Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Er bestaan wel mannen die op 14-jarige meisjes geilen. en 's nachts als je wandelt je even lekker nemen
Daar juist!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn.
Dat zei Sander V. ook altijd...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.
Ja, dat versta ik tegenwoordig onder wandelen.
Wachtend op kleine meisjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zei Sander V. ook altijd...
Mooie opmerking.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zei Sander V. ook altijd...
Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef drumminggod het volgende:
Alleen viel hij op een 12-jarige. Misschien is jou buurman ook wel zo en geilt ie op 14/15-jarige
Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast jequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.
Maar dan kom jij niet in aanmerking...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:29 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast je
Er stond kerel. Bedoelde natuurlijk een meisje. Vrouwen mogen niet met mannen alleen 's nachts lopen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar dan kom jij niet in aanmerking...
Ik ga wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen.
Ik hoopte dat antwoord hier al terug te vinden.quote:
Lekker offtopicquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:41 schreef vosss het volgende:
Ben jij zometeen online? Zeg over 10 minuten?
Terug naar huis wandelen van de kroeg, telt dat ook?quote:wie gaat wel is s nachts wandelen?
Same here, maar meestal ga ik op het longboard.quote:
Ik heb altijd lijfwachten bij me, op 4 pootjes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
Telt fietsen ook mee? Dat doe, of deed ik regelmatig. Tegenwoordig doe ik dat niet zo veel. Maar ik vind het nog steeds leuk. Waarom zouden mensen het niet durven toegeven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Is dat wel zo dan? Ik heb vroeger vooral veel nachtelijke wandelingen gemaakt. maar zelfs randje den haag kom je echt zelden iemand tegen, en als je iemand tegen komt is het meestal iemand die nog een hond uitlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |