Waarom vind je datquote:
Ik vind zijn stem wel tof.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Robin lijkt me van de overgebleven deelnemers wel het meest sympathiek en hij heeft een lieve uitstraling, maar verder mis ik er niks aan als hij er niet meer bij is..
Dat is volgens mij het horror scenario voor Erwinquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
Och, Robin mag van mij nog wel een keer gered worden door Willem. Joseph wordt ie toch niet, al komt ie in de finale. Ik hoop op een sing off tussen Freek en Robin. En dan Freek exit uiteraard.
Gezien de nummers die Freek moet zingen kun je daar wel eens gelijk in hebben. Hij heeft twee nummers gekregen die zeer makkelijk scoren bij het publiek. Dus mijn hoop op een sing off waar Freek bijzit is ijdel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het horror scenario voor Erwin
Ja raar eigenlijk ,want zowel Freek als John zijn dus al onder contract bij Stage. Maar blijkbaar moet die award van afgelopen voorjaar voor Freek flink verzilverd worden, want ik heb het idee dat hem de hand boven het hoofd gehouden wordt, en terwijl de jury dus extra kritisch is op alles van John doet, maar wellicht met het idee om hem tot nog grotere hoogten te stimulerenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gezien de nummers die Freek moet zingen kun je daar wel eens gelijk in hebben. Hij heeft twee nummers gekregen die zeer makkelijk scoren bij het publiek. Dus mijn hoop op een sing off waar Freek bijzit is ijdel.
Hij is anders wel echt geniaal!quote:
Is niet bekend gemaakt wat voor nummer dat is. Maar de speculaties zijn dus idd dat dat iets met Brigitte zal zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het openingnummer van de resultatenshow?
Of is dat dan met Brigitte?
Serieus? Afgrijselijk slechte film en een nog slechter nummer is dat. Bij elkaar geraapte stukjes uit andere liedjes....quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Ze gaan trouwens als duet de Elephant Song medley uit Moulin Rouge zingen met Brigitte.
Hmm..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Ze gaan trouwens als duet de Elephant Song medley uit Moulin Rouge zingen met Brigitte.
Ja Heintjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Hein en Mathijs-fans: ze doen mee met de musical.
Al was dat vast al bekend.
Tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:07 schreef Cee het volgende:
Robin zit in de Ensemble net als Hein en Mathijsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
Och, Robin mag van mij nog wel een keer gered worden door Willem. Joseph wordt ie toch niet, al komt ie in de finale. Ik hoop op een sing off tussen Freek en Robin. En dan Freek exit uiteraard.
Ook één van m'n favoriete films, visuele eye-candy.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tof! Eén van mijn favoriete films en ik ken die hele medley uit m'n hoofd
.
Robin heeft wel een uitdrukking, maar dan van een homokoning die je 's nachts besluipt als je het niet verwacht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Robin als totaalplaatje wel het beste passen in de rol, eigenlijk. Freek ook, maar die heeft dan weer geen uitdrukking.
Ha. Ha.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Robin heeft wel een uitdrukking, maar dan van een homokoning die je 's nachts besluipt als je het niet verwacht.
Ik keekquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:29 schreef Cee het volgende:
Kijkt iemand nu Life & Cooking? Roy net in een stukje uit een film van een paar jaar geleden, bij Sinterklaas op schoot, verkleed als een 13-jarig meisje, met een diva attitude.
Ik zou willen dat ik het had opgenomen, het was ronduit bizar vooral toen hij ging praten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik keekDat zal zeker niet voor meer stemmen zorgen
Inderdaad, hilarischquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het had opgenomen, het was ronduit bizar vooral toen hij ging praten.![]()
alwaysthebest, nog nooit Moulin Rouge gezien?Tango de Roxanne kijken!
Ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:
Freek was zeker goed, maar was is dat nummer mishandelt met inkortenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Toy krijgt weer een hele show om zich heen.
Freek was goed.
Zag je Pia niet swingenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god... als die Roy nu positief commentaar krijgt word ik echt gek... wat een aanfluiting is dit zeg
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:51 schreef daWeasel het volgende:
Die blonde danseres bij John nu, heeft die ook geacteerd ofzo? Ziet er bekend uit, en lekker ook....
Ingridquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnen
Hmm, heb ik niet gevolgd, maar ik zal haar wel een keer ergens gezien hebben dan. Knap meisje.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij heeft meegedaan ana Dancing Queen op SBS en daar heeft ze gewonnen
You tube op Josh Groban dan vind je het vanzelf wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wow... ik ken dit liedje niet maar ik heb zojuist kippenvel gekregen van Freek
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wow... ik ken dit liedje niet maar ik heb zojuist kippenvel gekregen van Freek
het was gewoon onzeker, tegen vals aan.... en mijn oren bedriegen me niet snelquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Zullen wel veel niet met me eens zijn.. maar vind deze van Roy wel goed
Van joseph.avro.nl:quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
tis jammer dat ik geen idee heb waar de musical over zal gaan.. dus moeilijk in te schatten wieje dan moet hebben, wat voor type. Maar ik denk dat John het sowieso wel kan en freek is zeker een goede tweede.
quote:Het verhaal
Het verhaal Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat is geïnspireerd op het beroemde verhaal van Joseph in het oude Egypte.
Jaloers
Jakob heeft 12 zonen. Eén van hen is zijn favoriet: Joseph. De broers van Joseph zijn jaloers op hem, omdat hij een felgekleurde jas heeft gekregen van zijn vader, een teken van waardering. Joseph zelf droomt telkens weer dat hij de leider zal worden van zijn broers.
De 'moord'
De broers van Joseph proberen hem te vernederen door hem in elkaar te schoppen en hem in een waterput te gooien. Plotseling komen er een paar ruwe handelaars langs en verandert hun plan. De broers verkopen Joseph als slaaf aan de handelaars, die hem meenemen naar Egypte. Thuis vertellen de broers dat Joseph vermoord is. Ze laten zijn jas zien die is besmeurd met bloed, maar dat is van een geit die ze onderweg geslacht hebben. Jakob is ontroostbaar.
In de cel
In Egypte is Joseph een slaaf van de rijke miljonair Potiphar. Hij heeft het daar erg goed, tot Joseph tegen zijn wil in verleid wordt door de vrouw van Potiphar. Potiphar ontdekt dat en denkt dat Joseph zijn vrouw verleid heeft. Hij laat Joseph in de cel gooien. Daar zitten twee onfortuinlijke dienaren van de Farao die allebei bizarre dromen hebben. Joseph probeert de dromen te ontcijferen, hetgeen hem lukt. Hij voorspelt dat de bakker binnenkort geëxecuteerd zal worden, maar dat de butler weer snel op vrije voeten zal komen.
De droom van de Farao
De Farao van Egypte heeft heel rare dromen die niemand kan ontcijferen. De butler vertelt hem over Joseph en zijn gave om dromen te interpreteren. De Farao geeft de opdracht om Joseph uit de cel te halen en bij hem te brengen. Hij vertelt Joseph dat hij droomt over zeven vette koeien gevolgd door zeven magere koeien en over zeven gezonde maïskolven gevolgd door zeven dode maïskolven.
Joseph voorspelt hongersnood
Joseph ontcijfert de droom als zeven voedselrijke jaren gevolgd door zeven jaren van hongersnood. De Farao is Joseph eeuwig dankbaar, omdat hij zich nu goed kan voorbereiden op de hongersnood. Als dank wordt Joseph vrijgelaten en wordt hij de rechterhand van de Farao. Dit maakt hem de een na machtigste persoon van Egypte.
Diefstal
Thuis in Kanäan zijn de broers van Joseph getroffen door de hongersnood. Vader Jakob is nog altijd in de rouw om Joseph. De broers horen dat er in Egypte genoeg eten is en besluiten daar naartoe te gaan in de hoop aan eten te komen. Ze beseffen echter niet met wie ze te maken zullen krijgen. Joseph ziet na al die jaren zijn broers weer terug en stelt hen op de proef...
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind de gezichtsuitdrukkingen van robin zo niks![]()
Te gemaakt ofzo..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |