Wist ik ook niet. Had een Welsh vriendje en die had dat woord (ben het nu kwijt) voor die groente. Uiteindelijk kwam ik er achter wtf het was in het nederlands. Maar ik weet niet meer precies hoe maar eerst ff koken en dan in zilverpapier in de oven met kruiden. Echt lekker was het.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
daar heeft dat meisje van dat puntjes topic misschien wat aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Had een Welsh vriendje en die had dat woord (ben het nu kwijt) voor die groente. Uiteindelijk kwam ik er achter wtf het was in het nederlands. Maar ik weet niet meer precies hoe maar eerst ff koken en dan in zilverpapier in de oven met kruiden. Echt lekker was het.
Oh.. zijn een soort witte wortelen. [ afbeelding ]
Uit de kluiten gegroeide radijs ofzo
Tja tis weer es wat andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar heeft dat meisje van dat puntjes topic misschien wat aan![]()
maar ik krijg er niet echt honger van........
Die is lost man.. Vind ie een topic ist ie ineens volquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
WJ waar blijf je nouhou...... ik heb een naamtopic voor je gemaakt........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
http://www.dumpert.nl/med(...)egende_schoenen.html
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
Vraagje.. iedereen heeft wel es van die zieke plaatjes en filmpjes gezien van ongelukken. (moters en auto's enz) Maar altijd liggen de schoenen ergens meters verderop.. Hoe kan dat nou ?. Mijn schoenen/laarzen zitten redelijk vast altijd. Met veters zelfs. Hoe werkt dat dan. Ga je dood en doe je je schoenen alvast uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
had je een drain nodig in je long enzo.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
.....tt hiero....
en dan gelijk ook maar toegeeft 2 keer een chlamydia te hebben gehad en een heel lief klein vleesboompje
haha, nee, ik durruf heus nog wel te komen, don't worry..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
WJ waar blijf je nouhou...... ik heb een naamtopic voor je gemaakt........
meestal zitten de voeten nog IN de schoenenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraagje.. iedereen heeft wel es van die zieke plaatjes en filmpjes gezien van ongelukken. (moters en auto's enz) Maar altijd liggen de schoenen ergens meters verderop.. Hoe kan dat nou ?. Mijn schoenen/laarzen zitten redelijk vast altijd. Met veters zelfs. Hoe werkt dat dan. Ga je dood en doe je je schoenen alvast uit
ja hep ik ook last vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, ik durruf heus nog wel te komen, don't worry..![]()
gaat erg traag hier, ligt dat aan m'n comp of hewwah jullie dat ook?
Nee das niet waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meestal zitten de voeten nog IN de schoenen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
meestal zitten de voeten nog IN de schoenen
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had je een drain nodig in je long enzo.....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?
leek me een animatie. ik niet begrijp..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
Pitten? Het is hier keihard werken jonguh! Je gevoelens uitwerken in klei, op papier krassen ipv in onze armen, en die groepsgesprekken he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?
Ja das logish.. In het water na een tijdje laat de boel los. Ik bedoel met een crash.. Dan vliegen schoen ook uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wellus.........
http://www.waarmaarraar.n(...)t_aan_in_Zweden.html
Uh ik was aan het slijmenquote:
is ook..... is ook....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das logish.. In het water na een tijdje laat de boel los. Ik bedoel met een crash.. Dan vliegen schoen ook uit.
Dat vind ik raar
zo bedoelde ik het niet (voordat ik ook gebeld wordt en iemand zegt; "hee lul, ik kom je vader neuken").quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pitten? Het is hier keihard werken jonguh! Je gevoelens uitwerken in klei, op papier krassen ipv in onze armen, en die groepsgesprekken he?
Dus doe nou niet alsof het allemaal makkelijk is.
Een schone zoals je moeder altijd zeiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook..... is ook....
ik weet ook niet hoe dat kan....... als me slippie maar niet wegwaait vind ik het best
Sorry WJ ..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet (voordat ik ook gebeld wordt en iemand zegt; "hee lul, ik kom je vader neuken").
sorry lies![]()
Haal es een nachtje door.. Zal je goed doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik krijg een wegtrekker![]()
effe een dutje doen........ misschien kom ik vannacht nog wel effe langs ofzo......
Misschien tot laterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik krijg een wegtrekker![]()
effe een dutje doen........ misschien kom ik vannacht nog wel effe langs ofzo......
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is al goed![]()
mooie meezinger en fijne clip:
ik ga ff opruimen en naar m'n stee.
trusten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot er ook van tussen. Ciao a tutti
the girl, well you know what kind of eyes she got..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon was![]()
Een domme trut iigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon was![]()
Slaap lekker WJ![]()
Schoenen zitten er nog aanquote:
quote:
Tis gewoon raarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begrijp je slachtoffer-schoenen vraagstuk wel hoor! Ik heb ook geen idee. Geen ervaringsdeskundige.
Ohja, die wilde ik ook nog kijken! Goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
Net naar de rijdende rechter gekeken. Dame had een ban !!!
Wie is het ???? Ja biecht maar op[ afbeelding ]
Hihihihihihihihihihi
Niks gemist dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
%^%##%^!@&%*)&%%^@
We hebben hier goffer de goffer 3 uur een stroomstoring gehad!!!!!!!!!!!!!!
Nu heb ik Voetbal beide partijen gemist en CBML
CBML kan ik nog wel terugkijkenquote:
Ik zie alleen maar 1 over een heg?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, die wilde ik ook nog kijken! Goed dat je het zegt!
Welke buuf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
CBML kan ik nog wel terugkijken
EN voetbal via een radiootje bij een buuf geluisterd
Gesellie met kaarsjes aan enzo.
Die is oud.. Sorry ik heb een link naar een server van mijn werk. Daarop kan ik 7 dagen tv terug kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 1 over een heg?
Linkje iemand?
Kijk, dat zijn berichten, je bent dus gewoon thuis aan het werken tijdens je revalidatiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is oud.. Sorry ik heb een link naar een server van mijn werk. Daarop kan ik 7 dagen tv terug kijken.
Ik doe dat dus niet via uitzendinggemist ofzo ...
Nee ik profiteer van de dingen die ik hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn berichten, je bent dus gewoon thuis aan het werken tijdens je revalidatie
Valt weer tegen, je had toch verwacht dat inloggen op de server als werken geldtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik profiteer van de dingen die ik heb
Op een link klikken ... Geef me zo'n baanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt weer tegen, je had toch verwacht dat inloggen op de server als werken geldt
Het schijnt dat er mensen zijn die er een "vermogen" mee verdienen, maar dat soort mailtjes komen bij mij altijd direct in de spambox terecht... daar gaan m'n toekomstmogelijkhedenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een link klikken ... Geef me zo'n baan
Je geeft me ingevingen.. Misschien kan ik het nog een paar maanden rekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt weer tegen, je had toch verwacht dat inloggen op de server als werken geldt
Jaaaahhhh... Klopt lees mijn mail maar ik ben niet meer serieus ingebeld sinds een week of 3 (kuch2)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel... je doet t stiekem toch
Goh, ik dacht dat m'n eerste opmerking daarover al hint genoeg wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je geeft me ingevingen.. Misschien kan ik het nog een paar maanden rekken
Uhhh Nee niks noppes.. Ik voel me aangevallen???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat m'n eerste opmerking daarover al hint genoeg was
Heb je nog veel verdovende middelen enzo?
Nah, was alleen een beetje plagenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh Nee niks noppes.. Ik voel me aangevallen???Hoezo hint . Ik ben niet zo snugger hoor
Godverdomme ik nam net een slok Roosvicee.. Komt nu mijn neus uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, was alleen een beetje plagen![]()
Je bent snugger zat, ik lig regelmatig dubbel om de uitermate bijdehandte opmerkingen die je post![]()
Droger dan droog enzo
Ik zei droog... OMG toch Roosvicee?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme ik nam net een slok Roosvicee.. Komt nu mijn neus uitPeuk is ook uit
Dank !!!
Hehehehehehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei droog... OMG toch Roosvicee?!![]()
![]()
![]()
Is je laptop nog droog??
GVD, waar is de Buurvrouw als je haar nodig hebt?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
DRAIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Roosvicee in mijn longen
Drain in me laptop had geholpen. Die is ter zielen. Dood als een pier. Gelukkig is ie niet van mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD, waar is de Buurvrouw als je haar nodig hebt?!![]()
Misschien lurkt er nog een "ervaringsdeskundige" mee die je even kan helpen
Had je geen rietje dan?? Had je het er zo weer uit kunnen zuigenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Drain in me laptop had geholpen. Die is ter zielen. Dood als een pier. Gelukkig is ie niet van mij
Frankiequote:
Nee rietje was voor de paint.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je geen rietje dan?? Had je het er zo weer uit kunnen zuigen
Ah, het rietje in de paint was misleidend....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee rietje was voor de paint.. Ik heb geen rietjes .En ook geen roosvicee in huis
quote:
Ja zoiets leandra.. Met paint maak je iets duidelijk. Fleur je het op ofzo... Tis best leuk om te doen hoor....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, het rietje in de paint was misleidend....![]()
![]()
En dat je geen Roosvicee meer in huis hebt snap ik, je hebt namelijk ondervonden dat Roosvicee schadelijk is voor laptops.... dan zou ik het ook gelijk uit m'n huis bannen
En wie had de ban ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een geweldige aflevering was dat zeg!
Heb je de preview voor volgende week al gezien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een geweldige aflevering was dat zeg!
Maar je laptop is overleden door de roosvicee?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets leandra.. Met paint maak je iets duidelijk. Fleur je het op ofzo... Tis best leuk om te doen hoor....
Ik voel me gedwongen om een pic te makenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, je bent ook echt opgestaan om te gaan kijken hè![]()
![]()
* Leandra ligt de komende 5 minuten nog dubbel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets leandra.. Met paint maak je iets duidelijk. Fleur je het op ofzo... Tis best leuk om te doen hoor....
Kijk in Amerika zou je daar dus miljoenen mee kunnen binnenslepen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je de preview voor volgende week al gezien?
Iets over de schadelijkheid van Roosvicee als het in de buurt van een laptop gebruikt wordt.... en dat daar niets over op het label staat
Chardonayquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar je laptop is overleden door de roosvicee?
Niets mis met de Roosvicee, het was die ellendige kruk! Ohw, maar wacht, als Albert niet voor de deur had gestaan......quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je de preview voor volgende week al gezien?
Iets over de schadelijkheid van Roosvicee als het in de buurt van een laptop gebruikt wordt.... en dat daar niets over op het label staat
Een mevrouw, die de sfeer voor anderen verziekte. Maar ze hadden haar wel slet genoemd, dus reden genoeg om zich op te geven voor de rijdende rechter!quote:
[Paint] idiote dingen die je deed als kindquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paint FTW!
Jammer dat er momenteel geen leuke paint topics zijn, om nou een marokaan te gaan vernederen via een paint voel ik niet zoveel voor!
Dit soort tips komen altijd niet op tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met de Roosvicee, het was die ellendige kruk! Ohw, maar wacht, als Albert niet voor de deur had gestaan......
Misschien een jaar lang gratis shoppen?
Voor de duidelijkheid: er staat hier een glas water naast m'n dubbelliggende ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om een pic te maken
Ja, maar daar heb ik geen inspiratie meer voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Kijk je uit voor je toetsenbord?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: er staat hier een glas water naast m'n dubbelliggende ik
Momentje Tering grote pic.. Maar rietjes zullen jullie krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: er staat hier een glas water naast m'n dubbelliggende ik
wat is dat voor beest bij je cd's?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Momentje Tering grote pic.. Maar rietjes zullen jullie krijgen![]()
[ afbeelding ]
Met kleurtjesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bobby van Kuifje Die leeft al lang op mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is dat voor beest bij je cd's?
Hij isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Bobby van Kuifje Die leeft al lang op mijn toetsenbord.
Tsunami overleeft. Maar ja hij heeft een bomgordel..![]()
[ afbeelding ]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoorquote:
ik dacht dat ie een rietje had, maar van dichtbij zie ik het! het is een antennequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoor
Ik dacht een duikuitrusting, zo te zien kan hij wel 100 drankjes aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoor
LOLquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik dacht dat ie een rietje had, maar van dichtbij zie ik het! het is een antenne
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Wat moet je dan ook met een rietje op je rug?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!
Nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!
Nou kijk ik dacht dat dat rode rondje op zijn rug zijn mond was!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo benieuwd waar jij dacht dat z'n mond zat![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk ik dacht dat dat rode rondje op zijn rug zijn mond was!![]()
je lacht me uit
Wellus, want ik dacht dat hij met zijn hoofdje omhoog keek!quote:
pfiew ik ben dus gelukkig niet de enige!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik keek eerst ook zo hoor Petraa, en dan die gasflessen oortjes, alsof het een hondje was wat omhoog kijkt
Neuh, jij ook niet hè.... we zitten hier allebei bloedserieus voor ons uit te kijken... op t chagrijnige afquote:
Last van PMS zeker!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, jij ook niet hè.... we zitten hier allebei bloedserieus voor ons uit te kijken... op t chagrijnige af
Ik ga nog ff blussen rietjes zatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, heb even brand voorkomen hier!
Trusten petraa
Wat ligt daar onder het rode matje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nou weer (zucht)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar onder het rode matje?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Waar?
Zelfde gedachtequote:
Waar de fuck van Coosquote:
Wat ligt er wtf onder je rode kleedje/matje rechtsonder je aansteker.quote:
Ik denk van het rode matje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Oooohw dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Coos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Godverdomme dat kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *ziet soury keer op keer zuchtend haar fototoestel pakken, foto maken, op de pc zetten en uploaden.
Neee... ik weet wat je bedoeld. Das een uitnodiging voor een feesiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geprobeerd, je boodschappenlijstje te ontcijferen!
Gut Lies die zijn er al .. Diverse ..Zelfs van mijn bed.. Omdat ik nieuwe had, dus geen verkeerde gedachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok en nu een foto van je woonkamer!![]()
Filter van joint .. Wil ik weddenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Coos is er ook maar stil van. Ik ben eigenlijk wel benieuwd Coos, wat jij dacht dat het was?
Ja dat herinnerde ik me al, met een poes op de foto (als in dier, dus geen verkeerde gedachten!) Maar je woonkamer kan ik me zo niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut Lies die zijn er al .. Diverse ..Zelfs van mijn bed.. Omdat ik nieuwe had, dus geen verkeerde gedachten.
Kom maar es een bakkie doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat herinnerde ik me al, met een poes op de foto (als in dier, dus geen verkeerde gedachten!) Maar je woonkamer kan ik me zo niet voor de geest halen.
Ohh.. dan moet Coos het antwoord maar gevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, veel te kort voor een tipje, en geen afgescheurd randje
Moet ik nog een kerstboom halen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
Fuck! Ben je er al? ik wilde nog wel het licht voor je uitdoen!
Wordt leuk in december, dan kunnen we de kerstboom aan en uit zetten!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nog een kerstboom halen ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zoeken in het bos, omzagen en meeslepen op je rug ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nog een kerstboom halen ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik de lampjes en de ballen er in ok?
Wat een pokkewerk is dat zeg, vooral die lampjes
Slaap lekker Liesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, jouw aanwezigheid doet me beseffen dat het alweer veel te laat is!
Slaap lekker fok!
Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, zwaar de pest erin, vriend snurkte ik boos, hij boos, ik maar naar beneden gegaan
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meer
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijn
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks wat je op kan vrolijken?
Zit trouwens het debat te kijken
Ik weet het niet, vond Obama beterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?
Dat is dan al positief, moet er niet aandenken dat die McCain gaat winnen, kunnen ze net zo goed Bush laten zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vond Obama beter
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben nu eens vroeg wakker op mijn vrije dag, voordeel van eens vroeg je mand in kruipen,
Goeiemorgen allemaal........
Honjes (wat is dat toch een vreemde naam) ik voel me net alsof ik je uitscheld ofzo.......
zó van hé hondjes ! ik denk dat ik je Honda ga noemendat klinkt leuker,,,,,,,,,
maar ik las van je huis in Spanje......... lullig zeg
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)![]()
ja, we zijn er behoorlijk ziek van, het huis.
gisteren alles nagezocht, maar het beeld van het huis, staat in de weg, nu vind ik niet s leuk meer.
wel, alles komt wel weer goed, blijf maar ff positief
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....![]()
Maar je bent nu wel weer wijzer..... en dat is een voordeel, misschien wordt het volgende huis wel nog
leuker en mooier.........
Gert had of Coos had toch een adres van iemand die betrouwbaar is las ik ergens, misschien is dat iets....
Lullig allemaal hoor....... maar komt goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
ja, coos was het, maar ga eerst even rustig op internet alles bekijken.
kijk, dit bedoel ik dus,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
Gewoon ziekig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je misselijk of ziekjes?
Die beurs interesseert me geen bal eigenlijk, dat volg ik niet eens........
ik zie het wel.........
Moet je ook iets verkopen of dat niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon ziekig.Maar dat komt nu niet zo goed uit dus ik ga zo aan de poeder en de vitamines.
Beurs volg ik ook niet al schijnen we wel weer aandelen te hebben. Ik was daar niet zo positief over, dat weet ik nog.
bijlezen wordt steeds leuker.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all, eerst maar eens even bijlezen...met een
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eh..... wel héle piepkleine slokjes dan hé anders ben zo straks stomlazarus![]()
o nee doe dan maar nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Ik zeg ik hou ervan! Heerlijk doorslaan, doe dan maar een stomzinnig hoestdrankje, wel een die niet lekker is en een smerige vitaminepilquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Cc die een spelfout maaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Cc schrijft fricandel![]()
Goeiemorgen.Ik moet eigenlijk boodschappen doen.
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loterij__.html?p=1,1
Tering......... dan ben je ook goed ziek als dat je gebeurd
Zo.quote:frikadel/frikandel beide goed
frika-del dat klink wel heel gek......... een del die freakt ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ik schrijf frikandel! Met een K!
En Van Dale geeft zelfs aan dat frikadel (zonder N) niet bestaat, maar volgens mij kan het allebei. En volgens Onze Taal ook:
[..]
Zo.
niks, daarom is het oneindig geinig dat ik hier nog zit. Maar het regent. Heul hard. Dus dan word ik nat als ik naar de auto loop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.![]()
Wat is er grappig aan boodschappen doen, Buuf?
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jouw nagelboerin heet toevallig niet Mathara?
Groter als ga ik met hand en tand bestrijden. Desnoods met een bevroren frika(n)del in mijn hand!
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)essief__.html?p=27,1
Nee, helaas. Ik laat mijn nagels nooit doen, daar heb ik geen geduld voor en ik vind het rete irritant als mensen met mijn nagels zitten te klooien. Ze zijn dan ook allemaal van een andere lengte en vorm. Eens in de zoveel tijd krijg ik de geest en ga ik met een vijl aan de slag. Maar meestal scheurt er eentje in en dan scheur ik 'm rücksichtslos af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook niet
ben helemaal niet depressief, chaggi,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht 15quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.
Inmiddels zo'n dikke 2 jaar gestopt en het bevalt uitstekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn toch sowieso stabiele klootzakken. Mannen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens een hele tijd terug een artikel gezien waarin werd gezegd dat rokers juist vrolijker waren. Maar dat zal wel alleen over mannen zijn gegaan
tiscali was eerst World Online, ninaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
/wat is er met Tiscali aan de hand dan?
Join the club, heb hem destijds voor hetzelfde gekochtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
tiscali was eerst World Online, ninaatje
waar mijn man nog steeds een trauma van over heeft gehouden.
Check.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb dat ooit ook gedaan en het was zó fantastisch!
Ik zat ook aan zo'n lekker ding geknoopt, dat was ook zó fantastisch!![]()
![]()
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?quote:
Nee, echt van die hele grote!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?
Hier regent het, dat betekent dus dat ik vandaag weer het zwembad niet ga schoonmakenquote:
Idd, supercoolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die foto van Smash! Teruglezen is niet mijn sterkste kant.
Maar wat gaaf!
Nee maar t voorbereidend werk was ook heel lekker leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef Gert het volgende:
Smash-it, wat een bijzondere manier om Nieuw Zeeland te betreden! Zo hóp vanuit de Boeing.![]()
[..]
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?
Aan de andere kant: of je dáár nu zo mee bezig bent als je uit een vliegtuigje springt.
Héérlijk! Ik kreeg alleen een beuk omdat ik om 03:00 uur 's nachts ineens in m'n slaap begon te zingen. En nee ik ging nuchter naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt van die hele grote!![]()
Ja, heel lekker. Jij ook?
Ja, om in bed te liggen met het dekbed ver over je heenquote:
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
't Was ook de eerste keer dat ik vloog overigens. Vlieg ik eens, moet ik er halverwege uitstappen
Ahh sjattig!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.
Jij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef dieenebart het volgende:
Hi y'all.![]()
Tis pas de zestiende, maar wie zit er deze maand al in een financiële crisis?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Daar steek ik mijn kop voor in het zand. Totdat ik niet meer kan pinnen en weer geld moet overhevelen van een andere rekening waar ik expres geen bankpas bij heb.
Ik ben één grote walkin' & talkin' kredietcrisis. Ze noemen me dan ook wel eens Kc ipv Cc.
Kc?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Daar steek ik mijn kop voor in het zand. Totdat ik niet meer kan pinnen en weer geld moet overhevelen van een andere rekening waar ik expres geen bankpas bij heb.
Ik ben één grote walkin' & talkin' kredietcrisis. Ze noemen me dan ook wel eens Kc ipv Cc.
Oké Soury.quote:
Kredietcrisis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Kc?
Heb écht zitten denken, maarre...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Soury.![]()
ps Toen ik wilde reageren trok dat klote Ziggo de stekker eruit. Geen tv, internet en telefoon.
Ziggo![]()
![]()
Dat zeg ik, Ziggoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Coos is er ook maar stil van. Ik ben eigenlijk wel benieuwd Coos, wat jij dacht dat het was?
neen, heb geld over, koop huis gaat niet door.quote:
Hier al voor de 3e keer vandaag een hagelbui...en tis koud, de kachel is al de hele dag aan.quote:
Boingquote:De volgende email is verstuurd door een beheerder van "Forum IkBenGenaaid !". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
ibg-forum@ikbengenaaid.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste leden,
Zoals jullie allen weten streeft Ikbengenaaid ernaar om alle zaken tot een goed eind te brengen, zowel de kleine zaken als de grote zaken.
En vanwege het kader "Samen staan we sterk" willen we nu een beroep doen op jullie allemaal, voor een vrijwillige donatie.
Waarom zou je zeggen ?
Dit vanwege een probleem van een aantal gedupeerden die zich bij ons hebben gevoegd welke zich niet konden vinden met een beheerder / eigenaar van een andere site waar deze behoorlijk over de scheef ging.
Velen van jullie kennen het topic van Nowlive al die we al enige tijd behandelen op onze site.
We zijn op dit moment al zover dat we een advocaat bereid hebben gevonden te pleiten voor deze mensen maar daar is geld voor nodig en juist daar mailen we nu voor, om een beroep te doen op uw goedheid, om ook deze mensen verder te kunnen helpen.
De donatie gaat rechtstreeks naar de advocaat.
En zoals wij klaar staan voor een ieder , mogen we er toch van uitgaan, dat ook jullie dit voor onze medemens zullen doen ??
Kunnen we op jullie goedheid rekenen ?
Meer weten ? Lees en doneer op de volgende link:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablabla
Met vriendelijke groet,
Het team van IBG
Is het erg als je niet snapt waar dit over gaat?quote:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablablaquote:
Dit is echt een open uitnodiging tot het plaatsen van 5000 rekeningnummers op internet!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik een donatie doen?
Dat begrijp ik eruit. Verder weet ik er ook niks van. In eerste instantie dacht ik even dat het over FOK! en Danny ging. Tot ik Nowlife zag staan. Misschien is een van de initiatiefnemers die gebande dame bij De Rijdende Rechter ...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef APK het volgende:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablabla
Ik heb die zaak overigens helemaal niet gevolgd, ze gaan dus die vogel van Nowlife aanklagen?
Ik dus ook niet, maar Cc (Credit crunch) gaat ons vast héééélemaal bijpraten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het erg als je niet snapt waar dit over gaat?![]()
![]()
Ik snap er niks van![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik durref nie![]()
Euh, ik probeer t maar hoe klik ik op uberhaupt op shift+ of ctr+????
* debuurvrouw slaat met muis op toetsenbord
Effe logisch nadenken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe "undo" je dit geheel weer???? Ik heb nu alleen de quick replybox in beeld
Zie edit.quote:
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.quote:
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.
Achmed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Ahmed for president van Rotterdam.
Puur omdat hij me wel een sympathieke gast lijkt en Leers en Sluis me niks zeggen.
Ik ben voor Leers!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rgemeester_Rotterdam
Ahmed.
Gewoon nog een keer draaien...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn was zit nog in de machine, bedenk ik me net. Gisteravond helemaal vergeten eruit te halen. Met het deurtje dicht kan dat toch geen kwaad?
Ben je mal, alleen het spoelprogramma samen met een flinke scheut wasverzachter.quote:
Alt-F4.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenLeuke knopjescombi trouwens, heb je er nog meer?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, alleen het spoelprogramma met een flinke scheut wasverzachter.
quote:
Hoe ruikt het?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn was zit nog in de machine, bedenk ik me net. Gisteravond helemaal vergeten eruit te halen. Met het deurtje dicht kan dat toch geen kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |