Natuurlijk schatquote:
En wat voor kadootje wil jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:20 schreef MisterO het volgende:
lol ik ben vanuit onder de zonnehemel jullie discussies aan het lezen:)
Ik ben in Januari, ik heb ook nog wel een wensenlijstje voor concertkaartjes (A)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
ik ben in februari jarig, je mag best brit ney concertkaartjes voor me kopen, alvast bedankt:)
Dan snap je mijn puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Ja sorry maar bij Britney word ik heel principieel hoorquote:
dont you dare bashing queen b.. Damn wat heb ik het heet:pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Burner ook al zei over zijn kado kleding heb ik bij Britney het idee dat ik een extreem walgelijk kado ga geven
Why?quote:
Why?quote:Damn wat heb ik het heet:p
Niemand?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef Burner82 het volgende:
Iemand hier nog tips hoe je kunt voorkomen dat je van die rode bultjes krijgt na het scheren?
O ja, daar lag jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
ik word heet vd zonnebank angel.. Nog 5min..
quote:En dan naar marco borsato:D
Oeh! Live life on the wild side!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Burner82 het volgende:
Kheb geen zin om gel in me haar te doen, dus dan mer zonder gel het dorp in
ben ik het helemaal mee eens.. zolang je niet zijn ring draagt, of op enig ander manier aan zijn liefde gebonden bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
het een heft het ander op..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?
Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |