Wel eens niet isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.
Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heenen snachts lukt dat hetbest
Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Van de week nog gedaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij wandelt wel eens in Maassluis midden in de nacht?
* Nembrionic zwaait terug
's nachts autorijden is wel heel ontspannen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Den Haag, Rijswijk, Maassluis, Voorburg, Middelburg, overal wandel ik weleens lekker in de nacht. Ik laat me niet door rare figuren wegpesten ofzoEigenlijk doe ik het alleen niet in de "prachtwijken" van Vogelaar, zoals de Schilderswijk e.d. omdat het daar nog steeds erg druk is 's nachts (die figuren hoeven immers toch niet te werken de volgende dag
) en ik geen zin heb ik opmerkingen van kansenjongeren.
Maar eigenlijk overal en altijd wel, en heb ik geen zin om te wandelen, dan is fietsen of autorijden (raampjes open in de zomer) ook heerlijk.
Lekker rustig, hoofd leegmaken en genieten![]()
De nacht is heerlijk
* BBQ-kip zwaait naar Nem![]()
Dat is heerlijk inderdaad. Lekker cruisen over die verlaten wegen (alhoewel dat op sommige plekken tegenvalt). En 's avonds laat een wandeling maken vind ik ook heerlijkk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
's nachts autorijden is wel heel ontspannen.
Waar heb je gewandeld? (humour me, ik verveel mequote:Op zondag 19 oktober 2008 01:36 schreef Becherovka het volgende:
Het was fijn en verhelderend.
Beter op doordeweekse dagen overigens. Heb je geen last van het dronken gespuis dat door de straten struint.
Ach gossie, Ik zie het bijna voor me.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:48 schreef Becherovka het volgende:
Utrecht. Langs de singel, over het domplein, buurtkerkhof, etc. Langs een hoop plekjes gelopen met prettige herinneringen. Beetje afscheid nemen van de domstad voor het geval ik binnenkort in Amsterdam neerstrijk. Het blijft een bijzondere stad.
Eén troost: Amsterdam is 's nachts ook heel mooiquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:48 schreef Becherovka het volgende:
Utrecht. Langs de singel, over het domplein, buurtkerkhof, etc. Langs een hoop plekjes gelopen met prettige herinneringen. Beetje afscheid nemen van de domstad voor het geval ik binnenkort in Amsterdam neerstrijk. Het blijft een bijzondere stad.
Het meeste is gesloopt dus nu is het vrijwel overal veilig in Maassluisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de week nog gedaanechter niet in een van de pauperbuurten waar jij waarschijnlijk aan zat te denken
Dat ja. Soms pak ik de fiets, meestal met mooier weer, voor de verkoeling, en soms weer te voet. Maar vrijwel nooit in het weekend nee. Dan is er teveel verkeer en mensen op straat, doordeweeks is het lekker rustigquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:36 schreef Becherovka het volgende:
Het was fijn en verhelderend.
Beter op doordeweekse dagen overigens. Heb je geen last van het dronken gespuis dat door de straten struint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |