Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:03 schreef Xiance het volgende:
AND I WOULD DOOO ANYTHING FOR LOOOOOOOVE BUT I WONT DO THAAAAAT
ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, I'd wait! Alleen niet totdat ik een ons weeg. EN in mijn geval is dat snel zo hoor
ouch! dat was een bitchslap!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
psies!
dus plaats die foto, en schijt aan wat je familie/vrienden vinden!
moraal is toch een overrated iets
Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wacht alleen in uitzonderlijke gtevallen
If you dont want me now, you wont get me ever
Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'mquote:ik bedoel.. ik vind dat ik meer waard ben dan aan een lijntje gehouden te worden
Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik kan jullie "relatie" niet inschatten.
Het draait allemaal om duidelijk zijn tegen elkaar.
Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.
Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.
Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
oh, dat is zondermeer waar, en ik vind dat als een relatie op een laag pitje staat je er best voor in mag zetten, om te zorgen dat het weer goed komt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik kan jullie "relatie" niet inschatten.
Het draait allemaal om duidelijk zijn tegen elkaar.
Wat ik bedoelde is dat ik de motieven om dingen te doen verkeerd vond overkomen.
Je moet niet met een ander naar bed gaan omdat degene waar je graag een relatie mee wil je te weinig aandacht geeft.
Als jij duidelijk naar Rein bent dat je een relatie wil, en hij is duidelijk dat hij dat (nog) niet wil. Dan is het plaatje compleet en staat het je vrij om je uit te leven op om het even welke man.
Ik had in eerste instantie de indruk dat er wel een relatie is maar dat die even op een laag pitje staat, dan is het buiten de deur neuken zonder dat de ander het weet nooit een goede optie.
een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag er wel gedaan worden. Toch?
[..]
Mja, ik niet zo. Misschien is dat 't 'm
Mijn indrukken wisselen tussen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
een beetje moeite doen voor iemand is niet verkeerd, het kan spannend zijn, en uiteindelijk zelfs goed voor de relatie.
maar om een eeuwigheid te gaan zitten wachten op iemand die niet weet wat ie wil.. i dont think so.
als ie twijfelt, omdat ie niet weet of ie mij (of jou, in dit geval) nou wel of niet wil, dan is het zowiezo al niet
veel soeps.. kijk, als ie je heel leuk vind, maar net iemand heeft verloren, en tijd vraagt om zn verdriet te verwerken (ofzo) dan snap ik dat, dan kun je daar moeite voor doen.
Ik zeg: vraag het hem!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat laatste is het dus niet, het lijkt meer op dat wat er boven staat. Of hij is er niet aan toe aan iets serieus, of hij vindt me niet leuk (maar hij zegt van wel) of hij laat dat bijster slecht merken.
Ah! Konden we hier het gesprek niet mee beginnen? Was het een stuk eenvoudiger geweest!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn indrukken wisselen tussen:Hij wil wel maar weet niet hoe. Hij's pas net uit de kast voor xz'n ouders, nooit echt een vriendje gehad. Dit gaat 'm te snel etc. Maar als je ziet hoe snel hij zelf de eerste 2 weken ging beangstigde MIJ dat zelfs een beetje Hij vindt me wel leuk maar heeft omdat ie jong is en pas net openbaar uit de kast geen behoefte aan iets serieus. Hij heeft wel aangegeven mij beter te willen leren kennen, maar de moeite die hij daarvoor doet is bijna nul. Hij wil niet. Vindt me toch minder leuk dan gedacht en hoeft me niet echt meer te zien. Dat laatste spreekt hij zelf tegen als ik 't hem vraag, maar zijn acties en de moeite die hij er in steekt lijken wat anders te zeggen.
Kortom: ja, inderdaad duidelijkheid of het gebrek daaraan is de kwestie. En ik weet niet of ik die in dit stadium al kan of mag vragen en of hij na de vraag me die uberhaupt wel kan geven en wat ik met dat antwoord zou moeten doen.
WRARGH. Ik ben hier zo slecht in. Geef mij maar sex, dat kan ik tenminste!
AMENquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Xiance het volgende:
skank..
enfin, relaties zijn zowiezo overrated, wat dat aangaat neem ik een bizonder standp[unt in onder de homos,
vele zijn zoekende, terwijl dat gene wat ze zoeken, gewoon in zichzelf zit
Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
zo gaat dat toch voor velen
Drama's horen bij verliefdhedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
waarom meteen in een relatie duiken? zoals ik het nu lees is ie net uit de kast en wilt ie (waarschijnlijk) niet gebonden zijn. Kunnen jullie niet eerst fuckbuddies worden, zodat het later eventueel uitmondt in een relatie?
why the drama? (Of ben ik nou zo'n skank?, niet antwoorden, please)
Ja en ik weet dus niet of ik dat wel kan. Voor mezelf dan he. En het kereltje slet niet, tenminste niet dat ik hoor (en we hebben nogal wat gemeenschappelijke vrienden). Het is een erg braaf kereltje, vrij serieus en zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef Xiance het volgende:
Angel, laat t kereltje lekker sletten, bouw een vriendschap met m op, duik ondertussen met je duitser de koffer in en Ola!
Ik doe al weken niks andersquote:zie wat er van komt.. althans, dat zou ik doen
Hij is voor vrienden al langer uit de kast hoor. 2 jaar of zo. Maar voor z'n ouders pas 4 mnd.quote:net uit de kast komen is een tijd van expirimenteren, nu je die "vrijheid" hebt, wat KUN je ermee..
zo gaat dat toch voor velen
Spreek wat af, kratje bier erbij, kijk een film, hou een goed gesprek, kijk waar het op uit komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ik weet dus niet of ik dat wel kan. Voor mezelf dan he. En het kereltje slet niet, tenminste niet dat ik hoor (en we hebben nogal wat gemeenschappelijke vrienden). Het is een erg braaf kereltje, vrij serieus en zo.
[..]
Ik doe al weken niks andersWordt er een beetje moedeloos van.
[..]
Hij is voor vrienden al langer uit de kast hoor. 2 jaar of zo. Maar voor z'n ouders pas 4 mnd.
Aaaach ik weet de oplossing ook wel hoor. Gewoon vragen wat ie wil, wwat ie van mij verwacht. Klaar. Maar da's moelluuuuk![]()
Ik ben daar niet zo'n held in!
Deel je ook stenciltjes uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, dat laatste zou ik niet zo expliciet zeggen. Je geeft em druk en je schept allerlei verwachtingen
waaraan hij niet kan of niet wilt voldoen.
Als je hem gillend de andere kant op wilt rennen, moet je vooral druk geven.
Heeft ie iets ooit tegen je gezegd dat ie je leuk vindt etc? Of is het gewoon ouwejongenskrentebrood (bestaat dit nog?) Tuurlijk als je verliefd bent, wil je dat hij dat ook is. maar je kan het niet dwingen.
MOcht dit allemaal te snel gaan, staat dit ook op teletext pagina 769.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |