wat een mooie vertolking!
Ik vind het sowieso al een superrr mooi nummer, maar damn... (L)
Volgens mij heeft/had de Engelse Joseph (Lee) dit gezongen samen met Josh
Ja, inderdaad. Het maakt me ook niet zo heel veel uit of John en Freek het wordt. Beetje hetzelfde had ik bij Evita, toen maakte het me ook niet zo veel meer uit of het Susan of Brigitte zou worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef MisterO het volgende:
Roy in de finale![]()
I told you so. Hij is gewoon de meeste sympathieke en heeft de leukste uitstraling.
Jammergenoeg is zn stem niet zo goed als die van John en Freek. Het gaat duidelijk om die 2
Freek krijgt pas sinds 2 weken een beetje de credits van de jury als ze een Joseph moeten kiezen... Roy daarentegen wordt al vanaf het begin op onbegrijpelijke wijze gepushedquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En supermakkelijk scoren. Ze weten wel wat ze hun favorietje geven. En dan John een supermoeilijk nummer laten zingen.
Ik vond Robin gister (en eerder trouwens ook) vreselijk irritant. Hij heeft de neiging om na elke zin of regel te gaan glimlachen en dat doet hij op een ontzettend irritante manier. Ben ik de enige die dat zag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Wel stom trouwens, ik kreeg net gister een beetje sympathie voor Robin, in elk geval genoeg om 'm boven Roy te verkiezen, vliegt ie er uit! Naja, had 'm toch niet als Joseph gewild, dus maakt ook niet uit. Vond 'm tijdens het afscheidsnummer dan wel weer leuk, voor een musical met een rol waar veel humor in zit zou ik Robin nog best willen zien.
OMG! Ik hoop echt dat John die krijgt, alhoewel Freek die ook wel mooi zou doen denk ik...quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Marissje het volgende:
DE NUMMERS VOOR DE FINALE ZIJN BEKEND!!![]()
Daar buiten - De klokkenluider van de Notre Dame
Gethsemane - Jesus Christ Superstar
Verwarrend bestaan - Aida
Als groepsnummer zingen de jongens onder andere het nummer Do you love me uit Dirty Dancing.
Ik hoop dat Freek mag zingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG! Ik hoop echt dat John die krijgt, alhoewel Freek die ook wel mooi zou doen denk ik...
Freek mag sowieso zingenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Marissje het volgende:
DE NUMMERS VOOR DE FINALE ZIJN BEKEND!!![]()
Daar buiten - De klokkenluider van de Notre Dame
Gethsemane - Jesus Christ Superstar
Verwarrend bestaan - Aida
Als groepsnummer zingen de jongens onder andere het nummer Do you love me uit Dirty Dancing.
quote:
Hehe, weer diezelfde gezichtsuitdrukkingen maar dan twee keer zo erg nu...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Kinga het volgende:
Hij doet het wel mooi enzo. Maar waarom altijd die scheve bekken erbij? Irriteert me mateloos...
Daar houd ik wel van..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hehe, weer diezelfde gezichtsuitdrukkingen maar dan twee keer zo erg nu... Kan er niks mee met dit geschreeuw en gehijg... Tikkeltje overacting... Wie wel en wie niet een lekker ding is, weet ik allemaal niet, daar heb ik geen verstand van, maar of iemand nep overkomt zie ik wel...
Oh dat zal vast wel ja.quote:
tttsss....quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:21 schreef Grulez het volgende:
Die bekken van Freek staan me niet aan, maar zo goed zie je dat toch niet tijdens de musical. Ach John en Freek lijken me beide wel geschikt. De overige 6/7 vond ik redelijk bedroevend.
Ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannen die spastische bekken trekken?
Maar ik weet niet of Gethsemane zo lekker in het gehoor ligt bij het publiek? Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval zal dat nummer dan inderdaad wel naar Freek gaan als hij er al aan gewerkt heeft. En dat bevestigt dan maar weer wat ik al een paar weken vind, namelijk dat Freek het van de jury moet worden, aangezien hij steeds de 'makkelijk scoren' nummers mag zingen. Zeg nou zelf, Gethsemane is toch een compleet andere league dan Aida of de Klokkeluider....
Da's toch alleen het stukje net voor de instrumentale bridge dan?? Overigens heb ik het nooit gekrijs gevondenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of Gethsemane zo lekker in het gehoor ligt bij het publiek? Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vinden
Nee, tegenwoordig heet dat belten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vinden
Dat heet al sinds de jaren 20 van de vorige eeuw zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig heet dat belten...![]()
Yep, en die hebben ook allemaal rond de 100 euro om te spenderen aan een kaartje voor Joseph, want het zijn echte musicalfans, en ze kijken niet slechts naar het programma omdat ze Freek zo'n 'lekker ding' vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef Treezz het volgende:
Gelukkig bestaan er gillend puberende meisjes die op freek stemmen
Dat stukje waarin hij Gethsemane zingt komt weer uit een fragment waarin alle Josephs dat zelfde nummer oefenen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
-edit-
Ik zie nu ineens dat hij dat al eerder heeft gezongen? In de uitzending toch niet? Of heb ik er echt eentje gemist dan? Er is zelfs een heel topic over op het Joseph Forum
In ieder geval zal dat nummer dan inderdaad wel naar Freek gaan als hij er al aan gewerkt heeft. En dat bevestigt dan maar weer wat ik al een paar weken vind, namelijk dat Freek het van de jury moet worden, aangezien hij steeds de 'makkelijk scoren' nummers mag zingen. Zeg nou zelf, Gethsemane is toch een compleet andere league dan Aida of de Klokkeluider....
Ieuw Glenn Carter en z'n Rael gedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik moet mezelf corrigeren. Er is wel een versie die ik afgrijselijk slecht vind. Mede door de absurde mimiek () van de hoofdrolspeler. En dat is de 2000 versie met Glenn Carter. DIe heb ik gezien, en die was afschuwelijk!!! Zijn falset was een lachertje!! Denk er zwarte krullen bij in plaats van blond, en je hebt Freek
![]()
Zoals ik al eerder schreef heb ik dat dus niet gezien. Alleen dat fragmentje wat hier gepost werd. Dus dat wist ik niet hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat stukje waarin hij Gethsemane zingt komt weer uit een fragment waarin alle Josephs dat zelfde nummer oefenen hoor.
Ik gok dat iedereen nog wel een nummer erbij mag doen. Of dit is de keuze van de kandidaten, kan ook natuurlijk. En er zal wel wat uit Joseph zelf gezongen worden neem ik aan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef automatic_ het volgende:
Bij Evita mocht iedereen toch ook zelf een nummer kiezen of niet?
't Is inderdaad te hopen dat ze hem nooit klonen!!!!!quote:
Ik denk dat deze nummers keuze van de kandidaten zijn. Dan zal Freek Gethsemane hebben, JSC is immers zn favoriete musical, en ik denk dat John dan Verloren Verleden heeft gekozen aangezien Aïda zijn favoriete musical is, en dan zal De klokkenluider van de Notre Dame wel door Roy gezongen geworden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen nog wel een nummer erbij mag doen. Of dit is de keuze van de kandidaten, kan ook natuurlijk. En er zal wel wat uit Joseph zelf gezongen worden neem ik aan.
JCS.De film hè.
![]()
Hij moet ook altijd hetzelfde doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb jusit bij John dat ik het gevoel heb alles wel gezien te hebben.
Ik had mijn gokje er nog even bijgezet. Zelfde gok als jou.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef Marissje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit deze nummers keuze van de kandidaten zijn. Dan zal Freek Gethsemane hebben, JSC is immers zn favoriete musical, en ik denk dat John dan Verloren Verleden heeft gekozen aangezien Aïda zijn favoriete musical is,
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is inderdaad te hopen dat ze hem nooit klonen!!!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef Marissje het volgende:
Ah oke, ik zie het. We wachten het af.![]()
Gaan er eigenlijk nog mensen van hier naar de finale/het finale-event?
Die vader stoort mij al weken brrrrr.quote:
Ik lees net dat er staan- en zitplaatsen zijn. Dus met een beetje mazzel sta je straks 4 uur lang naar dat scherm te staren. Verdorie ik heb opeens minder zin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
4?? Heeft de AVRO geld over?
Ik ga het lekker vanaf de bank bekijken, metthee
en
chocola
. Verheug me er nu al op
.
? Freek werd door de jury gehonoreerd als de perfecte Jozef, wat ik dan niet begrijp Johnquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef booo het volgende:
Oh wat hoop ik héél graag dat Freek Gethsemane krijgt!Geweldig nummer en zo kan ie nog een keer laten zien wat ie kan, toch? Kan de jury eindelijk een keer positief over m zijn
Wordt er een beetje moe van..
En dan nog, wtf moest Robin eruit en blijft Roy erin, die jongen kan toch niet fatsoenlijk zingen jeetje.. Ik word er echt chagrijnig van
Ik vond nog steeds dat het panel het zichzelf te makkelijk maakt met commentaar geven.. Pia die alleen maar zegt "het eens te zijn met Erwin" bijvoorbeeld. Erwin was wel heel lovend, maar Pia kan dan toch nog wel iets aan toevoegen lijkt me?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
? Freek werd door de jury gehonoreerd als de perfecte Jozef, wat ik dan niet begrijp John
is gewoon beter in musicals, Freek moet gewoon zanger worden..Datzelfde geld voor Robin regelmatig vond ik hem Robbie Williams nadoen. bij Roy ben ik er nog niet uit.
Oehquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef Treezz het volgende:ze gaan naar london
ze gaan lee mead
of webber
![]()
staat op het weblog van freek
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
-edit-
Ik zie nu ineens dat hij dat al eerder heeft gezongen? In de uitzending toch niet? Of heb ik er echt eentje gemist dan? Er is zelfs een heel topic over op het Joseph Forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |