en dat is ook altijd lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik loop wel 's een rondje door de buurt ja, maar dan wel met een jointje..
Dus jij maakt al die kuttopics?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:08 schreef opastokvis het volgende:
lekker om 3 of 4 uur je nest uit om anderhalf uur zinloos rond te baggeren, wat voor weer het ook is.![]()
ook lekker om eens even echt na te denken over het leven enzo![]()
weleens gewerkt?quote:
Jazekerquote:
maar waarom zit ie af en toe vastgebonden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vooral op warme dagen ga ik s'nachts wel naar buiten om lekker af te koelen. Meestal ff de dijk op richting de stad om daar een blikje Cola te halen bij de shoarmaboer (als die nog los is) en weer terug te lopen
Ik doe het met enige regelmaat als ik 's avonds niet in slaap kom (nouja, 's nachts dan). Het is ZO stil in de stad he! Maar helemaal niet donker of zo met al die lampen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Heel relaxt idd, of als je van een avond stappen het licht ziet worden en mensen naar werk ziet gaan.. fantastisch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik doe het met enige regelmaat als ik 's avonds niet in slaap kom (nouja, 's nachts dan). Het is ZO stil in de stad he! Maar helemaal niet donker of zo met al die lampen.
Het verbaasd mij altijd juist hoe druk het vaak nog is midden in de nacht op de weg. Heb zelfs meermalen in de file (!) gestaan 's nachts.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is heerlijk inderdaad. Lekker cruisen over die verlaten wegen (alhoewel dat op sommige plekken tegenvalt). En 's avonds laat een wandeling maken vind ik ook heerlijkk!
Ik ook een keer bij, jawel, R'dam. Kansloze stad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het verbaasd mij altijd juist hoe druk het vaak nog is midden in de nacht op de weg. Heb zelfs meermalen in de file (!) gestaan 's nachts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |