Lang leve de telefoons met internetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben online via mijn iPhone momenteel, mike.
hahaha toe maar.... wat een diva ben je weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben online via mijn iPhone momenteel, mike.
Hoe kon ik ooit leven zonder internet bij de GGD.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:07 schreef Burner82 het volgende:
Lang leve de telefoons met internet
Wat heb je over voor de hulp?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
is dat met die grote H? ik weet niet hoe dat moet helllllllllllllllllllllllp ahahah
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je over voor de hulp?
nada está para libre guapo
Je weet dat je van die naam nooit of te nimmer zult afkomen zolang je (weliswaar beheerst) veerliefd wordt op jongens van 16/17!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leugens!!!!????
MrBrightside, voordat je zoiets roept moet je wel met overtuigend bewijsmateriaal komen he, anders heet zoiets smaad, of laster, ik neem jou serieus ook al is dit Onzin.
Ik heb nooit geweten waarom je zo fel op me reageert soms.
quote:
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef Pjederdy het volgende:
totdat we zo te horen krijgen dat aids in de laatste fase hebben!
Kwartiertje, 20 minuten ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Hoe lang moet je wachten op de uitslag?
Ik vond dat echt het meest vervelende, dat wachten. Gadverdamme.
Serieus? Zo snel al? Is het zo' quick-test geval? Ik moest een week wachten en dan zelf opbellen.quote:
Bellen? Dat hoeft hier echt niet. Gewoon lopende band werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Ang3l het volgende:
En dan slikken (nee niet zo), bellen en vragen: "En?"
zit jij ook in de wachtkamer?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:16 schreef Pjederdy het volgende:
totdat we zo te horen krijgen dat aids in de laatste fase hebben!
yep, en ze testen meteen op alles wat los en vast zit! En gratis!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus? Zo snel al? Is het zo' quick-test geval? Ik moest een week wachten en dan zelf opbellen.
Beiden een test doen? alleen HIV? of meteen alles?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
ja, we maken er altijd een gezellig uitje van
Bete a la mierda Gillipolla!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
Als je maar die H plaatst, bitch hahahahah
HEAO, 3x cursus Spaans als ISA-module (vrije keuze vakken). EN een voorliefde voor Barcelona en Spaanse mannenquote:maarreh hoe komt het dat jij zo goed Spaans schrijft?
quote:Want jij bent toch een Brabanter?
HIV bestaat alleen nog maar als sneltest hier. Voor de rest zien ze ook direct dat je een evt. infectie hebt, waar je dan ook direct voor behandeld wordt. Een week later hoor je dan wat het was en wordt evt. de behandeling aangepast.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Serieus? Zo snel al? Is het zo' quick-test geval? Ik moest een week wachten en dan zelf opbellen.
hahaha gillipolla moest wel lachen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bete a la mierda Gillipolla!
[..]
HEAO, 3x cursus Spaans als ISA-module (vrije keuze vakken). EN een voorliefde voor Barcelona en Spaanse mannen
[..]Geboren en getogen en nog steeds wonende. Weliswaar een andere plaats, maar nog steeds Brabant.
meteen alles, op hiv hebben we nog de minste kans.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Beiden een test doen? alleen HIV? of meteen alles?
Ja gratis had ik ook, da's niet het prrobleem. Maar het was bij de GGD en het duurde een week voor ze de uitslag hadden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
yep, en ze testen meteen op alles wat los en vast zit! En gratis!
De hele mikmak, elke 3 maanden. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
Beiden een test doen? alleen HIV? of meteen alles?
Mja ik was ook op alles getest (moest wel, kreeg nl een telefoontje van een ex...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HIV bestaat alleen nog maar als sneltest hier. Voor de rest zien ze ook direct dat je een evt. infectie hebt, waar je dan ook direct voor behandeld wordt. Een week later hoor je dan wat het was en wordt evt. de behandeling aangepast.
En dat is hier in Nederland allemaal gratis, de hele mikmak? Ik dacht dat je moest betalen o.i.d.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De hele mikmak, elke 3 maanden. Better safe than sorry.
Ik krijg vandaag mijn Hep-B 2 spuit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gratis had ik ook, da's niet het prrobleem. Maar het was bij de GGD en het duurde een week voor ze de uitslag hadden.
O.... K! Ik moet volgens mij volgende maand alweer terug voor de 3e Hep-B spuit!Niet vergeten anders zijn die andere 2 nutteloos geweest
OMG dat lijkt me heel erg om dat telefoontje te krijgen. Je bent meteen in alle staten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik was ook op alles getest (moest wel, kreeg nl een telefoontje van een ex...*slik* ) maar het was toch echt wachten. Geen sneltesten aanwezig hier volgens mij. Vraga me af waarom niet eigenlijk. Of zijn die minder betrouwbaar? Of misschien moeten ze er bepaalde faciliteiten voor hebben of zo?
Nee, dat niet. Kan me wel voorstellen dat het duurder is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik was ook op alles getest (moest wel, kreeg nl een telefoontje van een ex...*slik* ) maar het was toch echt wachten. Geen sneltesten aanwezig hier volgens mij. Vraga me af waarom niet eigenlijk. Of zijn die minder betrouwbaar?
Waarom zouden ze die dingen betaald laten doen als het voor de volksgezondheid van belang is je te laten testen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En dat is hier in Nederland allemaal gratis, de hele mikmak? Ik dacht dat je moest betalen o.i.d.
Het was niet DE grote SOA gelukkig, maar erg fijn was 't niet neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me heel erg om dat telefoontje te krijgen. Je bent meteen in alle staten.
Ja die heb ik dus een paar mnd geleden gehad. Had van nr 2 meer last dan van 1 trouwens. Lag waarschijnlijk aan 't zetten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:32 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag mijn Hep-B 2 spuit.
Nee joh, dan zou er niemand gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En dat is hier in Nederland allemaal gratis, de hele mikmak? Ik dacht dat je moest betalen o.i.d.
hier is een aparte soa-ggd. Doen de hele dag niet anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik was ook op alles getest (moest wel, kreeg nl een telefoontje van een ex...*slik* ) maar het was toch echt wachten. Geen sneltesten aanwezig hier volgens mij. Vraga me af waarom niet eigenlijk. Of zijn die minder betrouwbaar? Of misschien moeten ze er bepaalde faciliteiten voor hebben of zo?
Ja dat is dus het verschil. Hier is het gewoon bij de reguliere GGD, dus die hebben nog andere zaken en waarschijnlijk niet het geld en de faciliteiten van zo'n sneltestquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
hier is een aparte soa-ggd. Doen de hele dag niet anders.
Wat was 't met z'n hart dan? Waaraan had ie 't op kunnen halen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand eigenlijk waar Stroek uit hangt, die had zijn hart op kunnen halen gisterenavond/vannacht, en ThaErik, ook al even niet gezien
De SOA-fabriek!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
whehehe, het is net een fabriek hier! Zit standaard 20 tot 30 man in de wachtkamer..
ik heb hem maar provosorisch met plakband vast gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens Ang3l, je stofzuiger is sort of stuk, de lengteregelaar van de telescoopstang lag los in de meterkast, ik denk niet dat het afgebroken is maar ik krijg het er niet op gezet.
maar even voor de duidelijkheid, IK heb het NIET gedaan
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens Ang3l, je stofzuiger is sort of stuk, de lengteregelaar van de telescoopstang lag los in de meterkast, ik denk niet dat het afgebroken is maar ik krijg het er niet op gezet.
sextalkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't met z'n hart dan? Waaraan had ie 't op kunnen halen?
Misschien heeft ie wel een lover, of heeft ie 't druk, is ie LLL aan het kijken of vertrokken naar concorde om Wondy ahcterna te gaan!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?
Wat heb je dan met die stofzuigerslang gedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja. Inderdaad. Geen idee!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?
Mij zuigen? nee lieverd, BIJ mij zuigeen, in huis. Da's wat andersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat doe ik zowieso altijd al jaren, 4 jaar al of zo...
je hebt toch je vriendje? laat 'em voor stofzuiger spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Geen idee!
Nu word ik hardstikke sexueel gefrustreerd!
Ik heb geen vriendjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch je vriendje? laat 'em voor stofzuiger spelen.
quote:Tis toch ook een liedje?
Doe de stofzuiger, gooi die zak leeg
De Jeugd van Tegenwoordig heet die band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
hoezo geen vriendje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forumquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
nee, als de rest van de wereldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
I'm pulling a HIWquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
Klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo geen vriendje?
ok!
Ik moet maar snel naar huis anders ga ik dadelijk weer vragen stellen.
En de meester vind het zowieso niet fijn als ik er nog ben als hij thuis komt van werk.
Doeii
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Netjes de deur achter je dichtdoen en ALLE ACCOUNTS UITLOGGEN!!!!!!!!
aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
Wat doe je trouwens in godesnaam NU nog in m'n huis? Je bent vanochtend om fokking half 8 opgestaan. Je maakt me niet wijs dat je 10u over het poetsen van een appartement doet!
en? what the verdict?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, ik ben weer even lekker door geragd..
Goed hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
BITCH ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De SOA-fabriek!O nee wacht, da's Nuno *rent weg*
Bichaquote:
I'm trying. He ain't buying.quote:ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doen
Same herequote:ik hahahaha ik heb nog nooit een SOA gehad, alleen een keer wat beestjes
Niks aan de hand.quote:
Wat een vrolijk hoofdquote:
Vrolijk?!?!quote:
Die moet van het DagFokken afkikken in verband met voorbeeldfunctie en zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand eigenlijk waar Stroek uit hangt, die had zijn hart op kunnen halen gisterenavond/vannacht, en ThaErik, ook al even niet gezien
lekker dingquote:
Wat is dit nu Stroek ? niet meer overdag tegen wie moet ik nu aan praten overdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die moet van het DagFokken afkikken in verband met voorbeeldfunctie en zo![]()
![]()
Maar zoals je ziet wel druk aan het teruglezen
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dit nu Stroek ? niet meer overdag tegen wie moet ik nu aan praten overdag
Amo-te tanbemquote:
Try harder, who is the master, show himquote:I'm trying. He ain't buying.
Jeukt hequote:Same here
Dat van die luvver had eigenlijk vandaag moeten gebeuren ja, maar ja mijn vergadering is weer een half jaar uitgesteld. En wie of wat is LLL ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't met z'n hart dan? Waaraan had ie 't op kunnen halen?
Misschien heeft ie wel een lover, of heeft ie 't druk, is ie LLL aan het kijken of vertrokken naar concorde om Wondy ahcterna te gaan!
Noodgevallen heb ik altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekken
en je kan bij nacht en ontij ook altijd een sms aan mij kwijt
Smsjes zijn evil, ik doe het 3 dagen met 10 euro... moet nog steeds vodafone halenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekken
en je kan bij nacht en ontij ook altijd een sms aan mij kwijt
Je wil mijn tl rekening niet zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Smsjes zijn evil, ik doe het 3 dagen met 10 euro... moet nog steeds vodafone halen
Mijn echtgenoot zoekt mij,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:34 schreef Xiance het volgende:
Stroekie?
Dus dan ook niet naar J in 2009?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Noodgevallen heb ik altijdVlieg naar Lisboa volgende week, heb toch maar overplaatsing aangevraagd. Trek de engelse levensstijl gewoon niet (en R vindt het ook niet alles)
J zou ik er alleen bij doen, omdat de boel al geregeld is tegen het einde van het jaar. Per direct denk ik niet moet alles wel netjes afmaken dus dat duurt waarschijnlijk wel tot december. Alles is open nu ik zie het volgende week welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus dan ook niet naar J in 2009?
en gaat dat dan al per direct in, of kom ik je op 13 december nog gewoon bij de Cork en Bottleshop tegen ?
Ik durf dat helemaal niequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gratis had ik ook, da's niet het prrobleem. Maar het was bij de GGD en het duurde een week voor ze de uitslag hadden.
O.... K! Ik moet volgens mij volgende maand alweer terug voor de 3e Hep-B spuit!Niet vergeten anders zijn die andere 2 nutteloos geweest
ik heb je nummer nooit gehad.. als ik je nodig heb dan denk ik aan je en voila!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot zoekt mij,
weet je m'n nummer nu nog niet ?
wie is je +1 nu eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus dan ook niet naar J in 2009?
en gaat dat dan al per direct in, of kom ik je op 13 december nog gewoon bij de Cork en Bottleshop tegen ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb je nummer nooit gehad.. als ik je nodig heb dan denk ik aan je en voila!
maar vandaag...
ik moet even tegen iemand aan lullen met kleine neefjes/nichtjes
ze hebben bij mijn nichtje pfeiffer geconstateert
Ow...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:52 schreef Xiance het volgende:
bartje, kinder pfeiffer werkt anders
ze kunnen er ook niks aan doen, t moet uitzieken
nee, maar t was wel handige infoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow...
dat had ik dan als leerkracht in opleiding zeker moeten weten?
hahahaha ok... was al aan het graven...quote:
Ik ook, maar ja, ik zat er toch al en moest toch al geprikt worden, dus dan dit maar meteen erbij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik durf dat helemaal nie
k heb echt een hekel aan naalden... en me dan ook nog eens vrijwillig laten prikken... bah
Nog geen foto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen.... ik vind de linker toch knapper.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen.... ik vind de linker toch knapper.
wat voor werk doe je eigenlijk? jij was toch verliefd op een collega?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:21 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik kan gewoon niet samenwerken met 1 collega, tis echt verschrikkelijk. En het ergste is nog dat ik het wel best vind en dat ik er ook geen moeite in wil steken.
Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en in aanloop voor de functie van persoonlijk begeleider in een woonvoorziening. Ik werk met matig tot licht verstandelijk beperkt en zwakbegaafden. Zegmaar functionerend op een leeftijd van 5 tot 15. (en waarvan je het bij de laatste groep, soms niet meteen doorhebt dat ze een beperking hebben)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk? jij was toch verliefd op een collega?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en in aanloop voor de functie van persoonlijk begeleider in een woonvoorziening. Ik werk met matig tot licht verstandelijk beperkt en zwakbegaafden. Zegmaar functionerend op een leeftijd van 5 tot 15. (en waarvan je het bij de laatste groep, soms niet meteen doorhebt dat ze een beperking hebben)
Jap ik heb een crush op een collega, maar ik ben er nu definitief er over uit dat hij mij niet ziet zitten, hij negeert mij gewoon. Ik ben er klaar mee. Ik word celibatair, want al dat geseksdate is niets voor mij. (en eigenlijk moet ik gewoon wat meer van mijzelf gaan houden, was de conclussie van het gesprek met mijn fag-hag vanavond)
Jij nog wat met de keukenkast-zetters gedaan vandaag mike?
neem maar goed de tijd om daar eens rustig van te genietenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:41 schreef wonderer het volgende:
Zo, veilig thuis in Brads armen geland.
Nu ga ik maffen.
Hoe kan dat nu, of heeft kleine nichtje nu al de liefde ontdek, want Pfeiffer wordt toch ook wel de kusziekte genoemd ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb je nummer nooit gehad.. als ik je nodig heb dan denk ik aan je en voila!
maar vandaag...
ik moet even tegen iemand aan lullen met kleine neefjes/nichtjes
ze hebben bij mijn nichtje pfeiffer geconstateert
Jezelf met een grote strik er omheenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:17 schreef Nuno_G het volgende:
christmas shit begint nu, weet iemand wat ik R moet geven
Je gaat in het Karel V hotel logeren???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef MisterO het volgende:
In tijden niet zo'n zin gehad in het weekend!!!
Morgen: Marco Borsato in Concert
Zaterdag: Pann in Utrecht en slapen in chique hotel![]()
Zondag: Zus verjaardag
Ik ben de hele avond al marco liedjes aan het luisteren om de teksten te oefenen, ik wil natuurlijk morgen mee kunnen zingenwhoei, cant wait! nu maar slapen, moet fris en fruitig zijn
Danke, dat heb ik wel nodigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:00 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar
ik moest vanochtend om 06.00 uur alweer naast mijn bed staan ja, terwijl jij daar nu natuurlijk nog in ligt te stinken dromend over timmerlui met een bouwvakkersdecolletéquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
wat is het hier stil, bitches!! liggen jullie al op 1 oor? werken is zoooooooo 2007
zeg die opmerking is wel heel erg 1968quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt wat tegen dikke mensen...
werkpaarden staan bij paps thuis in de wei,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Tja Stroek, er zijn werkpaarden en luxe paarden he
die doen bij jullie alleen maar de bussen???????????quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Danke, dat heb ik wel nodig
Vriendje om 6.55 de deur uit om de bus te halen.
Vriendje belt om 7.05 dat de bus er nog steeds niet is
Ik om 7.10 in de auto om vriendje naar het station te brengen met me zieke kop.
Maja, je moet er wat voor over hebben he
Ik haat Veolia
pas daar maar mee op, voor je het weet zit je onder de krassenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:59 schreef Ang3l het volgende:
Had ik toch bijna een poes in m'n bed vannacht
Zolang jij nog iedere dag vroeg op moet om te gaan werken blijf je gewoon een werkpaard hoor, hoe luxe je jezelf ook vindt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werkpaarden staan bij paps thuis in de wei,
ik ben echt wel luxe paard, al lukt het hinniken nog steeds niet zo goed
Dat is meestal degene die naast me ligt, maar bij en poes weet ik niet wie er gaat winnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas daar maar mee op, voor je het weet zit je onder de krassen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, of heeft kleine nichtje nu al de liefde ontdek, want Pfeiffer wordt toch ook wel de kusziekte genoemd ?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:00 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar
KPD = Keiharde Porno voor Danny (de baas zegmaar).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees ergens anders dat iets niet in dat desbetreffende forum hoor maar in het KPD o.i.d.? Wat betekent dat?
Dat is een eigen keuzequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang jij nog iedere dag vroeg op moet om te gaan werken blijf je gewoon een werkpaard hoor, hoe luxe je jezelf ook vindt!
EHBO kistje onder handbereik ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is meestal degene die naast me ligt, maar bij en poes weet ik niet wie er gaat winnen
Dus je mag hier geen naakt plaatjes plaatsen? (niet dat ik dat van plan was)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KPD = Keiharde Porno voor Danny (de baas zegmaar).
Je mag geen prono of pornografisch materiaal plaatsen zo openbaar. Maar KPD is alleen toegankelijk met toestemming (soort age-check) Dus iets te expliciete plaatjes moeten daar.
Ik heb een logische volgorde en reageer direct op een post, zonder eerst helemaal alles door te lezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeej ik heb niet alleen een gedachtenkronkel...
(teruglezen is ook een vak Stroekie)
Soft wel volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je mag hier geen naakt plaatjes plaatsen? (niet dat ik dat van plan was)
Het gata niet om het tijdstip, maar om het feit dat je er uit moet om te gaan werken. Dat bepaalt de schifting tussen luxe en werkpaard. Helaas Stoek *pakt stempel "Werkpaard"* PATS!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is een eigen keuze![]()
ik kan ook gewoon met de trein en dan om 8.30 uur hier gaan zitten
maar dat uurtje eerder is wel erg produktief
ja, ik wil geen ban krijgen. hahquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soft wel volgens mij.
Niet? Ow..... jammer....
Dat wordt dan toegang vragen tot KPD hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik wil geen ban krijgen. hah
xat al te kijken, maar het enige waar je toegang moet voor vragen is Kelder ofzo iets..(klinkt ranzig,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt dan toegang vragen tot KPD he
Ik werk ook af en toe ben ik nou ook een werkpaardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata niet om het tijdstip, maar om het feit dat je er uit moet om te gaan werken. Dat bepaalt de schifting tussen luxe en werkpaard. Helaas Stoek *pakt stempel "Werkpaard"* PATS!
Heeelemaal onderaan bij Mind, Body & Livingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xat al te kijken, maar het enige waar je toegang moet voor vragen is Kelder ofzo iets..(klinkt ranzig,![]()
Xie KPD nergens staan.. haha tis nog vroeg, zal wel weer scheel kijken.
Mogguh.quote:
Nee maar please geef me een idee, ik weet het echt niet dit jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh.
Enne, R een kerst-engel geven is natuurlijk geen slim plan
Ik neem aan dat jij hem het beste kent. En voor z'n verjaardag vroeg je ook al iets soortgelijksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee maar please geef me een idee, ik weet het echt niet dit jaar
Ja echt vre-se-lijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kom er net achter dat Hayden Panettiere (Heroes) ook een zangeresje is.
How gay!.
.
Echt? Oh, ik vind het heerlijk.quote:
jaaa.... klopt die skank zingt ook al een tijdje....ze wel een aardig liedje, Ik weet niet of ze hier bekend is als 'zangeres" ..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kom er net achter dat Hayden Panettiere (Heroes) ook een zangeresje is.
How gay!.
.
dit is echt vreselijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Och jee................
RTL4 blaast Zeg 'ns AAA nieuw leven in
HILVERSUM - RTL4 blaast nieuw leven in Zeg 'ns AAA, de succesvolste Nederlandse comedyserie ooit. Komend voorjaar zijn de families Dobbelsteen en Van der Ploeg weer te zien in dertien nieuwe afleveringen.
Naast Mien Dobbelsteen (Carry Tefsen), Gert-Jan van der Ploeg (Hans Cornelissen) en zijn vriendin Wiep (Kiki Classen) zal ook een aantal nieuwe gezichten te zien zijn, kondigde een woordvoerder van RTL4 vrijdag aan.
In de nieuwe serie, waarvan de opnames in januari starten, is Mien Dobbelsteen nog steeds de huishoudster met het hart op de tong en inmiddels de assistente van dokter Gert-Jan van der Ploeg.
Hij heeft de artsenpraktijk van zijn moeder Lydie van der Ploeg overgenomen en heeft met zijn vriendin Wiep het ouderlijk huis betrokken. Dokter Lydie en haar echtgenoot Hans Lansberg zijn inmidddels met pensioen en vertrokken naar hun tweede huis in Frankrijk.
Ja en ???? Ik dacht een dagje shoppen in Milan zou wel leuk zijn maar het moet eigenlijk iets meer speciaal zijn. Ach Ik bel zijn moeder wel evenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hem het beste kent. En voor z'n verjaardag vroeg je ook al iets soortgelijks
r u talking to me,bitch?quote:
ik neem alles terug wat ik zei over jij en butch zijn,,,,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga vandaag een dagje shoppen met. mamma
.
Altijd fijn..
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Cairon het volgende:
ik neem alles terug wat ik zei over jij en butch zijn,,,,
wat is BP? das toch een tank station?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef Cybart het volgende:
grrrrrrrrr nog geen torrent van last night's BP te vinden
british petroleum indeed!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is BP? das toch een tank station?
to the porn mobil!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef Cybart het volgende:
grrrrrrrrr nog geen torrent van last night's BP te vinden
Ja en?? Ja en is dat je steeds aan ONS moet vragen wat je voor je vriendje van meerdere jaren moet kopen voor z'n verjaardag, kerst etc. How the hell should we know? Ik ben van de persoonlijke kadootjes en ik neem even aan dat jij je vriend toch onderhand wel kent. Zo niet, zou ik daar toch eens energie in gaan steken. Lijkt me een veel beter kado dan een dag shoppen. Tenzij hij een material girl is.quote:
Verzin zelf eens iets! Wat ben jij nou voor vriendje?!quote:Ik dacht een dagje shoppen in Milan zou wel leuk zijn maar het moet eigenlijk iets meer speciaal zijn. Ach Ik bel zijn moeder wel even
Kijk, DAT is nou mijn typequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:41 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendje van Miley Cyres. hmmm wel erg jong.. 20 en die skank is 15.....
http://img253.imageshack.us/img253/8412/jasonln6.png
Ja, ik vermoedde ook al dat het een met het ander te maken hadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:11 schreef Tomasso het volgende:
De topicreeks kan volgens mij beter naar SEX of KPD
Geen wonder dat Erik al een paar dagen niets van zich laat horen.
wat een dram weer, meidquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en?? Ja en is dat je steeds aan ONS moet vragen wat je voor je vriendje van meerdere jaren moet kopen voor z'n verjaardag, kerst etc. How the hell should we know? Ik ben van de persoonlijke kadootjes en ik neem even aan dat jij je vriend toch onderhand wel kent. Zo niet, zou ik daar toch eens energie in gaan steken. Lijkt me een veel beter kado dan een dag shoppen. Tenzij hij een material girl is.
[..]
Verzin zelf eens iets! Wat ben jij nou voor vriendje?!Je gaat zijn moeder vragen wat jouw vriendje speciaal zou vinden?? Ik zou daar persoonlijk heel erg kwaad om worden als ik R was
![]()
quote:
Tis een kwestie van selectief lezen hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik vermoedde ook al dat het een met het ander te maken had
Selectief lezen en eigen inbrengquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tis een kwestie van selectief lezen hier
Nee, kind ik zit je maar te flessen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou he! Ach heeft een persoonlijke achtergrond
Ya had to be there.
Wat ik bedoel is:
Ik vind kadootjes iets persoonlijks, zeker die je van je vriendje krijgt. En wie kent iemand nou persoonlijker dan degene met wie je al zo'n 7jr of langer een relatie hebt? Zeker in deze roerige tijden (van Nuno & R) zou ik JUIST iets persoonljks willen en niet zoiets materieels als een dagje shoppen in Milan. Ja, hardstikke leuk hoor, ik krijg 't niet iedere dag... maar als ik in een crisis zou zitten met mijn vriendje dan zou Milan me gestolen kunnen worden.
Het feit dat hij ons, mensen op internet, mensen die zijn vriend totaal niet kennen, mensen ver weg, moet vragen om iets te gaan verzinnen voor z'n vriendje (en dat was voor zijn verjaardag ook al 't geval) laat mij klinken dat hij absoluut geen idee heeft wat dat vriendje zou willen. Blijkbaar weet de moeder van z'n vriendje dat nog beter, aangezien die ook al ingeschakeld wordt.
Kom zelf eens met iets lieefs. Je zou je eigen vriend onderhand toch wel moeten kennen!
Dat zei ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Selectief lezen en eigen inbrengWe zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde en houdden niet van dezelfde dingen. De ene is zo koud als een koelkast en de ander wordt al botergeil bij 't zien van 1 bloot stukje huid. De ene wil lullen over RPG's, TV-series, de nieuwste Britney, de geilste porno en de ander over het nieuws en de politiek. Alles is welkom. Inderdaad, kwestie van lezen wat je wilt.
Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zei ikmaar dan korter
Van Nuno snap ik het trouwens dat hij het vraagt. Ik zou ook geen cadeautje weten voor me vriend.
En andere mensen komen wel eens met goede ideeen, al kennen ze de persoon verder helemaal niet
Maar als je weet dat je je vriend daar een plezier meedoetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Burner82 het volgende:
En dan is het nog altijd de vraag, wat wil de ander krijgen, en wat wil je zelf geven
Mijn vriend vind het leuk om leuke kleren te krijgen. Maar als er iets is dat ik een duf cadeau vind om te geven, is het wel kleren
Wat voor creatieve cadeau's heb jij dan allemaal al gegeven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?Kijk, dat vrienden ana mij gana vragen "Wat wil je voor je verjaardag?" oke... maar als mijn vriend van 7jr dat zou vragen dan zou ik 'm een lel om z' n oren geven en zeggen "Hallo, lui lul. Je kent me inmiddels en zo niet dan houdt het bij deze op. Wees zelf een creatief!"
Dat is altijd het dilemmaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je je vriend daar een plezier meedoet
Het leuke zit hem dan in zijn blik als ie 't krijgt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is altijd het dilemmaIk heb zelf dan niet het gevoel dat ik iets leuk gegeven heb
Zie hierboven. Leuke kado's hoeven helemaal niet veel geld te kosten. Het zit hem in 't idee en gevoel erachter. Ik krijg liever iets van 3,- EUR waar iets speciaals aanzit qua betekenis en waarvan ikw eet dat de persoon er moeite voor heeft gedaan, dan dat ik een duur weekend Milaan krijg waravan ikw eet dat de gever er 5 min op internet voor heeft gezeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat voor creatieve cadeau's heb jij dan allemaal al gegeven?
Ja ho maar ik zal het zelf wel verzinnen, doe ik aan het einde toch altijd. (en eigenlijk weet ik het al)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?Kijk, dat vrienden ana mij gana vragen "Wat wil je voor je verjaardag?" oke... maar als mijn vriend van 7jr dat zou vragen dan zou ik 'm een lel om z' n oren geven en zeggen "Hallo, lui lul. Je kent me inmiddels en zo niet dan houdt het bij deze op. Wees zelf een creatief!"
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ho maar ik zal het zelf wel verzinnen, doe ik aan het einde toch altijd. (en eigenlijk weet ik het al)
Dat klopt, maar om daar op te komen, en dat te verzinnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie hierboven. Leuke kado's hoeven helemaal niet veel geld te kosten. Het zit hem in 't idee en gevoel erachter. Ik krijg liever iets van 3,- EUR waar iets speciaals aanzit qua betekenis en waarvan ikw eet dat de persoon er moeite voor heeft gedaan, dan dat ik een duur weekend Milaan krijg waravan ikw eet dat de gever er 5 min op internet voor heeft gezeten.
Ik kan wel een doos regelen waar je inpast hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geld
Mja, de meeste materiele dingen koop ik zelf wel als ik ze wil hebben. Daarom vinden mensen het wel vaak moeilijk om voor mij iets te kopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om daar op te komen, en dat te verzinnendas vaak wel lastig
Je spaart niks? hebt geen hobby? Bent geen fan van iemand? Joudt niet van een bepaald ding heel veel? Bepaald eten etc? Heb je nou nergens een passie voor? Hmmz. Saai.quote:We hebben allebei niet echt iets waarvan we zeggen: DAT is helemaal geweldig en wil ik alles van hebben
Voor de mensen die ik niet zo heel goed ken vind ik 't vaak moeilijk. Voor de anderen heb ik meestal wel richtingen in m'n hoofd.quote:Ik vind cadeautjes ook altijd ontzettend moeilijk om te verzinnen en uit te kiezen :p
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
ik vind geld altijd wel heel persoonlijk
Zeg, ik wil wel heelhuids aankomen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan wel een doos regelen waar je inpast hoor
hahah voorschot?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, geef me maar vast een voorschot dan.
Kheb genoeg passiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, de meeste materiele dingen koop ik zelf wel als ik ze wil hebben. Daarom vinden mensen het wel vaak moeilijk om voor mij iets te kopen.
[..]
Je spaart niks? hebt geen hobby? Bent geen fan van iemand? Joudt niet van een bepaald ding heel veel? Bepaald eten etc? Heb je nou nergens een passie voor? Hmmz. Saai.
Ik wil mensen met een passie!
(Rein)
[..]
Voor de mensen die ik niet zo heel goed ken vind ik 't vaak moeilijk. Voor de anderen heb ik meestal wel richtingen in m'n hoofd.
Nee dan gaat ie er met jou er van doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geld
Ik plak er wel een sticker: BREEKBAAR opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel heelhuids aankomen hoor
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Cairon het volgende:
en wat heb je mij voor mijn verjaardag gegeven?
Low cost, high maintenance. Maar ligt er aan wat je high vindt. Je komt er bij mij niet gemakkelijk vanaf met een duur kado nee. Want dat doet me niks. Ik wil moeite en aandachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah voorschot?maar ik date jou niet. Je bent mij te high maintenance.
Egoist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dan gaat ie er met jou er van doorik wil hem nog even houden
Natuurlijk schatquote:
En wat voor kadootje wil jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:20 schreef MisterO het volgende:
lol ik ben vanuit onder de zonnehemel jullie discussies aan het lezen:)
Ik ben in Januari, ik heb ook nog wel een wensenlijstje voor concertkaartjes (A)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Dan snap je mijn puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Ja sorry maar bij Britney word ik heel principieel hoorquote:
dont you dare bashing queen b.. Damn wat heb ik het heet:pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Why?quote:
Why?quote:Damn wat heb ik het heet:p
Niemand?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Burner82 het volgende:
Iemand hier nog tips hoe je kunt voorkomen dat je van die rode bultjes krijgt na het scheren?
O ja, daar lag jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
ik word heet vd zonnebank angel.. Nog 5min..
quote:En dan naar marco borsato:D
Oeh! Live life on the wild side!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Burner82 het volgende:
Kheb geen zin om gel in me haar te doen, dus dan mer zonder gel het dorp in
ben ik het helemaal mee eens.. zolang je niet zijn ring draagt, of op enig ander manier aan zijn liefde gebonden bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
het een heft het ander op..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?
Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
is dat razor burn? scheer je tegen de haren in?quote:
Beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
het een heft het ander op..
waarom zou je je best doen voor iemand die dat ook niet voor jou doet?
doen wat je zelf wil is een ding.. weten wat je waard bent is een groter goed
waarom slapende honden wakker maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... mocht Rein nou vanavond komen en ik de situatie door postief gedrag anderts inschatten dan zie ik wel wat ik morgen doe. Gaan doe ik sowieso, maar of ik dan nog met Jeremy naar bed zou gaan ldat weet ik niet. Morele bezwaren en zoMaar zoals het er nu voor staat.... even die wilde nacht van Berlijn herbeleven!
als jij niet lief doet tegen mij, hoef ik niet lief tegen jou te zijn nee..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Omdat jij niet lief doet tegen mij, doe ik dat ook niet tegen jou...
(terwijl je er zelf ws meer last van hebt).
psies!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.
Niet mee eens. Als de ene niet laat blijken dat hij een relatie wil heeft de ander daar weinig over te zeggen. Ofwel: Als Rein niet laat blijken dat ie me meer dan leuk vindt... wie ben ik dan om te gaan zitten wachten? Ik kan er niet meer aan doen dan ik nu al doe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?
Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
Nope, that's one thing I won;t do, put my ass upquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.
Heeft niets met lief doen te maken, maar meer met verwachtingen en hoop en het wel of niet reeel zijn daarvan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Omdat jij niet lief doet tegen mij, doe ik dat ook niet tegen jou...
(terwijl je er zelf ws meer last van hebt).
Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:03 schreef Xiance het volgende:
AND I WOULD DOOO ANYTHING FOR LOOOOOOOVE BUT I WONT DO THAAAAAT
ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoor
ouch! dat was een bitchslap!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
psies!
dus plaats die foto, en schijt aan wat je familie/vrienden vinden!
moraal is toch een overrated iets
Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallen
If you dont want me now, you wont get me ever
Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'mquote:ik bedoel.. ik vind dat ik meer waard ben dan aan een lijntje gehouden te worden
Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik kan jullie "relatie" niet inschatten.
Het draait allemaal om duidelijk zijn tegen elkaar.
Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.
Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.
Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
oh, dat is zondermeer waar, en ik vind dat als een relatie op een laag pitje staat je er best voor in mag zetten, om te zorgen dat het weer goed komt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik kan jullie "relatie" niet inschatten.
Het draait allemaal om duidelijk zijn tegen elkaar.
Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.
Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.
Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?
[..]
Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'm
Mijn indrukken wisselen tussen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.
maar om een eeuwigheid te gaan zitten wachten op iemand die niet weet wat ie wil.. i dont think so.
als ie twijfelt, omdat ie niet weet of ie mij (of jou, in dit geval) nou wel of niet wil, dan is het zowiezo al niet
veel soeps.. kijk, als ie je heel leuk vind, maar net iemand heeft verloren, en tijd vraagt om zn verdriet te verwerken (ofzo) dan snap ik dat, dan kun je daar moeite voor doen.
Ik zeg: vraag het hem!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.
Ah! Konden we hier het gesprek niet mee beginnen? Was het een stuk eenvoudiger geweest!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn indrukken wisselen tussen:Hij wil wel maar weet niet hoe. Hij's pas net uit de kast voor xz'n ouders, nooit echt een vriendje gehad. Dit gaat 'm te snel etc. Maar als je ziet hoe snel hij zelf de eerste 2 weken ging beangstigde MIJ dat zelfs een beetje Hij vindt me wel leuk maar heeft omdat ie jong is en pas net openbaar uit de kast geen behoefte aan iets serieus. Hij heeft wel aangegeven mij beter te willen leren kennen, maar de moeite die hij daarvoor doet is bijna nul. Hij wil niet. Vindt me toch minder leuk dan gedacht en hoeft me niet echt meer te zien. Dat laatste spreekt hij zelf tegen als ik 't hem vraag, maar zijn acties en de moeite die hij er in steekt lijken wat anders te zeggen.
Kortom: ja, inderdaad duidelijkheid of het gebrek daaraan is de kwestie. En ik weet niet of ik die in dit stadium al kan of mag vragen en of hij na de vraag me die uberhaupt wel kan geven en wat ik met dat antwoord zou moeten doen.
WRARGH. Ik ben hier zo slecht in. Geef mij maar sex, dat kan ik tenminste!
AMENquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Xiance het volgende:
skank..
enfin, relaties zijn zowiezo overrated, wat dat aangaat neem ik een bizonder standp[unt in onder de homos,
vele zijn zoekende, terwijl dat gene wat ze zoeken, gewoon in zichzelf zit
Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
zo gaat dat toch voor velen
Drama's horen bij verliefdhedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
waarom meteen in een relatie duiken? zoals ik het nu lees is ie net uit de kast en wilt ie (waarschijnlijk) niet gebonden zijn. Kunnen jullie niet eerst fuckbuddies worden, zodat het later eventueel uitmondt in een relatie?
why the drama? (Of ben ik nou zo'n skank?, niet antwoorden, please)
Ja en ik weet dus niet of ik dat wel kan. Voor mezelf dan he. En het kereltje slet niet, tenminste niet dat ik hoor (en we hebben nogal wat gemeenschappelijke vrienden). Het is een erg braaf kereltje, vrij serieus en zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Xiance het volgende:
Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
Ik doe al weken niks andersquote:zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
Hij is voor vrienden al langer uit de kast hoor. 2 jaar of zo. Maar voor z'n ouders pas 4 mnd.quote:net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
zo gaat dat toch voor velen
Spreek wat af, kratje bier erbij, kijk een film, hou een goed gesprek, kijk waar het op uit komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ik weet dus niet of ik dat wel kan. Voor mezelf dan he. En het kereltje slet niet, tenminste niet dat ik hoor (en we hebben nogal wat gemeenschappelijke vrienden). Het is een erg braaf kereltje, vrij serieus en zo.
[..]
Ik doe al weken niks andersWordt er een beetje moedeloos van.
[..]
Hij is voor vrienden al langer uit de kast hoor. 2 jaar of zo. Maar voor z'n ouders pas 4 mnd.
Aaaach ik weet de oplossing ook wel hoor. Gewoon vragen wat ie wil, wwat ie van mij verwacht. Klaar. Maar da's moelluuuuk![]()
Ik ben daar niet zo'n held in!
Deel je ook stenciltjes uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, dat laatste zou ik niet zo expliciet zeggen. Je geeft em druk en je schept allerlei verwachtingen
waaraan hij niet kan of niet wilt voldoen.
Als je hem gillend de andere kant op wilt rennen, moet je vooral druk geven.
Heeft ie iets ooit tegen je gezegd dat ie je leuk vindt etc? Of is het gewoon ouwejongenskrentebrood (bestaat dit nog?) Tuurlijk als je verliefd bent, wil je dat hij dat ook is. maar je kan het niet dwingen.
MOcht dit allemaal te snel gaan, staat dit ook op teletext pagina 769.
De vorige keer dat we dat deden resulteerde dat ik handje vasthouden gedurende de hele film, meer naar elkaar kijken dan naar de film, samen stappen, zoenen en bij mij op de bank belanden en zoenen en praten tot 6u 's ochtends.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Spreek wat af, kratje bier erbij, kijk een film, hou een goed gesprek, kijk waar het op uit komt
LIEVE MIKE, TT pag 769quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, dat laatste zou ik niet zo expliciet zeggen. Je geeft em druk en je schept allerlei verwachtingen
waaraan hij niet kan of niet wilt voldoen.
Als je hem gillend de andere kant op wilt rennen, moet je vooral druk geven.
Heeft ie iets ooit tegen je gezegd dat ie je leuk vindt etc? Of is het gewoon ouwejongenskrentebrood (bestaat dit nog?) Tuurlijk als je verliefd bent, wil je dat hij dat ook is. maar je kan het niet dwingen.
MOcht dit allemaal te snel gaan, staat dit ook op teletext pagina 769.
Das liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vorige keer dat we dat deden resulteerde dat ik handje vasthouden gedurende de hele film, meer naar elkaar kijken dan naar de film, samen stappen, zoenen en bij mij op de bank belanden en zoenen en praten tot 6u 's ochtends.
Maar we kunnen dat nog wel eens proberen hoor
En dan een SMS: "Hey menneke, moeten we vaker doen! Je bent me zeker niet tegengevallen. Integendeel. Wil je wel beter leren kennen. Weet niet hoe jij erover denkt? X"quote:
Klopt. Maar moet ik wel de kans krijgen hem te zien.quote:Maar dat praten tot 6 uur 's morgens is sowieso goed om nog eens te herhalenDe rest ook omdat het leuk is natuurlijk
Maar praten kan wel eens een oplossing zijn voor het probleem
Nee, dat zeiden ze vroeger op tv altijd. Dat als het te snel ging, kon je het nog rustig nalezen op teletekst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die naar de aankomsten op Rotterdam airport zit te kijken?
Je gaat altijd overal zo leuk op inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leugens!!!!????
MrBrightside, voordat je zoiets roept moet je wel met overtuigend bewijsmateriaal komen he, anders heet zoiets smaad, of laster, ik neem jou serieus ook al is dit Onzin.
Ik heb nooit geweten waarom je zo fel op me reageert soms.
en dan nu nog een smsje sturen met de vraag wanneer hij wel kanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een SMS: "Hey menneke, moeten we vaker doen! Je bent me zeker niet tegengevallen. Integendeel. Wil je wel beter leren kennen. Weet niet hoe jij erover denkt? X"
Dus ik dacht: dat gaat de goede kant op
[..]
Klopt. Maar moet ik wel de kans krijgen hem te zien.
Oke, ik wist dat ie vanavond eigenlijk 1 of andere jeugdactiviteit had (toneel) en dat als dat doorging hij niet zou komen. Dus net de SMS:
Hey darling. Vanaaf gaat helaas niet lukken. De jeugdactiviteit gaat gewoon door helaas. Was anders wel gezellig geweest. Ga je morgen nog iets doen? Ik heb een feestje met vrienden. Fijn weekend, tot snel. X Rein"
Ofwel: Berlin here I come. Heb het Rein ook geSMS't dat dat is wat ik ga doen, samen met een vriend (jaja, "een") Amsterdam in ga omdat hij me wil zien.
o god, next bitchfight..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:22 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je gaat altijd overal zo leuk op in
"Jammer. Veel plezier vanavond en op 't feestje. Ik heb morgen repetitie en ga naar Amsterdam, vriend uit Berlijn komt de stad bezoeken. Goed weekend en hopelijk tot snel voor 'n goed kussengeveecht. Kus"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en dan nu nog een smsje sturen met de vraag wanneer hij wel kan
Misschien wil ie juist wel graag op je ingaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:22 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je gaat altijd overal zo leuk op in
Dat kussengevecht was wel al een uitnodiging, dus dan hoeft het niet meer extraquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jammer. Veel plezier vanavond en op 't feestje. Ik heb morgen repetitie en ga naar Amsterdan, vriend uit Belrijn komt de stad bezoeken. Goed weekend en hopelijk tot snel voor 'n goed kussengeveecht. Kus"
Ik ga niet NOG eens vragen wanneer hij nu wel kan. Dat Heb ik al vaak zat gedaan. Wanneer ie tijd heeft kan ie me bellen of SMS-en. Tis goed. Hij zegt zelfs al "Fijn weekend" dus ook geen enige moeite om de afspraak die hij net afzegt te verzetten of te zeggen wanneer ie wel kan. Moet ik dan overal achteraan trekken? It works both ways, en anders niet.
Precies. I've done my best. Bal ligt bij hem. Ik heb voor mezelf besloten niet meer te SMS-en o.i.d. Als het dan nog niet van zijn kant afkomt dan helaaspindakaas. Dan verhuis ik wel naar Duitsland. Of naar Amsterdam waar m'n ex het dan weer een keer wil proberen met mequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kussengevecht was wel al een uitnodiging, dus dan hoeft het niet meer extra
Mjaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
haahah bitch, zat je echt op teletext?
voor wat?quote:
Gawd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wil ie juist wel graag op je ingaan
het grote voordeel van de huidige financieele crissis zou kunnen zijn dat de afstand tussen arm en rijk wat kleiner wordtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en ???? Ik dacht een dagje shoppen in Milan zou wel leuk zijn maar het moet eigenlijk iets meer speciaal zijn. Ach Ik bel zijn moeder wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |