Ik denk dat deze nummers keuze van de kandidaten zijn. Dan zal Freek Gethsemane hebben, JSC is immers zn favoriete musical, en ik denk dat John dan Verloren Verleden heeft gekozen aangezien Aïda zijn favoriete musical is, en dan zal De klokkenluider van de Notre Dame wel door Roy gezongen geworden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen nog wel een nummer erbij mag doen. Of dit is de keuze van de kandidaten, kan ook natuurlijk. En er zal wel wat uit Joseph zelf gezongen worden neem ik aan.
JCS.De film hè.
![]()
Hij moet ook altijd hetzelfde doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb jusit bij John dat ik het gevoel heb alles wel gezien te hebben.
Ik had mijn gokje er nog even bijgezet. Zelfde gok als jou.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef Marissje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit deze nummers keuze van de kandidaten zijn. Dan zal Freek Gethsemane hebben, JSC is immers zn favoriete musical, en ik denk dat John dan Verloren Verleden heeft gekozen aangezien Aïda zijn favoriete musical is,
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is inderdaad te hopen dat ze hem nooit klonen!!!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef Marissje het volgende:
Ah oke, ik zie het. We wachten het af.![]()
Gaan er eigenlijk nog mensen van hier naar de finale/het finale-event?
Die vader stoort mij al weken brrrrr.quote:
Ik lees net dat er staan- en zitplaatsen zijn. Dus met een beetje mazzel sta je straks 4 uur lang naar dat scherm te staren. Verdorie ik heb opeens minder zin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
4?? Heeft de AVRO geld over?
Ik ga het lekker vanaf de bank bekijken, metthee
en
chocola
. Verheug me er nu al op
.
? Freek werd door de jury gehonoreerd als de perfecte Jozef, wat ik dan niet begrijp Johnquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:16 schreef booo het volgende:
Oh wat hoop ik héél graag dat Freek Gethsemane krijgt!Geweldig nummer en zo kan ie nog een keer laten zien wat ie kan, toch? Kan de jury eindelijk een keer positief over m zijn
Wordt er een beetje moe van..
En dan nog, wtf moest Robin eruit en blijft Roy erin, die jongen kan toch niet fatsoenlijk zingen jeetje.. Ik word er echt chagrijnig van
Ik vond nog steeds dat het panel het zichzelf te makkelijk maakt met commentaar geven.. Pia die alleen maar zegt "het eens te zijn met Erwin" bijvoorbeeld. Erwin was wel heel lovend, maar Pia kan dan toch nog wel iets aan toevoegen lijkt me?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
? Freek werd door de jury gehonoreerd als de perfecte Jozef, wat ik dan niet begrijp John
is gewoon beter in musicals, Freek moet gewoon zanger worden..Datzelfde geld voor Robin regelmatig vond ik hem Robbie Williams nadoen. bij Roy ben ik er nog niet uit.
Oehquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:45 schreef Treezz het volgende:ze gaan naar london
ze gaan lee mead
of webber
![]()
staat op het weblog van freek
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
-edit-
Ik zie nu ineens dat hij dat al eerder heeft gezongen? In de uitzending toch niet? Of heb ik er echt eentje gemist dan? Er is zelfs een heel topic over op het Joseph Forum
In ieder geval zal dat nummer dan inderdaad wel naar Freek gaan als hij er al aan gewerkt heeft. En dat bevestigt dan maar weer wat ik al een paar weken vind, namelijk dat Freek het van de jury moet worden, aangezien hij steeds de 'makkelijk scoren' nummers mag zingen. Zeg nou zelf, Gethsemane is toch een compleet andere league dan Aida of de Klokkeluider....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |