Ik plak er wel een sticker: BREEKBAAR opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel heelhuids aankomen hoor
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Cairon het volgende:
en wat heb je mij voor mijn verjaardag gegeven?
Low cost, high maintenance. Maar ligt er aan wat je high vindt. Je komt er bij mij niet gemakkelijk vanaf met een duur kado nee. Want dat doet me niks. Ik wil moeite en aandachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah voorschot?maar ik date jou niet. Je bent mij te high maintenance.
Egoist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dan gaat ie er met jou er van doorik wil hem nog even houden
Natuurlijk schatquote:
En wat voor kadootje wil jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:20 schreef MisterO het volgende:
lol ik ben vanuit onder de zonnehemel jullie discussies aan het lezen:)
Ik ben in Januari, ik heb ook nog wel een wensenlijstje voor concertkaartjes (A)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Dan snap je mijn puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Ja sorry maar bij Britney word ik heel principieel hoorquote:
dont you dare bashing queen b.. Damn wat heb ik het heet:pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Why?quote:
Why?quote:Damn wat heb ik het heet:p
Niemand?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Burner82 het volgende:
Iemand hier nog tips hoe je kunt voorkomen dat je van die rode bultjes krijgt na het scheren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |