Moet eerlijk zeggen dat het eerder laksheid is om mijn avatar aan te passenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:04 schreef maril het volgende:
[..]
OMG, je hebt nog steeds Nick in je avantar,nou das wel echte liefde
Maar hij en Brigitte zijn natuurlijk ook al beter op elkaar ingespeeldquote:
Freek en John vond ik het best... die andere 2 zijn echt op alle fronten te minquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik vond John nog aardig meekomen, de rest viel een beetje in het niet.
Of Willem komt nu met 'maar Roy zijn stem is veel zwakker, die kan 8 voorstellingen per week niet dragen'quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
En nu Robin naar huis! Al was het alleen maar omdat het publiek dat keer op keer wil.
"Wat is een sing off zonder mij"![]()
Alsof Robin dat wel kanquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Of Willem komt nu met 'maar Roy zijn stem is veel zwakker, die kan 8 voorstellingen per week niet dragen'
Hij gaat nog genoeg sterren zien denk ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
Stoof alle sterren maar!
Inderdaad... heel netjesquote:
was leuk en grappig en..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef daWeasel het volgende:
Bleeuhg, wat deed hij nou met zijn tong....Wel een sterk optrede, dat dan weer wel.
die was ! grappig.. voor 1keer.. maar die kerel is irritant..quote:
Robin ,Hein en Mathijs zitten in de ensemble van Joseph..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin liet zich pas zien in z'n afscheidslied! Hij was onwijs goed, als hij dat nou eerder hag gedaan
.
Misschien mag hij understudy worden ofzo.
Gaaf optreden trouwens met Brigitte! Maar ze zag er zo anders uit
Ja ik vond het afscheidslied ook erg goed, kippevel, voor het eerst van hem. Maar wat deed ie daarna nou spastisch?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin liet zich pas zien in z'n afscheidslied! Hij was onwijs goed, als hij dat nou eerder hag gedaan
.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die vader een fles zuurstof geven
Ze leek dikker, niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Ik ook!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
Ik ben superblijd dat John in de finale zit
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:20 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik ook!
Roy er meteen uit en de laatste strijd tussen John en Freek. Ik ben erg benieuwd volgende week...
Hoe ging het ook al weer met stemmen? Beslist het publiek nu volkomen of zit de jury hier ook nog in? Ik weet niet meer hoe het met Evita ging...
Inderdaad. Frits zei ook; Dit is de laatste keer dat Willem een reddingsboei kan gooienquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de laatste keer dat Willem mocht kiezen. Vanaf volgende week gaat het puur om de hoeveelheid stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |