ik heb hem maar provosorisch met plakband vast gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens Ang3l, je stofzuiger is sort of stuk, de lengteregelaar van de telescoopstang lag los in de meterkast, ik denk niet dat het afgebroken is maar ik krijg het er niet op gezet.
maar even voor de duidelijkheid, IK heb het NIET gedaan
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens Ang3l, je stofzuiger is sort of stuk, de lengteregelaar van de telescoopstang lag los in de meterkast, ik denk niet dat het afgebroken is maar ik krijg het er niet op gezet.
sextalkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't met z'n hart dan? Waaraan had ie 't op kunnen halen?
Misschien heeft ie wel een lover, of heeft ie 't druk, is ie LLL aan het kijken of vertrokken naar concorde om Wondy ahcterna te gaan!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?
Wat heb je dan met die stofzuigerslang gedaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja. Inderdaad. Geen idee!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
jaja, en wie moet ang3l nou zuigen?
Mij zuigen? nee lieverd, BIJ mij zuigeen, in huis. Da's wat andersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat doe ik zowieso altijd al jaren, 4 jaar al of zo...
je hebt toch je vriendje? laat 'em voor stofzuiger spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Geen idee!
Nu word ik hardstikke sexueel gefrustreerd!
Ik heb geen vriendjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch je vriendje? laat 'em voor stofzuiger spelen.
quote:Tis toch ook een liedje?
Doe de stofzuiger, gooi die zak leeg
De Jeugd van Tegenwoordig heet die band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
hoezo geen vriendje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forumquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
nee, als de rest van de wereldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
I'm pulling a HIWquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
Klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo geen vriendje?
ok!
Ik moet maar snel naar huis anders ga ik dadelijk weer vragen stellen.
En de meester vind het zowieso niet fijn als ik er nog ben als hij thuis komt van werk.
Doeii
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Netjes de deur achter je dichtdoen en ALLE ACCOUNTS UITLOGGEN!!!!!!!!
aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
Wat doe je trouwens in godesnaam NU nog in m'n huis? Je bent vanochtend om fokking half 8 opgestaan. Je maakt me niet wijs dat je 10u over het poetsen van een appartement doet!
en? what the verdict?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, ik ben weer even lekker door geragd..
Goed hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
BITCH ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De SOA-fabriek!O nee wacht, da's Nuno *rent weg*
Bichaquote:
I'm trying. He ain't buying.quote:ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doen
Same herequote:ik hahahaha ik heb nog nooit een SOA gehad, alleen een keer wat beestjes
Niks aan de hand.quote:
Wat een vrolijk hoofdquote:
Vrolijk?!?!quote:
Die moet van het DagFokken afkikken in verband met voorbeeldfunctie en zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand eigenlijk waar Stroek uit hangt, die had zijn hart op kunnen halen gisterenavond/vannacht, en ThaErik, ook al even niet gezien
lekker dingquote:
Wat is dit nu Stroek ? niet meer overdag tegen wie moet ik nu aan praten overdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die moet van het DagFokken afkikken in verband met voorbeeldfunctie en zo![]()
![]()
Maar zoals je ziet wel druk aan het teruglezen
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is dit nu Stroek ? niet meer overdag tegen wie moet ik nu aan praten overdag
Amo-te tanbemquote:
Try harder, who is the master, show himquote:I'm trying. He ain't buying.
Jeukt hequote:Same here
Dat van die luvver had eigenlijk vandaag moeten gebeuren ja, maar ja mijn vergadering is weer een half jaar uitgesteld. En wie of wat is LLL ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was 't met z'n hart dan? Waaraan had ie 't op kunnen halen?
Misschien heeft ie wel een lover, of heeft ie 't druk, is ie LLL aan het kijken of vertrokken naar concorde om Wondy ahcterna te gaan!
Noodgevallen heb ik altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekken
en je kan bij nacht en ontij ook altijd een sms aan mij kwijt
Smsjes zijn evil, ik doe het 3 dagen met 10 euro... moet nog steeds vodafone halenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor noodgevallen wil ik je wel mijn email adres verstrekken
en je kan bij nacht en ontij ook altijd een sms aan mij kwijt
Je wil mijn tl rekening niet zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Smsjes zijn evil, ik doe het 3 dagen met 10 euro... moet nog steeds vodafone halen
Mijn echtgenoot zoekt mij,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:34 schreef Xiance het volgende:
Stroekie?
Dus dan ook niet naar J in 2009?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Noodgevallen heb ik altijdVlieg naar Lisboa volgende week, heb toch maar overplaatsing aangevraagd. Trek de engelse levensstijl gewoon niet (en R vindt het ook niet alles)
J zou ik er alleen bij doen, omdat de boel al geregeld is tegen het einde van het jaar. Per direct denk ik niet moet alles wel netjes afmaken dus dat duurt waarschijnlijk wel tot december. Alles is open nu ik zie het volgende week welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus dan ook niet naar J in 2009?
en gaat dat dan al per direct in, of kom ik je op 13 december nog gewoon bij de Cork en Bottleshop tegen ?
Ik durf dat helemaal niequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gratis had ik ook, da's niet het prrobleem. Maar het was bij de GGD en het duurde een week voor ze de uitslag hadden.
O.... K! Ik moet volgens mij volgende maand alweer terug voor de 3e Hep-B spuit!Niet vergeten anders zijn die andere 2 nutteloos geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |