quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Wat een mooie vertolking!
Ik vind het sowieso al een superrr mooi nummer, maar damn... (L)
Volgens mij heeft/had de Engelse Joseph (Lee) dit gezongen samen met Josh
Ja, inderdaad. Het maakt me ook niet zo heel veel uit of John en Freek het wordt. Beetje hetzelfde had ik bij Evita, toen maakte het me ook niet zo veel meer uit of het Susan of Brigitte zou worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef MisterO het volgende:
Roy in de finale![]()
I told you so. Hij is gewoon de meeste sympathieke en heeft de leukste uitstraling.
Jammergenoeg is zn stem niet zo goed als die van John en Freek. Het gaat duidelijk om die 2
Freek krijgt pas sinds 2 weken een beetje de credits van de jury als ze een Joseph moeten kiezen... Roy daarentegen wordt al vanaf het begin op onbegrijpelijke wijze gepushedquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En supermakkelijk scoren. Ze weten wel wat ze hun favorietje geven. En dan John een supermoeilijk nummer laten zingen.
Ik vond Robin gister (en eerder trouwens ook) vreselijk irritant. Hij heeft de neiging om na elke zin of regel te gaan glimlachen en dat doet hij op een ontzettend irritante manier. Ben ik de enige die dat zag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Wel stom trouwens, ik kreeg net gister een beetje sympathie voor Robin, in elk geval genoeg om 'm boven Roy te verkiezen, vliegt ie er uit! Naja, had 'm toch niet als Joseph gewild, dus maakt ook niet uit. Vond 'm tijdens het afscheidsnummer dan wel weer leuk, voor een musical met een rol waar veel humor in zit zou ik Robin nog best willen zien.
OMG! Ik hoop echt dat John die krijgt, alhoewel Freek die ook wel mooi zou doen denk ik...quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Marissje het volgende:
DE NUMMERS VOOR DE FINALE ZIJN BEKEND!!![]()
Daar buiten - De klokkenluider van de Notre Dame
Gethsemane - Jesus Christ Superstar
Verwarrend bestaan - Aida
Als groepsnummer zingen de jongens onder andere het nummer Do you love me uit Dirty Dancing.
Ik hoop dat Freek mag zingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG! Ik hoop echt dat John die krijgt, alhoewel Freek die ook wel mooi zou doen denk ik...
Freek mag sowieso zingenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Marissje het volgende:
DE NUMMERS VOOR DE FINALE ZIJN BEKEND!!![]()
Daar buiten - De klokkenluider van de Notre Dame
Gethsemane - Jesus Christ Superstar
Verwarrend bestaan - Aida
Als groepsnummer zingen de jongens onder andere het nummer Do you love me uit Dirty Dancing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |