Ik heb geen vriendjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch je vriendje? laat 'em voor stofzuiger spelen.
quote:Tis toch ook een liedje?
Doe de stofzuiger, gooi die zak leeg
De Jeugd van Tegenwoordig heet die band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
hoezo geen vriendje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
Ik blijf voor eeuwig alleeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forumquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje
Niemand wil me![]()
nee, als de rest van de wereldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
I'm pulling a HIWquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je klinkt als de rest van FoK forum
Klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo geen vriendje?
ok!
Ik moet maar snel naar huis anders ga ik dadelijk weer vragen stellen.
En de meester vind het zowieso niet fijn als ik er nog ben als hij thuis komt van werk.
Doeii
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Netjes de deur achter je dichtdoen en ALLE ACCOUNTS UITLOGGEN!!!!!!!!
aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
Wat doe je trouwens in godesnaam NU nog in m'n huis? Je bent vanochtend om fokking half 8 opgestaan. Je maakt me niet wijs dat je 10u over het poetsen van een appartement doet!
en? what the verdict?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef Gellarboy het volgende:
Zo, ik ben weer even lekker door geragd..
Goed hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]aparte intermenselijke relaties bestaan hier!
BITCH ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De SOA-fabriek!O nee wacht, da's Nuno *rent weg*
Bichaquote:
I'm trying. He ain't buying.quote:ga jij nou mar een keer wat aan je vriendje doen
Same herequote:ik hahahaha ik heb nog nooit een SOA gehad, alleen een keer wat beestjes
Niks aan de hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |