kutzooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef MrManuel het volgende:
Laat ik nou zo zeggen..
Ik ga wel us wandelen 's nachts terwijl ik slaap
En dan wandel ik bijvoorbeeld over het hoofd vna me vriendin naast me heen..
En ga ik daarna op me hurken zitte nee roepen..
Of ik trek een sprintje en ren met me kop tegen me slaapkamer deur aan en lig daarna bijna knock out op de grond met bloedneus en tand door de lip enzo.. :p
Ik voel je pijn..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Toen ik nog rookte liep ik regelmatig nog 's nachts een peuk te doen. Dat is ook het enige wat ik aan het roken mis.
Je kan toch best buiten een ommetje maken? Lekker de stilte van de nacht ervaren of met een muziekje. Dat heeft niks met wel/niet roken te makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Toen ik nog rookte liep ik regelmatig nog 's nachts een peuk te doen. Dat is ook het enige wat ik aan het roken mis.
Toen ik nog in die ene mooie veilige stad woonde wel. Nu hier in NL heb ik daar niet zo'n behoefte meer aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Je woont toch gvd niet in The Bronxquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:14 schreef peperclip het volgende:
altijd gewild maar ik wed dat ik me in mijn buurt mezelf in de nesten werk, en mijn huisgenootje wilt niet mee, ze ziet 't nut er niet van in
nee ik woon bij Spangen in Rotterdam, ik heb vorige maand nog een brief in me bus gekregen dat er meerdere keren aanrandingen oid zijn gemeld bij mij in de straat, mijn huisgenootje heeft me een keer ook opgebeld omdat ze steeds overstak en een man haar vanaf het station al volgde ofzo... ik weet niet of dit natuurlijk toeval is ofzo. Nu ben ik niet zo chicken shit, maar ik ga het dan liever ook niet opzoeken, als er dan wél wat gebeurd kan ik met me 1.67 niet veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Je woont toch gvd niet in The BronxHoezo zou je niet buiten kunnen lopen op dit tijdstip?
Anders ga je op een vechtsport of zo, met 1.67 kun je best veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:21 schreef peperclip het volgende:
. ik weet niet of dit natuurlijk toeval is ofzo. Nu ben ik niet zo chicken shit, maar ik ga het dan liever ook niet opzoeken, als er dan wél wat gebeurd kan ik met me 1.67 niet veelik ga dan liever gewoon samen met iemand
Is niks sad aan, het is dat ik geen auto noch rijbewijs heb, anders deed ik dit ook wel hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:14 schreef Wisheh het volgende:
Ik vind het super om snachts auto te rijden. Raampje open, zacht muziekje op en beetje touren. How sad
Maar goed, jij praat dan ook tegen jezelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is niks sad aan, het is dat ik geen auto noch rijbewijs heb, anders deed ik dit ook wel hoor.
Heb er vaak zat aan zitten denken om gewoon richting amsterdam te rijden, of om met een groep vrienden gewoon 1 dag naar belgie te gaan, Gewoon omdat het kan!
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met een BrEaZaH die ik achter een struikje kapodt scheur
Yep, het bos is zo mooi in de nacht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
14-jarige meisjes die 's nachts in hun eentje gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic brengt me op ideeën, wellicht vannacht wel. Inderdaad wel met 'n muziekje erbij, gewoon even een kort rondje.
Dan kan je beter overdag gaan, want als de mooie meid een beetje dom is.. Dan zie je niets en hoor je onzinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef Capa het volgende:met een mooie meid is het al snel gezellig.
Je vergeet me R+R te gevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
14-jarige meisjes die 's nachts in hun eentje gaan wandelen [ afbeelding ]!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je vergeet me te geven [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kan niet lang meer goed gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dit topic brengt me op ideeën, wellicht vannacht wel. Inderdaad wel met 'n muziekje erbij, gewoon even een kort rondje.
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan niet lang meer goed gaan.
Er bestaan wel mannen die op 14-jarige meisjes geilen. en 's nachts als je wandelt je even lekker nemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.
Ja, dat versta ik tegenwoordig onder wandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |