O ja, daar lag jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef MisterO het volgende:
ik word heet vd zonnebank angel.. Nog 5min..
quote:En dan naar marco borsato:D
Oeh! Live life on the wild side!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Burner82 het volgende:
Kheb geen zin om gel in me haar te doen, dus dan mer zonder gel het dorp in
ben ik het helemaal mee eens.. zolang je niet zijn ring draagt, of op enig ander manier aan zijn liefde gebonden bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken.Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
het een heft het ander op..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?
Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
is dat razor burn? scheer je tegen de haren in?quote:
Beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
het een heft het ander op..
waarom zou je je best doen voor iemand die dat ook niet voor jou doet?
doen wat je zelf wil is een ding.. weten wat je waard bent is een groter goed
waarom slapende honden wakker maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... mocht Rein nou vanavond komen en ik de situatie door postief gedrag anderts inschatten dan zie ik wel wat ik morgen doe. Gaan doe ik sowieso, maar of ik dan nog met Jeremy naar bed zou gaan ldat weet ik niet. Morele bezwaren en zoMaar zoals het er nu voor staat.... even die wilde nacht van Berlijn herbeleven!
als jij niet lief doet tegen mij, hoef ik niet lief tegen jou te zijn nee..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Omdat jij niet lief doet tegen mij, doe ik dat ook niet tegen jou...
(terwijl je er zelf ws meer last van hebt).
psies!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.
Niet mee eens. Als de ene niet laat blijken dat hij een relatie wil heeft de ander daar weinig over te zeggen. Ofwel: Als Rein niet laat blijken dat ie me meer dan leuk vindt... wie ben ik dan om te gaan zitten wachten? Ik kan er niet meer aan doen dan ik nu al doe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?
Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
Nope, that's one thing I won;t do, put my ass upquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.
Heeft niets met lief doen te maken, maar meer met verwachtingen en hoop en het wel of niet reeel zijn daarvan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig.
Omdat jij niet lief doet tegen mij, doe ik dat ook niet tegen jou...
(terwijl je er zelf ws meer last van hebt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |