Nee, die werkt 's nachts niet. Ik heb wel eens een paar keer geprobeerd aan te bellen maar hij deed nooit openquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Weleens bij een dokter geweest?
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik niet, maar als ik laat thuiskom zie ikze wel ja, die nachtbrakersHier in mijn gehuchtje kun je dat wel veilig doen, maar zou zo niet in een grote stad effe gaan wandelen snachts
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef marcel-o het volgende:heet niet voor niks Negerwaard![]()
quote:Bij mn vriendin is t wél leuk wandelen snachts, om een meertje heen.
doen we dan ook vaak in t weekend ( als t weer t toelaat)
Inderdaad. Hier kan het prima lijkt me. Zie het mezelf misschien nog wel eens doen, als ik niet hoef te werken 's ochtendsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Capa het volgende:
wat de neger wat waard vind dat jat ie van de gasten
uiteraard met zn tweeënquote:met een mooie meid is het al snel gezellig.
Ga je wel eens alleen op pad als je bij je vriendin ben?
Waar loop jij ook alweer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met een BrEaZaH die ik achter een struikje kapodt scheur
Daarom heb ik ook geen hondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nope, durf ik niet in mijn eentjeLaat ook de hond uit voor het donker
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.
Nee, want daar zitten hun vrouwen te denken dat ze aan het overwerken zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef marq het volgende:
Kunnen de homo's niet gewoon thuis neuken?
Dat is relaxt jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ik ook mooi vind is om na een nacht stappen door de stad te dwalen met een dierbare vriend en dan, terwijl je de alcoholroes voelt wegtrekken de zon te zien opkomen en de stad te zien ontwaken
/eenschquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
klopt, maar dus? Overigens, wie beticht je er van?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
Zie TT.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef marq het volgende:
[..]
klopt, maar dus? Overigens, wie beticht je er van?
me/mijn etc.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:11 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
/eensch
Net zoals 'zou' ipv 'zal' en na ipv 'naar'
goed, dan bekijk je alle posts waar `is` in voorkomt, vergeet je de TT!quote:
Jij wandelt wel eens in Maassluis midden in de nacht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoEigenlijk doe ik het alleen niet in de "prachtwijken" van Vogelaar, zoals de Schilderswijk e.d. omdat het daar nog steeds erg druk is 's nachts (die figuren hoeven immers toch niet te werken de volgende dag
) en ik geen zin heb ik opmerkingen van kansenjongeren.
Maar eigenlijk overal en altijd wel, en heb ik geen zin om te wandelen, dan is fietsen of autorijden (raampjes open in de zomer) ook heerlijk.
Lekker rustig, hoofd leegmaken en genieten![]()
De nacht is heerlijk
* BBQ-kip zwaait naar Nem![]()
Precies!quote:
Mooi hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijken jullie intussen even hoe treffend Shaffy nachtwandelen neerzet? Om on topic te blijven.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |