Nee, die werkt 's nachts niet. Ik heb wel eens een paar keer geprobeerd aan te bellen maar hij deed nooit openquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Weleens bij een dokter geweest?
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik niet, maar als ik laat thuiskom zie ikze wel ja, die nachtbrakersHier in mijn gehuchtje kun je dat wel veilig doen, maar zou zo niet in een grote stad effe gaan wandelen snachts
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:13 schreef marcel-o het volgende:heet niet voor niks Negerwaard![]()
quote:Bij mn vriendin is t wél leuk wandelen snachts, om een meertje heen.
doen we dan ook vaak in t weekend ( als t weer t toelaat)
Inderdaad. Hier kan het prima lijkt me. Zie het mezelf misschien nog wel eens doen, als ik niet hoef te werken 's ochtendsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus maar helemaal aan welke grote stad, welke gedeelte van de grote stad en je geslacht.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Capa het volgende:
wat de neger wat waard vind dat jat ie van de gasten
uiteraard met zn tweeënquote:met een mooie meid is het al snel gezellig.
Ga je wel eens alleen op pad als je bij je vriendin ben?
Waar loop jij ook alweer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met een BrEaZaH die ik achter een struikje kapodt scheur
Daarom heb ik ook geen hondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nope, durf ik niet in mijn eentjeLaat ook de hond uit voor het donker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |