ik heb je nummer nooit gehad.. als ik je nodig heb dan denk ik aan je en voila!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot zoekt mij,
weet je m'n nummer nu nog niet ?
wie is je +1 nu eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus dan ook niet naar J in 2009?
en gaat dat dan al per direct in, of kom ik je op 13 december nog gewoon bij de Cork en Bottleshop tegen ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb je nummer nooit gehad.. als ik je nodig heb dan denk ik aan je en voila!
maar vandaag...
ik moet even tegen iemand aan lullen met kleine neefjes/nichtjes
ze hebben bij mijn nichtje pfeiffer geconstateert
Ow...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:52 schreef Xiance het volgende:
bartje, kinder pfeiffer werkt anders
ze kunnen er ook niks aan doen, t moet uitzieken
nee, maar t was wel handige infoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow...
dat had ik dan als leerkracht in opleiding zeker moeten weten?
hahahaha ok... was al aan het graven...quote:
Ik ook, maar ja, ik zat er toch al en moest toch al geprikt worden, dus dan dit maar meteen erbij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik durf dat helemaal nie
k heb echt een hekel aan naalden... en me dan ook nog eens vrijwillig laten prikken... bah
Nog geen foto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen.... ik vind de linker toch knapper.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen.... ik vind de linker toch knapper.
wat voor werk doe je eigenlijk? jij was toch verliefd op een collega?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:21 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik kan gewoon niet samenwerken met 1 collega, tis echt verschrikkelijk. En het ergste is nog dat ik het wel best vind en dat ik er ook geen moeite in wil steken.
Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en in aanloop voor de functie van persoonlijk begeleider in een woonvoorziening. Ik werk met matig tot licht verstandelijk beperkt en zwakbegaafden. Zegmaar functionerend op een leeftijd van 5 tot 15. (en waarvan je het bij de laatste groep, soms niet meteen doorhebt dat ze een beperking hebben)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk? jij was toch verliefd op een collega?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en in aanloop voor de functie van persoonlijk begeleider in een woonvoorziening. Ik werk met matig tot licht verstandelijk beperkt en zwakbegaafden. Zegmaar functionerend op een leeftijd van 5 tot 15. (en waarvan je het bij de laatste groep, soms niet meteen doorhebt dat ze een beperking hebben)
Jap ik heb een crush op een collega, maar ik ben er nu definitief er over uit dat hij mij niet ziet zitten, hij negeert mij gewoon. Ik ben er klaar mee. Ik word celibatair, want al dat geseksdate is niets voor mij. (en eigenlijk moet ik gewoon wat meer van mijzelf gaan houden, was de conclussie van het gesprek met mijn fag-hag vanavond)
Jij nog wat met de keukenkast-zetters gedaan vandaag mike?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |