Dat klopt ik kreeg het ook niet te zien. Maar dat zou wel een reden zijn omdat een speciale gast komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Naamah het volgende:
Leek alleen of het filmpje te vroeg was afgebroken, er werd gezegd dat Pia de openingsnummerS ging aankondigen, maar na de eerste stopte het nogal abrupt...
18.28 hier! Nu voel ik me nog meer hysterisch fan van het programma, doordat ik die mail ontvangquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt ik kreeg het ook niet te zien. Maar dat zou wel een reden zijn omdat een speciale gast komt.
@booo, ik kreeg mijn mailtje om 18.26 uur van JosephMail
Je kunt het filmpje kijken van de jongens...wat ze te horen krijgen welke lied ze gaan vertolken. Dan heb jij de mail gauw gekregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef booo het volgende:
[..]
18.28 hier! Nu voel ik me nog meer hysterisch fan van het programma, doordat ik die mail ontvang
Ja, heb het al gekekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kunt het filmpje kijken van de jongens...wat ze te horen krijgen welke lied ze gaan vertolken. Dan heb jij de mail gauw gekregen.
Godskolere moet je me daaraan herinneren aan dat joch. En dat 'optreden'?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:37 schreef Treezz het volgende:
*flashback naar die richie van x-factor...waar zit die kerel ergens..
Erg hé.. heb het terug gekeken.. heel het optreden was valsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Godskolere moet je me daaraan herinneren aan dat joch. En dat 'optreden'?![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Marissje het volgende:
Op musical-info.nl is nu te lezen dat het Brigitte is die 't gastoptreden komt verzorgen in de liveshow. Ze gaat een liefdesduet doen met de 4 Josephs.
Je moet silverlight van Windows hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag misschien maar welke plugin moet je hebben om die filmpjes te kunnen zien?
dank jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet silverlight van Windows hebben volgens mij.
Leuk filmpjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:38 schreef Marissje het volgende:
Zeker leuk!!
Het nieuwe repetitiefilmpje staat nu trouwens ook op de site (met veel Roy dit keer):
Repetities voor de halve finale
Nou ja, de verteller is normaal toch ook altijd een man? Maken we van Joseph ook gewoon Josephina.quote:
De verteller is normaal gesproken een vrouw, alleen bij de tourende Joseph-productie in de UK hebben ze daar een uitzondering voor gemaakt. Daar is degene die tweede is geworden in de Zoektocht, de Verteller geworden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, de verteller is normaal toch ook altijd een man? Maken we van Joseph ook gewoon Josephina.
Ik ben voor.
Ah ok. Verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:37 schreef Cee het volgende:
[..]
De verteller is normaal gesproken een vrouw, alleen bij de tourende Joseph-productie in de UK hebben ze daar een uitzondering voor gemaakt. Daar is degene die tweede is geworden in de Zoektocht, de Verteller geworden.
toen ik naar Tarzan was speelde hij jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:05 schreef jakees het volgende:
Ik volg het niet heel erg maar hoop dat John wint. Maar dat is vooral omdat ik bij hem in de klas gezeten heb op de middelbare school. WEl een toffe kerel, hij is volgens mij ook standin bij tarzan. Is morgen de finale of volgende week?
Ja inderdaad, zij zaten sowieso in het ensemble. Robin ook trouwens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Hein en Mathijs-fans: ze doen mee met de musical.
Al was dat vast al bekend.
Ik heb gelachen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef VegaKip het volgende:
Volgende week is de finale
Er waren een aantal Josephs bij PaulMatthijs, Amir, Baer, Remko en die ene die als eerste afviel
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die doen het allang met elkaar joh!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:59 schreef Naamah het volgende:
Dat klinkt alsof ik Paul de Leeuw nú even op moet gaan zoeken op uitzending gemist!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |