Ze leek dikker, niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin liet zich pas zien in z'n afscheidslied! Hij was onwijs goed, als hij dat nou eerder hag gedaan
.
Misschien mag hij understudy worden ofzo.
Gaaf optreden trouwens met Brigitte! Maar ze zag er zo anders uit
Ik ook!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
Ik ben superblijd dat John in de finale zit
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik ook!
Roy er meteen uit en de laatste strijd tussen John en Freek. Ik ben erg benieuwd volgende week...
Hoe ging het ook al weer met stemmen? Beslist het publiek nu volkomen of zit de jury hier ook nog in? Ik weet niet meer hoe het met Evita ging...
Inderdaad. Frits zei ook; Dit is de laatste keer dat Willem een reddingsboei kan gooienquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.
Jaaaa dat weet ik..ik helaas nietquote:Volgende week zit ik in de zaaaaaaaaaaaaaal.In de studio ernaast dan he, waar alle kneuzen bij elkaar zitten om naar een groot scherm naar de finale te kijken.
![]()
Ik zal het nog een keer zeggen; Joseph is echt niet zo vaak het centrale punt in de show, vaak staat het podium bomvol mensen die zingen en dansen en springen dat je kans genoeg hebt om je aandacht te vestigen op andere personages. Dus als de winnaar je niet bevalt, is het enige moment dat je 'gedwongen' wordt alleen naar hem te kijken en luisteren, tijdens de lendedoek-scene.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:56 schreef Kinga het volgende:
Ik twijfel gewoon nog stééds of ik kaartjes moet bestellen. Pffff... jaaa ze zeggen wel, je moet voor de musical gaan, niet voor een bepaald persoon.
Maar ik kan het gewoon niet, en 1 weekje houd ik nog wel vol denk ik. Weet ik tenminste zeker wie het wordt. Ik weet gewoon niet of ik er wel heen wil als Freek wint. Stom he.
Het grote Sinterklaasverhaal. Die serie was toentertijd best leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef Kinga het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)e_Cooking_s19_a8.xml
Rond de 4e minuut. Roy als meisje.
Daar was ik een paar geleden 4 keer per week te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Cee het volgende:
(...)(die in de Sint Josephstraat woont, hoe briljant kan je het maken). (...)
En supermakkelijk scoren. Ze weten wel wat ze hun favorietje geven. En dan John een supermoeilijk nummer laten zingen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
2e optreden van Freek was het beste wat ik in al die weken gezien heb
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef zeeuwse het volgende:
Nou ik heb even flink zitten vloeken toenRoy
door Willem gered werd. Niet dat ik anders had verwacht, zie een eerdere post van mij.
Robin is niet de beste van allemaal, maar ik zie hem eerder als Joseph danRoy
![]()
En ik had nog wel zo gebeld en gesmst op Robin, om hem buiten de sing-off te houden. Had gehoopt op een sing-off tussen John en Roy, want dan was Roy er tenminste uitgegaan (tenminste dat mag ik hopen)
John is mijn nummer 2 en Freek gaat zonder twijfel winnen.
Ik snap gewoon echt niet wat die Jury zit te doen. Die twee kanjers Freek en John krijgen alleen maar kritiek, enRoy
die niet kan zingen, een hele slechte uitspraak heeft en een hele irritante mimiek wordt de hemel ingeprezen. Vreselijk.
Ooo wat ergquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:59 schreef Kinga het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)e_Cooking_s19_a8.xml
Rond de 4e minuut. Roy als meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |