quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... hij kijkt alsof er even verder op 5 mannen staan te wachten om hem eens flink te grazen te nemen
Ach, ze kunnen moeilijk zeggen vanaf show 1 dat het tussen John en Freek zal gaan, wat natuurlijk wel al duidelijk was. Van iedereen die is afgevallen is Roy zeker niet veel minder . Het commentaar is natuurlijk afhankelijk van het deelnemersveld, het moet wel een wedstrijd zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat iemand als Erwin van Lambaert het risico durft te nemen om zo'n Roy de hoofdrol te geven... erg magere stem, zeker om 8 keer per week te spelen... het is gewoon niet goed genoeg, en dan kun je wel zeggen dat ie zich goed ontwikkeld maar ze zoeken toch iemand die er NU moet staan en niet pas over een paar jaar
Grappig...kansloos figuur.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet maar ze zouden allemaal gekruisigd moeten worden
Lopen ze al over water ?quote:
Ja, dat heeft ze echt prachtig gedaan toen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg gewoon weer kippenvel als ik Brigitte Het is Over hoor zingen... zucht
Rood is er al uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:23 schreef VegaKip het volgende:
Johnnnnn
Vorig jaar ging de finale tussen rood en paars, en rood won. Dit jaar weer?
Amir.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rood is er al uit.Freek is oranje.
Nee elk optreden was er één om door een ringetje te halen zo mooi....quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Merel het volgende:
Heeft Brigitte tijdens Op zoek naar Evita ooit maar één noot vals gezongen eigenlijk? Wat is ze toch goed
geweldige opmerkingquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef alors het volgende:
Paul met zn Sonje Bakker opmerkingIk had net een slok thee in mn mond, kon het nog maar net binnenhouden. Wat een figuren zeg die fans
Je mist er weinig aan hoor. Ik kijk eigenlijk alleen om Chantals meligheid.quote:
ja, dat mens is lachenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan hoor. Ik kijk eigenlijk alleen om Chantals meligheid.
Ik wil niet normaal zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Paul: John heeft de meest normale fans..
die fan van robin was een beetje molligquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Paul: John heeft de meest normale fans..
Vond je..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:50 schreef Irresponsible het volgende:
Trouwens, toen Freek zijn eerste nummer zong, over het vogeltje, werd ik GEK van de camera. Die bleeeeeeeeeef maar om hem heen draaien en in en uit zoomen. Verschrikkelijk
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet maar ze zouden allemaal gekruisigd moeten worden
OMGquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee elk optreden was er één om door een ringetje te halen zo mooi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |