Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zei ikmaar dan korter
Van Nuno snap ik het trouwens dat hij het vraagt. Ik zou ook geen cadeautje weten voor me vriend.
En andere mensen komen wel eens met goede ideeen, al kennen ze de persoon verder helemaal niet
Maar als je weet dat je je vriend daar een plezier meedoetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Burner82 het volgende:
En dan is het nog altijd de vraag, wat wil de ander krijgen, en wat wil je zelf geven
Mijn vriend vind het leuk om leuke kleren te krijgen. Maar als er iets is dat ik een duf cadeau vind om te geven, is het wel kleren
Wat voor creatieve cadeau's heb jij dan allemaal al gegeven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?Kijk, dat vrienden ana mij gana vragen "Wat wil je voor je verjaardag?" oke... maar als mijn vriend van 7jr dat zou vragen dan zou ik 'm een lel om z' n oren geven en zeggen "Hallo, lui lul. Je kent me inmiddels en zo niet dan houdt het bij deze op. Wees zelf een creatief!"
Dat is altijd het dilemmaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je je vriend daar een plezier meedoet
Het leuke zit hem dan in zijn blik als ie 't krijgt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is altijd het dilemmaIk heb zelf dan niet het gevoel dat ik iets leuk gegeven heb
Zie hierboven. Leuke kado's hoeven helemaal niet veel geld te kosten. Het zit hem in 't idee en gevoel erachter. Ik krijg liever iets van 3,- EUR waar iets speciaals aanzit qua betekenis en waarvan ikw eet dat de persoon er moeite voor heeft gedaan, dan dat ik een duur weekend Milaan krijg waravan ikw eet dat de gever er 5 min op internet voor heeft gezeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat voor creatieve cadeau's heb jij dan allemaal al gegeven?
Ja ho maar ik zal het zelf wel verzinnen, doe ik aan het einde toch altijd. (en eigenlijk weet ik het al)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als andere mensen die hem totaal niet kennen een kado verzinnen dan is er toch totaal geen personal touch meer?Kijk, dat vrienden ana mij gana vragen "Wat wil je voor je verjaardag?" oke... maar als mijn vriend van 7jr dat zou vragen dan zou ik 'm een lel om z' n oren geven en zeggen "Hallo, lui lul. Je kent me inmiddels en zo niet dan houdt het bij deze op. Wees zelf een creatief!"
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ho maar ik zal het zelf wel verzinnen, doe ik aan het einde toch altijd. (en eigenlijk weet ik het al)
Dat klopt, maar om daar op te komen, en dat te verzinnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie hierboven. Leuke kado's hoeven helemaal niet veel geld te kosten. Het zit hem in 't idee en gevoel erachter. Ik krijg liever iets van 3,- EUR waar iets speciaals aanzit qua betekenis en waarvan ikw eet dat de persoon er moeite voor heeft gedaan, dan dat ik een duur weekend Milaan krijg waravan ikw eet dat de gever er 5 min op internet voor heeft gezeten.
Ik kan wel een doos regelen waar je inpast hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geld
Mja, de meeste materiele dingen koop ik zelf wel als ik ze wil hebben. Daarom vinden mensen het wel vaak moeilijk om voor mij iets te kopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om daar op te komen, en dat te verzinnendas vaak wel lastig
Je spaart niks? hebt geen hobby? Bent geen fan van iemand? Joudt niet van een bepaald ding heel veel? Bepaald eten etc? Heb je nou nergens een passie voor? Hmmz. Saai.quote:We hebben allebei niet echt iets waarvan we zeggen: DAT is helemaal geweldig en wil ik alles van hebben
Voor de mensen die ik niet zo heel goed ken vind ik 't vaak moeilijk. Voor de anderen heb ik meestal wel richtingen in m'n hoofd.quote:Ik vind cadeautjes ook altijd ontzettend moeilijk om te verzinnen en uit te kiezen :p
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
ik vind geld altijd wel heel persoonlijk
Zeg, ik wil wel heelhuids aankomen hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan wel een doos regelen waar je inpast hoor
hahah voorschot?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, geef me maar vast een voorschot dan.
Kheb genoeg passiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, de meeste materiele dingen koop ik zelf wel als ik ze wil hebben. Daarom vinden mensen het wel vaak moeilijk om voor mij iets te kopen.
[..]
Je spaart niks? hebt geen hobby? Bent geen fan van iemand? Joudt niet van een bepaald ding heel veel? Bepaald eten etc? Heb je nou nergens een passie voor? Hmmz. Saai.
Ik wil mensen met een passie!
(Rein)
[..]
Voor de mensen die ik niet zo heel goed ken vind ik 't vaak moeilijk. Voor de anderen heb ik meestal wel richtingen in m'n hoofd.
Nee dan gaat ie er met jou er van doorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pas niet in een doosje, ben breekbaar en mij verschepen kost dus veel geld
Ik plak er wel een sticker: BREEKBAAR opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel heelhuids aankomen hoor
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Cairon het volgende:
en wat heb je mij voor mijn verjaardag gegeven?
Low cost, high maintenance. Maar ligt er aan wat je high vindt. Je komt er bij mij niet gemakkelijk vanaf met een duur kado nee. Want dat doet me niks. Ik wil moeite en aandachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah voorschot?maar ik date jou niet. Je bent mij te high maintenance.
Egoist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dan gaat ie er met jou er van doorik wil hem nog even houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |