abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62460476
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:27 schreef Xiance het volgende:

[..]

het een heft het ander op..
waarom zou je je best doen voor iemand die dat ook niet voor jou doet?
doen wat je zelf wil is een ding.. weten wat je waard bent is een groter goed
Beetje kinderachtig.
Omdat jij niet lief doet tegen mij, doe ik dat ook niet tegen jou...
(terwijl je er zelf ws meer last van hebt).
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:30:02 #252
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62460481
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n vrienden vraagt aan me of Rein het wel weet dat ik morgen met de jongen uit Berlijn ga afspreken. Nou, ik geloof niet dat ik op dit moment ook nog maar enige verantwoording af hoef te leggen tegenover Rein, gezien de tijd en aandacht die hij in mij/ons steekt.
waarom slapende honden wakker maken?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_62460484
Alleen maar graftakken en rare chinezen in de winkel....
En nog cadeautje gekocht voor me vriend
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:31:13 #254
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62460514
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja.... mocht Rein nou vanavond komen en ik de situatie door postief gedrag anderts inschatten dan zie ik wel wat ik morgen doe. Gaan doe ik sowieso, maar of ik dan nog met Jeremy naar bed zou gaan ldat weet ik niet. Morele bezwaren en zo Maar zoals het er nu voor staat.... even die wilde nacht van Berlijn herbeleven!
moraal is zooo overrated... gewoon ass up, face down.
Behold, I am coming soon
pi_62460748
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig.
als jij niet lief doet tegen mij, hoef ik niet lief tegen jou te zijn nee..
life's highway is a two lane street..
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_62460825
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

psies!
dus plaats die foto, en schijt aan wat je familie/vrienden vinden!
moraal is toch een overrated iets
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:53:49 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461159
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Hmmz, dubieus hoor. Omdat hij niet de inspanning verricht die jij vindt dat hij moet verrichten, vind je dat jij ook geen rekening met hem hoeft te houden?

Ik denk dat je acties niet afhankelijk moeten zijn van wat een ander voor je doet, maar wat je zelf wilt.
Niet mee eens. Als de ene niet laat blijken dat hij een relatie wil heeft de ander daar weinig over te zeggen. Ofwel: Als Rein niet laat blijken dat ie me meer dan leuk vindt... wie ben ik dan om te gaan zitten wachten? Ik kan er niet meer aan doen dan ik nu al doe.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:55:03 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461198
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Nope, that's one thing I won;t do, put my ass up Not for him.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:56:51 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461257
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:29 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig.
Heeft niets met lief doen te maken, maar meer met verwachtingen en hoop en het wel of niet reeel zijn daarvan.

Als iemand niet laat blijken dat ie je leuk vindt, of in ieder geval niet genoeg voor een relatie .... moet je dan toch stil blijven zitten? Ja ik heb dat over voor 'm, maar ik vraag me af of dat niet enorm tevergeefs is. Daar probeer ik achter te komen, maar veel meer dan een vinger geeft ie me niet terwijl ik de hele hand wil. Laat ik dan andere handen schieten ook al krijg ik alleen maar steeds een stukje vinger?

Op den duur houdt dat vingeren gewoon op en wil ikd e hele fist
L'Amour menaçant:
pi_62461438
AND I WOULD DOOO ANYTHING FOR LOOOOOOOVE BUT I WONT DO THAAAAAT
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:06:09 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461521
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:03 schreef Xiance het volgende:
AND I WOULD DOOO ANYTHING FOR LOOOOOOOVE BUT I WONT DO THAAAAAT
Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoor
L'Amour menaçant:
pi_62461593
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoor
ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallen

If you dont want me now, you wont get me ever
ik bedoel.. ik vind dat ik meer waard ben dan aan een lijntje gehouden te worden
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:20:10 #263
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62461872
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef Xiance het volgende:

[..]

psies!
dus plaats die foto, en schijt aan wat je familie/vrienden vinden!
moraal is toch een overrated iets
ouch! dat was een bitchslap!
Behold, I am coming soon
pi_62461900
Ik kan jullie "relatie" niet inschatten.

Het draait allemaal om duidelijk zijn tegen elkaar.

Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.

Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.

Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:21:41 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461904
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Xiance het volgende:

[..]

ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallen

If you dont want me now, you wont get me ever
Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?
quote:
ik bedoel.. ik vind dat ik meer waard ben dan aan een lijntje gehouden te worden
Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'm
L'Amour menaçant:
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:23:15 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62461943
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:

Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.

Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.

Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.
L'Amour menaçant:
pi_62461977
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:

oh, dat is zondermeer waar, en ik vind dat als een relatie op een laag pitje staat je er best voor in mag zetten, om te zorgen dat het weer goed komt!
pi_62462062
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?
[..]

Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'm
een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.
maar om een eeuwigheid te gaan zitten wachten op iemand die niet weet wat ie wil.. i dont think so.
als ie twijfelt, omdat ie niet weet of ie mij (of jou, in dit geval) nou wel of niet wil, dan is het zowiezo al niet
veel soeps.. kijk, als ie je heel leuk vind, maar net iemand heeft verloren, en tijd vraagt om zn verdriet te verwerken (ofzo) dan snap ik dat, dan kun je daar moeite voor doen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:11 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_62462214
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Xiance het volgende:

[..]

een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.
maar om een eeuwigheid te gaan zitten wachten op iemand die niet weet wat ie wil.. i dont think so.
als ie twijfelt, omdat ie niet weet of ie mij (of jou, in dit geval) nou wel of niet wil, dan is het zowiezo al niet
veel soeps.. kijk, als ie je heel leuk vind, maar net iemand heeft verloren, en tijd vraagt om zn verdriet te verwerken (ofzo) dan snap ik dat, dan kun je daar moeite voor doen.
Mijn indrukken wisselen tussen:

• Hij wil wel maar weet niet hoe. Hij's pas net uit de kast voor xz'n ouders, nooit echt een vriendje gehad. Dit gaat 'm te snel etc. Maar als je ziet hoe snel hij zelf de eerste 2 weken ging beangstigde MIJ dat zelfs een beetje
  • Hij vindt me wel leuk maar heeft omdat ie jong is en pas net openbaar uit de kast geen behoefte aan iets serieus. Hij heeft wel aangegeven mij beter te willen leren kennen, maar de moeite die hij daarvoor doet is bijna nul.
  • Hij wil niet. Vindt me toch minder leuk dan gedacht en hoeft me niet echt meer te zien. Dat laatste spreekt hij zelf tegen als ik 't hem vraag, maar zijn acties en de moeite die hij er in steekt lijken wat anders te zeggen.

Kortom: ja, inderdaad duidelijkheid of het gebrek daaraan is de kwestie. En ik weet niet of ik die in dit stadium al kan of mag vragen en of hij na de vraag me die uberhaupt wel kan geven en wat ik met dat antwoord zou moeten doen.

WRARGH. Ik ben hier zo slecht in. Geef mij maar sex, dat kan ik tenminste!
  • L'Amour menaçant:
    pi_62462232
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.
    Ik zeg: vraag het hem!

3 vragen:
    vind je me leuk?
    Vind je me leuk genoeg voor een relatie?
    Wil je dat dan even laten merken?

Life is sooo simple!
    pi_62462294
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mijn indrukken wisselen tussen:

• Hij wil wel maar weet niet hoe. Hij's pas net uit de kast voor xz'n ouders, nooit echt een vriendje gehad. Dit gaat 'm te snel etc. Maar als je ziet hoe snel hij zelf de eerste 2 weken ging beangstigde MIJ dat zelfs een beetje
  • Hij vindt me wel leuk maar heeft omdat ie jong is en pas net openbaar uit de kast geen behoefte aan iets serieus. Hij heeft wel aangegeven mij beter te willen leren kennen, maar de moeite die hij daarvoor doet is bijna nul.
  • Hij wil niet. Vindt me toch minder leuk dan gedacht en hoeft me niet echt meer te zien. Dat laatste spreekt hij zelf tegen als ik 't hem vraag, maar zijn acties en de moeite die hij er in steekt lijken wat anders te zeggen.

Kortom: ja, inderdaad duidelijkheid of het gebrek daaraan is de kwestie. En ik weet niet of ik die in dit stadium al kan of mag vragen en of hij na de vraag me die uberhaupt wel kan geven en wat ik met dat antwoord zou moeten doen.

WRARGH. Ik ben hier zo slecht in. Geef mij maar sex, dat kan ik tenminste!
  • Ah! Konden we hier het gesprek niet mee beginnen? Was het een stuk eenvoudiger geweest!

Ik denk dat je hem even lekker zn gang moet laten gaan zonder meteen in een relatie te duiken. Heb je zelf ook je handjes vrij om dat te doen wat je kunt
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:38:50 #272
    230346 mike_hunt
    The Beast Within
    pi_62462324
    waarom meteen in een relatie duiken? zoals ik het nu lees is ie net uit de kast en wilt ie (waarschijnlijk) niet gebonden zijn. Kunnen jullie niet eerst fuckbuddies worden, zodat het later eventueel uitmondt in een relatie?

why the drama? (Of ben ik nou zo'n skank?, niet antwoorden, please)
    Behold, I am coming soon
    pi_62462440
    skank..

enfin, relaties zijn zowiezo overrated, wat dat aangaat neem ik een bizonder standp[unt in onder de homos,
    vele zijn zoekende, terwijl dat gene wat ze zoeken, gewoon in zichzelf zit

Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
    zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
    net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
    zo gaat dat toch voor velen
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:45:55 #274
    230346 mike_hunt
    The Beast Within
    pi_62462474
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Xiance het volgende:
    skank..

enfin, relaties zijn zowiezo overrated, wat dat aangaat neem ik een bizonder standp[unt in onder de homos,
    vele zijn zoekende, terwijl dat gene wat ze zoeken, gewoon in zichzelf zit

Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
    zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
    net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
    zo gaat dat toch voor velen
    AMEN
    Behold, I am coming soon
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:46:17 #275
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_62462480
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
    waarom meteen in een relatie duiken? zoals ik het nu lees is ie net uit de kast en wilt ie (waarschijnlijk) niet gebonden zijn. Kunnen jullie niet eerst fuckbuddies worden, zodat het later eventueel uitmondt in een relatie?

why the drama? (Of ben ik nou zo'n skank?, niet antwoorden, please)
    Drama's horen bij verliefdheden

Denk ik

Daarom doe ik d'r ook eigenlijk niet aan.
    L'Amour menaçant:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')