quote:
Hehe, weer diezelfde gezichtsuitdrukkingen maar dan twee keer zo erg nu...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef Kinga het volgende:
Hij doet het wel mooi enzo. Maar waarom altijd die scheve bekken erbij? Irriteert me mateloos...
Daar houd ik wel van..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hehe, weer diezelfde gezichtsuitdrukkingen maar dan twee keer zo erg nu... Kan er niks mee met dit geschreeuw en gehijg... Tikkeltje overacting... Wie wel en wie niet een lekker ding is, weet ik allemaal niet, daar heb ik geen verstand van, maar of iemand nep overkomt zie ik wel...
Oh dat zal vast wel ja.quote:
tttsss....quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:21 schreef Grulez het volgende:
Die bekken van Freek staan me niet aan, maar zo goed zie je dat toch niet tijdens de musical. Ach John en Freek lijken me beide wel geschikt. De overige 6/7 vond ik redelijk bedroevend.
Ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mannen die spastische bekken trekken?
Maar ik weet niet of Gethsemane zo lekker in het gehoor ligt bij het publiek? Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval zal dat nummer dan inderdaad wel naar Freek gaan als hij er al aan gewerkt heeft. En dat bevestigt dan maar weer wat ik al een paar weken vind, namelijk dat Freek het van de jury moet worden, aangezien hij steeds de 'makkelijk scoren' nummers mag zingen. Zeg nou zelf, Gethsemane is toch een compleet andere league dan Aida of de Klokkeluider....
Da's toch alleen het stukje net voor de instrumentale bridge dan?? Overigens heb ik het nooit gekrijs gevondenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of Gethsemane zo lekker in het gehoor ligt bij het publiek? Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vinden
Nee, tegenwoordig heet dat belten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs een beetje voorstellen dat de sms'ende pubermeisjes het maar een hoop gekrijs vinden
Dat heet al sinds de jaren 20 van de vorige eeuw zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig heet dat belten...![]()
Yep, en die hebben ook allemaal rond de 100 euro om te spenderen aan een kaartje voor Joseph, want het zijn echte musicalfans, en ze kijken niet slechts naar het programma omdat ze Freek zo'n 'lekker ding' vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef Treezz het volgende:
Gelukkig bestaan er gillend puberende meisjes die op freek stemmen
Dat stukje waarin hij Gethsemane zingt komt weer uit een fragment waarin alle Josephs dat zelfde nummer oefenen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
-edit-
Ik zie nu ineens dat hij dat al eerder heeft gezongen? In de uitzending toch niet? Of heb ik er echt eentje gemist dan? Er is zelfs een heel topic over op het Joseph Forum
In ieder geval zal dat nummer dan inderdaad wel naar Freek gaan als hij er al aan gewerkt heeft. En dat bevestigt dan maar weer wat ik al een paar weken vind, namelijk dat Freek het van de jury moet worden, aangezien hij steeds de 'makkelijk scoren' nummers mag zingen. Zeg nou zelf, Gethsemane is toch een compleet andere league dan Aida of de Klokkeluider....
Ieuw Glenn Carter en z'n Rael gedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik moet mezelf corrigeren. Er is wel een versie die ik afgrijselijk slecht vind. Mede door de absurde mimiek () van de hoofdrolspeler. En dat is de 2000 versie met Glenn Carter. DIe heb ik gezien, en die was afschuwelijk!!! Zijn falset was een lachertje!! Denk er zwarte krullen bij in plaats van blond, en je hebt Freek
![]()
Zoals ik al eerder schreef heb ik dat dus niet gezien. Alleen dat fragmentje wat hier gepost werd. Dus dat wist ik niet hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat stukje waarin hij Gethsemane zingt komt weer uit een fragment waarin alle Josephs dat zelfde nummer oefenen hoor.
Ik gok dat iedereen nog wel een nummer erbij mag doen. Of dit is de keuze van de kandidaten, kan ook natuurlijk. En er zal wel wat uit Joseph zelf gezongen worden neem ik aan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef automatic_ het volgende:
Bij Evita mocht iedereen toch ook zelf een nummer kiezen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |