Nee, die werkt 's nachts niet. Ik heb wel eens een paar keer geprobeerd aan te bellen maar hij deed nooit openquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Weleens bij een dokter geweest?
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik niet, maar als ik laat thuiskom zie ikze wel ja, die nachtbrakersHier in mijn gehuchtje kun je dat wel veilig doen, maar zou zo niet in een grote stad effe gaan wandelen snachts
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef marcel-o het volgende:heet niet voor niks Negerwaard![]()
quote:Bij mn vriendin is t wél leuk wandelen snachts, om een meertje heen.
doen we dan ook vaak in t weekend ( als t weer t toelaat)
Inderdaad. Hier kan het prima lijkt me. Zie het mezelf misschien nog wel eens doen, als ik niet hoef te werken 's ochtendsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Capa het volgende:
wat de neger wat waard vind dat jat ie van de gasten
uiteraard met zn tweeënquote:met een mooie meid is het al snel gezellig.
Ga je wel eens alleen op pad als je bij je vriendin ben?
Waar loop jij ook alweer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met een BrEaZaH die ik achter een struikje kapodt scheur
Daarom heb ik ook geen hondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nope, durf ik niet in mijn eentjeLaat ook de hond uit voor het donker
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.
Nee, want daar zitten hun vrouwen te denken dat ze aan het overwerken zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef marq het volgende:
Kunnen de homo's niet gewoon thuis neuken?
Dat is relaxt jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ik ook mooi vind is om na een nacht stappen door de stad te dwalen met een dierbare vriend en dan, terwijl je de alcoholroes voelt wegtrekken de zon te zien opkomen en de stad te zien ontwaken
/eenschquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
klopt, maar dus? Overigens, wie beticht je er van?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
Zie TT.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef marq het volgende:
[..]
klopt, maar dus? Overigens, wie beticht je er van?
me/mijn etc.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
/eensch
Net zoals 'zou' ipv 'zal' en na ipv 'naar'
goed, dan bekijk je alle posts waar `is` in voorkomt, vergeet je de TT!quote:
Jij wandelt wel eens in Maassluis midden in de nacht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoEigenlijk doe ik het alleen niet in de "prachtwijken" van Vogelaar, zoals de Schilderswijk e.d. omdat het daar nog steeds erg druk is 's nachts (die figuren hoeven immers toch niet te werken de volgende dag
) en ik geen zin heb ik opmerkingen van kansenjongeren.
Maar eigenlijk overal en altijd wel, en heb ik geen zin om te wandelen, dan is fietsen of autorijden (raampjes open in de zomer) ook heerlijk.
Lekker rustig, hoofd leegmaken en genieten![]()
De nacht is heerlijk
* BBQ-kip zwaait naar Nem![]()
Precies!quote:
Mooi hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijken jullie intussen even hoe treffend Shaffy nachtwandelen neerzet? Om on topic te blijven.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Wel eens niet isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Van de week nog gedaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij wandelt wel eens in Maassluis midden in de nacht?
* Nembrionic zwaait terug
's nachts autorijden is wel heel ontspannen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoEigenlijk doe ik het alleen niet in de "prachtwijken" van Vogelaar, zoals de Schilderswijk e.d. omdat het daar nog steeds erg druk is 's nachts (die figuren hoeven immers toch niet te werken de volgende dag
) en ik geen zin heb ik opmerkingen van kansenjongeren.
Maar eigenlijk overal en altijd wel, en heb ik geen zin om te wandelen, dan is fietsen of autorijden (raampjes open in de zomer) ook heerlijk.
Lekker rustig, hoofd leegmaken en genieten![]()
De nacht is heerlijk
* BBQ-kip zwaait naar Nem![]()
Dat is heerlijk inderdaad. Lekker cruisen over die verlaten wegen (alhoewel dat op sommige plekken tegenvalt). En 's avonds laat een wandeling maken vind ik ook heerlijkk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
's nachts autorijden is wel heel ontspannen.
Waar heb je gewandeld? (humour me, ik verveel mequote:Op zondag 19 oktober 2008 01:36 schreef Becherovka het volgende:
Het was fijn en verhelderend.
Beter op doordeweekse dagen overigens. Heb je geen last van het dronken gespuis dat door de straten struint.
Ach gossie, Ik zie het bijna voor me.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:48 schreef Becherovka het volgende:
Utrecht. Langs de singel, over het domplein, buurtkerkhof, etc. Langs een hoop plekjes gelopen met prettige herinneringen. Beetje afscheid nemen van de domstad voor het geval ik binnenkort in Amsterdam neerstrijk. Het blijft een bijzondere stad.
Eén troost: Amsterdam is 's nachts ook heel mooiquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:48 schreef Becherovka het volgende:
Utrecht. Langs de singel, over het domplein, buurtkerkhof, etc. Langs een hoop plekjes gelopen met prettige herinneringen. Beetje afscheid nemen van de domstad voor het geval ik binnenkort in Amsterdam neerstrijk. Het blijft een bijzondere stad.
Het meeste is gesloopt dus nu is het vrijwel overal veilig in Maassluisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de week nog gedaanechter niet in een van de pauperbuurten waar jij waarschijnlijk aan zat te denken
Dat ja. Soms pak ik de fiets, meestal met mooier weer, voor de verkoeling, en soms weer te voet. Maar vrijwel nooit in het weekend nee. Dan is er teveel verkeer en mensen op straat, doordeweeks is het lekker rustigquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:36 schreef Becherovka het volgende:
Het was fijn en verhelderend.
Beter op doordeweekse dagen overigens. Heb je geen last van het dronken gespuis dat door de straten struint.
en dat is ook altijd lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik loop wel 's een rondje door de buurt ja, maar dan wel met een jointje..
Dus jij maakt al die kuttopics?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:08 schreef opastokvis het volgende:
lekker om 3 of 4 uur je nest uit om anderhalf uur zinloos rond te baggeren, wat voor weer het ook is.![]()
ook lekker om eens even echt na te denken over het leven enzo![]()
weleens gewerkt?quote:
Jazekerquote:
maar waarom zit ie af en toe vastgebonden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vooral op warme dagen ga ik s'nachts wel naar buiten om lekker af te koelen. Meestal ff de dijk op richting de stad om daar een blikje Cola te halen bij de shoarmaboer (als die nog los is) en weer terug te lopen
Ik doe het met enige regelmaat als ik 's avonds niet in slaap kom (nouja, 's nachts dan). Het is ZO stil in de stad he! Maar helemaal niet donker of zo met al die lampen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Heel relaxt idd, of als je van een avond stappen het licht ziet worden en mensen naar werk ziet gaan.. fantastisch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik doe het met enige regelmaat als ik 's avonds niet in slaap kom (nouja, 's nachts dan). Het is ZO stil in de stad he! Maar helemaal niet donker of zo met al die lampen.
Het verbaasd mij altijd juist hoe druk het vaak nog is midden in de nacht op de weg. Heb zelfs meermalen in de file (!) gestaan 's nachts.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is heerlijk inderdaad. Lekker cruisen over die verlaten wegen (alhoewel dat op sommige plekken tegenvalt). En 's avonds laat een wandeling maken vind ik ook heerlijkk!
Ik ook een keer bij, jawel, R'dam. Kansloze stad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het verbaasd mij altijd juist hoe druk het vaak nog is midden in de nacht op de weg. Heb zelfs meermalen in de file (!) gestaan 's nachts.
kutzooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef MrManuel het volgende:
Laat ik nou zo zeggen..
Ik ga wel us wandelen 's nachts terwijl ik slaap
En dan wandel ik bijvoorbeeld over het hoofd vna me vriendin naast me heen..
En ga ik daarna op me hurken zitte nee roepen..
Of ik trek een sprintje en ren met me kop tegen me slaapkamer deur aan en lig daarna bijna knock out op de grond met bloedneus en tand door de lip enzo.. :p
Ik voel je pijn..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Toen ik nog rookte liep ik regelmatig nog 's nachts een peuk te doen. Dat is ook het enige wat ik aan het roken mis.
Je kan toch best buiten een ommetje maken? Lekker de stilte van de nacht ervaren of met een muziekje. Dat heeft niks met wel/niet roken te makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Toen ik nog rookte liep ik regelmatig nog 's nachts een peuk te doen. Dat is ook het enige wat ik aan het roken mis.
Toen ik nog in die ene mooie veilige stad woonde wel. Nu hier in NL heb ik daar niet zo'n behoefte meer aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Je woont toch gvd niet in The Bronxquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:14 schreef peperclip het volgende:
altijd gewild maar ik wed dat ik me in mijn buurt mezelf in de nesten werk, en mijn huisgenootje wilt niet mee, ze ziet 't nut er niet van in
nee ik woon bij Spangen in Rotterdam, ik heb vorige maand nog een brief in me bus gekregen dat er meerdere keren aanrandingen oid zijn gemeld bij mij in de straat, mijn huisgenootje heeft me een keer ook opgebeld omdat ze steeds overstak en een man haar vanaf het station al volgde ofzo... ik weet niet of dit natuurlijk toeval is ofzo. Nu ben ik niet zo chicken shit, maar ik ga het dan liever ook niet opzoeken, als er dan wél wat gebeurd kan ik met me 1.67 niet veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Je woont toch gvd niet in The BronxHoezo zou je niet buiten kunnen lopen op dit tijdstip?
Anders ga je op een vechtsport of zo, met 1.67 kun je best veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:21 schreef peperclip het volgende:
. ik weet niet of dit natuurlijk toeval is ofzo. Nu ben ik niet zo chicken shit, maar ik ga het dan liever ook niet opzoeken, als er dan wél wat gebeurd kan ik met me 1.67 niet veelik ga dan liever gewoon samen met iemand
Is niks sad aan, het is dat ik geen auto noch rijbewijs heb, anders deed ik dit ook wel hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:14 schreef Wisheh het volgende:
Ik vind het super om snachts auto te rijden. Raampje open, zacht muziekje op en beetje touren. How sad
Maar goed, jij praat dan ook tegen jezelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is niks sad aan, het is dat ik geen auto noch rijbewijs heb, anders deed ik dit ook wel hoor.
Heb er vaak zat aan zitten denken om gewoon richting amsterdam te rijden, of om met een groep vrienden gewoon 1 dag naar belgie te gaan, Gewoon omdat het kan!
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met een BrEaZaH die ik achter een struikje kapodt scheur
Yep, het bos is zo mooi in de nacht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
14-jarige meisjes die 's nachts in hun eentje gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic brengt me op ideeën, wellicht vannacht wel. Inderdaad wel met 'n muziekje erbij, gewoon even een kort rondje.
Dan kan je beter overdag gaan, want als de mooie meid een beetje dom is.. Dan zie je niets en hoor je onzinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Capa het volgende:met een mooie meid is het al snel gezellig.
Je vergeet me R+R te gevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
14-jarige meisjes die 's nachts in hun eentje gaan wandelen [ afbeelding ]!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je vergeet me te geven [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kan niet lang meer goed gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic brengt me op ideeën, wellicht vannacht wel. Inderdaad wel met 'n muziekje erbij, gewoon even een kort rondje.
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan niet lang meer goed gaan.
Er bestaan wel mannen die op 14-jarige meisjes geilen. en 's nachts als je wandelt je even lekker nemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.
Ja, dat versta ik tegenwoordig onder wandelen.
Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Er bestaan wel mannen die op 14-jarige meisjes geilen. en 's nachts als je wandelt je even lekker nemen
Daar juist!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn.
Dat zei Sander V. ook altijd...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.
Ja, dat versta ik tegenwoordig onder wandelen.
Wachtend op kleine meisjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zei Sander V. ook altijd...
Mooie opmerking.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zei Sander V. ook altijd...
Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef drumminggod het volgende:
Alleen viel hij op een 12-jarige. Misschien is jou buurman ook wel zo en geilt ie op 14/15-jarige
Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast jequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.
Maar dan kom jij niet in aanmerking...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:29 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast je
Er stond kerel. Bedoelde natuurlijk een meisje. Vrouwen mogen niet met mannen alleen 's nachts lopen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar dan kom jij niet in aanmerking...
Ik ga wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen.
Ik hoopte dat antwoord hier al terug te vinden.quote:
Lekker offtopicquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:41 schreef vosss het volgende:
Ben jij zometeen online? Zeg over 10 minuten?
Terug naar huis wandelen van de kroeg, telt dat ook?quote:wie gaat wel is s nachts wandelen?
Same here, maar meestal ga ik op het longboard.quote:
Ik heb altijd lijfwachten bij me, op 4 pootjes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Telt fietsen ook mee? Dat doe, of deed ik regelmatig. Tegenwoordig doe ik dat niet zo veel. Maar ik vind het nog steeds leuk. Waarom zouden mensen het niet durven toegeven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Is dat wel zo dan? Ik heb vroeger vooral veel nachtelijke wandelingen gemaakt. maar zelfs randje den haag kom je echt zelden iemand tegen, en als je iemand tegen komt is het meestal iemand die nog een hond uitlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |